عوارض لیپوماتیک، بهترین متخصص لیپوماتیک،هزینه لیپوماتیک، متخصص لیپوماتیک در شمال تهران، مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران

بهترین متخصص لیپوماتیک

بهترین متخصص لیپوماتیک در تهران دارای چه ویژگی یا مزیتی داشته باشد؟

این روزها عمل لیپوماتیک که ‌به‌عنوان یکی از بهترین روش‎های غیرتهاجمی حذف چربی‌ها شناخته شده است، در بین افراد بسیار رواج پیدا کرده است. چراکه این شیوه مؤثر درمانی می‌تواند با حذف چربی‌ها در نواحی تجمع‌یافته مانند باسن، ران‌ها، شکم، پهلوها، بازوها و… اندامی خوش‌فرم و ایده‌آل برای فرد ایجاد نماید. اما عمل‌های زیبایی تهاجمی مانند عمل لیفت شکم، عمل ابدومینوپلاستی یا عمل پیکرتراشی و یا عمل‌های غیرتهاجمی مانند لیپوماتیک درصورتی با نتایج مثبت و فوق‌العاده‌ همراه هستند که بیمار به متخصص ماهر و باتجربه‌ای مراجعه کرده باشد. بنابراین پزشک جراح زیبایی باید ویژگی‌های شخصی داشته باشد تا به‌عنوان بهترین متخصص شناخه شود.

اگر قصد انجام لیپوماتیک را دارید با ادامه این مطلب همراه همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین باشید تا با ویژگی‌های بهترین متخصص لیپوماتیک در الهیه تهران آشنا شوید.

 ابدومینوپلاستی، بهترین متخصص لیپوماتیک

چرا لیپوماتیک شیوه مؤثری در حذف چربیهای موضعی شناخته شده است؟

لیپوماتیک یا عمل پیکر تراشی یک جراحی زیبایی سرپایی است که طی آن متخصص با استفاده از دستگاهی به نام کانولا از یک سوراخ کوچک وارد نواحی خاصی از بدن بیمار می‌شود و با ایجاد لرزش سلول‌های چربی را درون محفظه‌ای جمع و خارج می‌نماید. این شیوه از عمل پیکرتراشی به بیمارانی توصیه می‌گردد که انتظار تغییر وزن بالا ندارند و در نواحی خاصی از بدن با حجمی از چربی‌های انباشته مواجه شده‌اند. این راه‌حل مؤثر با کمترین عوارض همراه است و طی انجام آن اعصاب، رگ‌های خونی و ماهیچه‌ها هیچ آسیبی نمی‌بینند. معمولاً در جلسه معاینه اولیه متخصص با بررسی اندام بیمار مشخص می‌نماید که آیا او کاندیدای مناسب این شیوه درمانی هست یا خیر. بهتر است بدانید متخصصین به افرادی که چاق بیش‌از اندازه‌ای دارند این شیوه درمانی را پیشنهاد نمی‌دهند.

شما با مراجعه به مراکز درمانی مانند کیلینیک زیبایی ملورین می‌توانید در جلسه معاینه اولیه از میزان تأثیر این عمل بر اندام خود آگاه شوید. متخصصین این مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده باتوجه به حجم چربی‌های شما و نواحی تجمع آن‌ها می‌توانند انجام عمل لیپوماتیک یا دیگر عمل‌های زیبایی مانند تامی تاک یا لیفت شکم را برای شما تأیید کند. شما در همین جلسه می‌توانید از عوارض لیفت شکم یا عوارض لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی آگاه شوید. درصورتی که انجام لیپوماتیک برای شما تأیید شود، شما با کمترین عارضه بعد از عمل روبه‌رو خواهید شد؛ چراکه این تکنیک عمل پیکر تراشی دوران نقاهت کوتاهی دارد و شما سریع‌تر سلامت خود را به‌دست می‌آورید.

درصورتی که شما در کلینیک ملورین و توسط بهترین متخصص لیپوماتیک در الهیه تهران مراحل درمان خود را طی نمایید، بعد از انجام عمل لیپوماتیک هیچگونه برآمدگی، آمبولی، ورم و ترشح بیش‌ازحدی برای شما اتفاق نخواهد افتاد.

قبل از شروع فرآیند عمل لیپوماتیک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

مسلماً همه ما جهت دریافت خدمات درمانی به مجموعه‌ای مراجعه خواهیم کرد که از لحاظ خدمات و تخصص در نوع خود کم‌نظیر باشد. در عمل پیکرتراشی یا عمل ابدومینوپلاستی و لیفت شکم نیز مراجعه به متخصص باتجربه و مجموعه متعهد بسیار اهمیت دارد. چراکه بهترین نتایج توسط متخصص ماهر در مجموعه‌ای تخصصی به‌دست خواهد آمد. شما به‌عنوان کاندیدای عمل لیپوماتیک بهتر است قبل از شروع فرآیند درمان به نکات مهم زیر توجه نمایید:

  • نسبت به تجهیزات بی‌حسی و اتاق عمل اطمینان حاصل کنید.
  • نسبت به صلاحیت پزشک جراح تحقیق و جستجو نمایید.
  • از خدمات حین عمل و پس از عمل مجموعه آگاه شوید.
  • درخصوص پاسخگویی متخصص و کادر مجموعه نسبت به سؤالات خود اطلاعات مفیدی کسب نمایید.
  • با پرس‌وجو از بیماران قبلی و بررسی عکس‌های قبل و بعد از عمل از میزان تخصص و تجربه متخصص آگاه شوید.
  • نسبت به تسلط متخصص به علم و تکنولوژی روز اطمینان حاصل نمایید.

مراجعه به متخصص باتجربه در جراحی‌های زیبایی سبب می‌شود بیمار بهترین نتیجه را بعد از عمل به‌دست آورد و با عوارض کمتری مواجه گردد. در کلینیک ملورین متخصصین مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده با بهره‌مندی از علم روز و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های موجود در دنیا نسبت به انجام عمل لیفت شکم، تامی تاک و پیکرتراشی اقدامات لازم را انجام می‌دهند. همچنین در این مجموعه پس از عمل جراحی با اعزام پرستار داخل منزل شرایط آرام‌تری را در دوران نقاهت برای بیمار فراهم می‌آورند. بنابراین اگر به‌دنبال متخصص لیپوماتیک در شمال تهران هستید حتماً به کلینیک ملورین مراجعه نمایید؛ بیماران این کلینیک بعد از جراحی لیفت شکم با کمترین عوارض لیفت شکم و بعد از انجام فرآیند پیکر تراشی با هیچکدام از عوارض لیپوماتیک مواجه نخواهند شد.

کلام آخر

اگر از سلولیت‌ها یا همان چربی‌های انباشته شده در بدن خود خسته شده‌اید بهتر است با بهره‌گیری از عمل لیپوماتیک به اندام ایده‌آل خود دست یابید. شما می‌توانید همین امروز با تعیین وقت قبلی از متخصص لیپوماتیک در الهیه اولین گام جهت رسیدن به اندام زیبا را بردارید. در کلینیک زیبایی ملورین شما توسط بهترین متخصص لیپوماتیک ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده معاینه می‌شوید و سپس در جریان هزینه عمل، آمادگی‌ها و مراقبت‌های بعد از آن قرار می‌گیرید. شما می‌توانید در جلسه معاینه نمونه‌های قبل و بعد از عمل متخصصین مجموعه را مشاهده نمایید و با اطمینان و آگاهی کامل مراحل درمان خود را آغاز کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر همین امروز با همکاران ما در کلینیک ملورین تماس حاصل فرمایید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *