پیکر تراشی، هزینه عمل پیکر تراشی، نکات مهم پیکر تراشی، متخصص پیکر تراشی در الهیه، بهترین جراح پیکرتراشی، بهترین متخصص پیکر تراشی - شمال تهران

متخصص پیکر تراشی الهیه

متخصص پیکر تراشی در الهیه ( شمال تهران ) در کلینیک ملورین، که بیماران و مراجعین از عملکرد و هماهنگی تیم، رضایت کامل دارند.

ازبین بردن چربی‌ها و خلاصی از آن‌ها از بخش‌های مختلف بدن را کانتورینگ یا پیکرتراشی می‌گویند. این شیوه درمانی که به‌صورت موضعی فقط برای شکم یا کلی برای نواحی مختلف مانند ران‌ها، باسن، بازوها و… انجام می‌گیرد باید توسط متخصص باتجربه انجام شود تا نتایج مثبت و ماندگاری داشته باشد. جراحی پیکر تراشی به دو تکنیک تهاجمی و غیرتهاجمی انجام می‌شود، نوع تکنیک بستگی به میزان چربی‌های انباشته شده و نواحی آن دارد. اگر متخصص تشخیص دهد بیمار حجم چربی بالایی در اندام شکمی دارد ترجیح می‌دهد از عمل ابدومینوپلاستی یا عمل لیفت شکم جهت خارج نمودن آن‌ها استفاده کند. متخصص ابدومینوپلاستی در این فرآیند درمانی علاوه‌بر خارج نمودن چربی‌های اضافه اندامی تخت، عضلاتی خوش فرم و پوستی سفت ایجاد می‎نماید.

اما اگر بیمار حجم چربی‌های انباشته شده کمی داشته باشد، متخصص پیکر تراشی با انجام تکنیک‎های مخصوص چربی‌ها را تخلیه و اندام ایده‌آلی برای بیمار فراهم می‌آورد. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در این مطلب درخصوص ویژگی‌های بهترین متخصص پیکرتراشی نکات مهمی به شما ارائه دهند، پس لطفاً با ما همراه باشید.

 پیکر تراشی، هزینه عمل پیکر تراشی، نکات مهم پیکر تراشی

آیا انجام عمل پیکرتراشی خطراتی به‌همراه دارد؟

متأسفانه این روزها افراد سودجو و غیر متخصص با انجام تکنیک‌های لاغری در برخی مراکز سبب شده‌اند خطرات و آسیب‌های جدی به سلامت بیماران وارد نماید. اما انجام عمل پیکر تراشی توسط افراد متخصص و ماهر نه‌تنها خطری برای بیمار ایجاد نمی‌کند، بلکه بیمار را با درصد پایینی از عوارض پیکر تراشیعوارض پیکرتراشی روبه‌رو می‌نماید. خدمات پیکر تراشی و جراحی پلاستیک در کلینیک ایرانیان توسط متخصصین ماهر و باتجربه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده انجام می‌شود. این جراح چیره دست که به‌عنوان یکی از بهترین متخصص پیکر تراشی الهیه شناخته شده است، عمل لیفت شکم، تام تاک و پیکر تراشی را با کمترین مشکل و عارضه انجام می‌دهد. بنابراین اگر قصد دارید با چربی‌های انباشته شده خود خداحافظی نمایید بهتر است جلسه مشاوره خود را با متخصصین این مرکز تعیین نمایید.

پزشک جراح در جلسه مشاوره باتوجه به میزان چربی‌ها و نواحی تجمع آن‌ها مناسب‌ترین تکنیک را به شما پیشنهاد می‌دهد. اگر چربی‌های شما به‌صورت سلولیت در ران‌ها، پهلوها، شکم یا باسن تجمع داشته باشند، ازطریق شیوه پیکر تراشی غیرتهاجمی خارج می‌گردند و اگر چربی‌ها حجم بیشتری داشته باشند ازطریق جراحی تخلیه می‌گردند. متخصص لیپوماتیک یا پیکر تراشی غیرتهاجمی با وارد آوردن دستگاهی به نام کانولا سلول‌های چربی را از محل تجمع تخلیه می‌نماید. در شیوه تهاجمی نیز متخصص ابدومینوپلاستی حجم چربی‌ها را تخلیه و با کشیدن پوست و عضلات فرم مناسبی برای اندام شما ایجاد می‎کند. در جلسه مشاوره علاوه‌بر نوع تکنیک درمان، مراحل آمادگی قبل از عمل، مراقبت‌های بعد از آن، عوارض ابدومینوپلاستی، عوارض پیکرتراشی و هزینه هر تکنیک را برای شما مشخص می‌گردد.

چگونه از تخصص پزشک جراح می‌توان اطمینان حاصل کرد؟

مسلماً همه ما قبل از شروع یک فرآیند درمانی نسبت به پزشک معالج خود تحقیقاتی انجام می‌دهیم؛ چراکه حفظ سلامتی اولین و مهمترین نکته‌ای است که در هر پروسه درمانی باید درنظر گرفته شود. ازطرفی شما در هر تکنیک لاغری ملزم به پرداخت هزینه هستید، پس بهتر است قبل از شروع درمان نسبت به پزشک جراح اطلاعات کاملی کسب نمایید. راه‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید میزان مهارت متخصص لیپوماتیک، جراح پیکر تراشی یا به‌طورکلی جراح پلاستیک را بسنجید که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • تحقیق و جستجو میان بیماران قبلی که توسط همان متخصص جراحی شده‌اند، میزان رضایت آن بیماران و مشاهده عکس‌های قبل و بعد از جراحی می‌تواند اطمینان شما را بیشتر نماید.
  • بررسی کلینیک محل جراحی، اطمینان از به‌کار بردن تجهیزات و لوازم جراحی روز دنیا و تعهد به پاسخگویی کادر درمان.
  • بررسی تخصص پزشک جراح و اطمینان از به‌کار بردن شیوه‌های نوین جراحی توسط متخصص.

بهترین متخصص پیکر تراشی الهیه در کلینیک ملورین

اگر قصد دارید چربی‌ها انباشته شده را به بهترین شکل ممکن تخلیه کنید و به اندام ایده‌آلی برسید به شما پیشنهاد می‌کنیم به کلینیک زیبایی ملورین مراجعه نمایید. متخصصین این مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده باتوجه به میزان چربی‎های انباشته شده بدن شما بهترین ومناسب‌ترین تکنیک جراحی پیکر تراشی را برای شما انتخاب می‌کنند. در این کلینیک متخصصین با تکیه بر دانش روز دنیا و استفاده از مجهزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات، عمل‌های زیبایی را انجام می‌دهند. شما در جلسه معاینه می‌توانید سابقه فعالیت پزشک جراح خود را بررسی نمایید و میزان رضایت بیماران قبلی را مشاهده نمایید. کادر متهعد مجموعه ملورین تمام سؤالات شما را قبل از جراحی و بعد از آن به دقت پاسخ خواهند داد و شما را در تمام مراحل درمان همراهی خواهند کرد.

کلام آخر

انجام مراحل درمان نزد متخصص ماهر و باتجربه کمک می‌کند تا نتایج درمان ایده‌آل‌تر و دوران نقاهت آرام‎تر سپری گردد. همکاران ما در این مطلب تلاش کردند تا فاکتورهای مهم بهترین متخصص پیکر تراشی را برای شما شرح دهند. شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک ملورین از تردیدهای خود بکاهید و توسط یکی از متخصصین، عمل زیبایی پیکرتراشی را انجام دهید. بعد از انجام عمل ازطرف کیلنیک پرستار باتجربه به منزل شما اعزام می‌گردد تا دوران نقاهت آرام‌تری را سپری نمایید. بنابراین همین امروز وقت قبلی معاینه خود را تعیین کنید تا سریع‌تر به اهداف خود دست یابید، همکاران ما در مجموعه ملورین آماده پاسخگویی به تمام سؤالات شما هستند.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *