عمل بینی، دکتر خداکرمی، کلینیک ملورین

عمل بینی – دکتر خداکرمی

عمل بینی توسط دکتر خداکرمی در کلینیک زیبایی ملورین انجام میشود.

دکتر کامران خداکرمی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی (ENT) با بیش‌از 28 سال تجربه در زمینه جراحی زیبایی و دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی ایران به‌عنوان یکی دیگر از بهترین متخصصین مجموعه ملورین معرفی می‌شوند. این متخصص بیش‌از 10000 جراحی موفق زیبایی بینی به روش بسته در کارنامه کاری خود ثبت نموده‌اند و همچنین در زمینه جراحی‌های گوش (اتوپالستی)، آندوسکوپی سینوس، بلفاروپلاستی، تزریق چربی به صورت، لیپوماتیک غبغب و… افتخارات بسیاری کسب نموده‌اند.

دکتر خداکرمی در فرآیندهای جراحی زیبایی باتوجه به چهره زیباجو، بهترین تکنیک را در زمینه زیباتر شدن او انتخاب و اجرا می‌نمایند. اگر شما نیز از متقاضیان جراحی‌های زیبایی صورت ازجمله بینی هستید با ادامه این مطلب همراه ما باشید. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد داردن درخصوص انجام عمل‌های این متخصص و نوع فرآیند جراحی بینی نکات مفیدی به شما ارائه دهند.

 

عمل بینی، دکتر خداکرمی، کلینیک ملورین

 

هدف از انجام جراحی بینی

عمل جراحی بینی یا رینوپلاستی، جراحی است که طی آن متخصص برای بهبود ظاهر بینی و برطرف شدن مشکلات تنفسی اقدامات خاصی را انجام می‌دهد. این جراحی که با بیهوشی آغاز می‌گردد و حدود 2 الی 3 ساعت زمان می‌برد به دو شکل زیر انجام می‌شود:

  • رینوپلاستی بسته: که طی آن متخصص برش‌ها در داخل حفرات بینی ایجاد می‌گردد، بنابراین بعد از جراحی هیچ‌ جای برش و زخمی باقی نمی‌ماند.
  • رینوپلاستی باز: که با برشی بر روی قاعده بینی انجام می‌شود و طی آن متخصص دسترسی بیشتری به استخوان و غضروف زیرین پیدا می‌کند. در این نوع جراحی یک جای اسکارکوچک که اغلب توسط سوراخ‌های بینی پنهان می‌گردد باقی می‌ماند.

انواع جراحی بینی

جراحی بینی که با هدف تغییر شکل ظاهری یا بهبود عملکرد تنفسی انجام می‌شود انواع مختلفی دارد؛ به‌عنوان مثال برخی به دلیل ترمیم مشکلاتی مانند قوز بینی یا مشکلات غضروفی که سبب نامتقارن شدن سوراخ‌های بینی می‌شود اقدام به عمل بینی می‌کنند. همچنین برخی تنها به دلایل زیبایی اقدام به جراحی و کوچک‌تر کردن سایز بینی خود می‌نمایند. به‌طورکلی انواع جراحی بینی شامل موارد زیر می‌گردد:

    • حذف قوز روی بینی
    • صاف نمودن پل بینی
    • تغییر شکل در نوک بینی
    • افزایش یا کاهش اندازه سوراخ‌های بینی
    • اصلاح بینی پس‌از ایجاد آسیب‌
    • باز کردن مجرای تنفسی
    • بزرگ یا کوچک کردن بینی

نحوه تقسیم‌بندی فرآیند رینوپلاستی

انجام عمل بینی سال‌ها است توسط متخصصین زیبایی و جراحان انجام می‌گردد. تمام جراحان در ابتدا با استفاده از یک نوع تکنیک فرآیند جراحی را هدایت می‎نمودند. اما با گذشت زمان و پیشرفت‌های ایجاد شده در این زمینه برخی از متخصصین تکنیک‌های پیشرفته‌تری را در این عمل جراحی پیاده نمودند. به همین دلیل ازلحاظ سبک و متد این جراحی به دو دسته رینوپلاستی باز و رینوپلاستی بسته تقسیم می‌گردد که در قسمت قبل به آن پرداخته شد. اما انجام عمل رینوپلاستی به نحو دیگری نیز تقسیم‌بندی می‌شود و آن اینکه متخصص براساس فرم بینی، نوع بینی و نتایج جراحی این فرآیند درمانی به انواع مختلفی تقسیم می‌کند که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.

  • عمل بینی گوشتی: در این عمل جراحی متخصص بافت غضروف را از قسمتی از بینی خارج و به قسمت دیگر منتقل می‌نماید. در برخی موارد متخصص می‌تواند در این عمل از بافت غضروف گوش استفاده و آن را در شکل دادن به بینی استفاده کند. در این فرآیند درصورتی که تقویت غضروف یا ایجاد پایه غضروف به درستی انجام نشود، احتمال بازگشت بینی به حالت اولیه ممکن است. بینی‌های گوشتی پوستی ضخیم، چرب و معمولاً آکنه‌دار دارند و به سختی به حالت‌هایی مانند فانتزی، عروسکی و نیمه فانتزی شکل می‌گیرند. به‌همین علت اغلب متخصصین ریسک انجام عمل گوشتی به حالت‌های مختلف را قبول نمی‌کنند.
  • عمل بینی استخوانی: در این عمل جراحی چون پوست بینی نازک‌تر و غضروف قوی‌تر است بنابراین چربی کمتری نسبت به بینی گوشتی دارد، پس جراح می‌تواند این بینی را به‌صورت طبیعی، فانتزی، نیمه ‌فانتزی و عروسکی شکل دهد. این بینی‌ها به دلیل شکل ظاهری ازجمله ایده‌آل‌ترین بینی‌ها برای جراحی هستند و در اغلب مواقع نتایج شگفت‌انگیزی به‌جا می‌گذارند.

 

عمل بینی، دکتر خداکرمی، کلینیک ملورین

 

کلام آخر

جراحی زیبایی بینی با هدف رفع نواقص و زیباتر شدن فرم ظاهری بینی انجام می‌شود، بنابراین زیباجویان برای رسیدن به بهترین نتیجه باید به متخصص باتجربه و ماهر مراجعه نمایند. دکتر کامران خداکرمی براساس شکل صورت زیباجو، بهترین فرم بینی را درنظر می‌گیرند و سپس به مرحله اجرا در می‌آورند. به‌این ترتیب فرم نهایی بینی زیباجو با دیگر اجزای صورت هماهنگ می‌گردد و در کل چهره او را دلنشین‌تر و جذاب‌تر می‌نماید. دکتر خداکرمی به‌عنوان یکی از بهترین متخصصین در زمینه عمل بینی و عمل بلفاروپلاستی در مجموعه ملورین بعد از تجزیه و آنالیز اجزای صورت زیباجو بهترین اقدامات زیبایی را برای او به انجام می‌رسانند.

اگر شما نیز متقاضی عمل بینی یا بلفاروپلاستی هستید می‎توانید هم‌اکنون به وب‌سایت مجموعه ملورین به آدرس www.clinic-melorin.com مراجعه نمایید و نتایج عمل این متخصص را مشاهده کنید. به دلیل استفاده از تکنیک جراحی بسته در فرآیندهای جراحی دکتر خداکرمی هیچ نشانه و اسکاری بعد از پایان دوران نقاهت روی بینی زیباجو باقی نمی‌ماند، بنابراین زیباجو درنهایت بینی زیبا و با فرمی کاملاً طبیعی خواهد داشت. درصورت تمایل می‌توانید هم‌اکنون توسط شماره تلفن 02191300933 با همکاران ما در مجموعه ملورین ارتباط برقرار نمایید و وقت معاینه و ویزیت اولیه خود با دکتر خداکرمی را تعیین نمایید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *