هزینه عمل ابدومینوپلاستی، عمل mini ابدوپلاستی، عمل لیفت شکم در نیاوران، بهترین متخصص ابدومینوپلاستی،مرکز تخصصی ابدومینوپلاستی، مرکز تخصصی لیفت شکم - شمال تهران،متخصص ابدومینوپلاستی تهران

مرکز تخصصی لیفت شکم – شمال تهران

مرکز تخصصی لیفت شکم – شمال تهران، در کلینیک ملورین با پزشکان متخصص، تجهیزات جدید، کادر درمان بسیار مجرب آماده ارائه خدمات به بیماران گرامی می باشد.

عدم تحرک، مشکلات ژنتیکی، نبود یک سبک زندگی سالم و نداشتن رژیم غذایی اصولی می‌تواند زمینه را برای ایجاد چاقی مفرط فراهم آورد. پدیده چاقی برای هیچکدام از ما اتفاق جالب و خوش‌آیندی به‌حساب نمی‌آید؛ به‌همین علت اغلب ما درصدد یافتن راه‌حل‌هایی هستیم تا چربی‌های اضافه را حذف و به اندام ایده‌آلی دست یابیم. اما رسیدن به اندام خو‌ش‌فرم نیازمند داشتن یک رژیم مناسب و انجام تمرین‌های ورزشی منظم است. مشغله‌های زندگی روزمره، عدم توانایی انجام تمرین‌های ورزشی و عدم پاسخگویی بدن به رژیم‌های غذایی سبب شده است افراد دلسرد شوند و دیگر به فکر داشتن اندام زیبا نباشند.

اما با پیشرفت‌هایی که در علم پزشکی شاهد آن بوده‌ایم، این افراد می‌توانند با بهره‌مندی از یکی از تکنیک‌های لاغری، اندام خوش‌فرم و ایده‌آلی به‌دست آورند. عمل لیفت شکم، عمل تامی تاک و عمل پیکر تراشی ازجمله همین راه‌حل‌های پزشکی هستند. انجام هرکدام از این جراحی‌ها درصورتی ثمربخش است که فرد متقاضی روند درمان خود را در مرکزی مجهز و نزد متخصصینی ماهر انجام دهد. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در این مطلب نکات مهمی درخصوص ویژگی‌های مرکز تخصصی لیفت شکم شمال تهران به شما ارائه دهند، پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.  

 ابدومینوپلاستی، لیفت شکم، عوارض عمل لیفت شکم، هزینه عمل لیفت شکم

ویژگی‌های مرکز تخصصی لیفت شکم

مرکز تخصصی لیپوماتیک در تهران باید به‌روزترین و کامل‌ترین امکانات را در اختیار مراجعین قرار دهد. در یک مرکز تخصصی، متخصص لیفت شکم، جراحی لیفت شکم را برای افرادی به کار می‌بندد که کاندیدای مناسب باشند و با انجام عمل لیفت به هدف خود برسند. افرادی که شکم بزرگ و پر از چربی دارند، پوست شل و افتاده‌ای دارند، عضلات شلی دارند یا بعد از کاهش وزن شدید شکمی شل پیدا کرده‌اند، بهترین کاندیدای لیفت شکم هستند. این افراد در این فرآنید درمانی شکمی تخت و عضلاتی سفت و زیبا پیدا می‌کند. همه ما می‌دانیم شهر تهران به‌عنوان یکی از مهمترین مراکز درمانی در کشور شناخته شده است، بنابراین باید گفت در یک مرکز تخصصی لیفت شکم در شمال تهران باید کامل‌ترین و به‌روزترین تجهیزات جراحی وجود داشته باشد تا بیمار بتواند به بهترین شکل ممکن سلامت خود را به‌دست آورد.

به‌طورکلی بهترین مرکز لیفت شکم باید ویژگی‌های مهم زیر را داشته باشد تا بیمار را به هدفش برساند:

  • از آخرین و به‌روزترین تجهیزات جهت بیهوشی در اتاق عمل استفاده می‌کنند.
  • پزشکان و متخصصین باتجربه و ماهری فرآیند عمل لیفت شکم را انجام می‌دهند.
  • جراحان و متخصصین در این مجموعه با تسلط بر آخرین دست‌آوردهای علمی و توانایی استفاده از جدیدترین تجهیزات عمل جراحی، روند عمل را هدایت می‌کنند.
  • کادر متعهد و دلسوز مجموعه در تمام مراحل در کنار بیمار هستند و تمام سؤالات و ابهامات او را در فرآیند جراحی پاسخ می‌دهند.
  • خدمات ارائه شده توسط مجموعه در زمان عمل و بعد از، قبل از شروع پروسه جراحی برای بیمار به کامل‌ترین شکل ممکن بیان می‌گردد.
  • امکان مشاهده تصاویر قبل و بعد از عمل متقاضیان لیفت شکم و امکان صحبت با آن‌ها جهت کسب اطلاعات لازم در زمینه جراحی و میزان رضایت آنان.

انجام عمل لیفت شکم در کلینیک ملورین

در بین متخصصین زیبایی و متقاضیان عمل لیفت شکم، تامی تام و پیکر تراشی، کلینیک زیبایی ملورین در تهران به‌عنوان بهترین مرکز تخصصی لیفت شکم تهران و جراحی ابدومینوپلاستی شناخته شده است؛ چراکه متقاضیان بسیاری در این مجموعه توسط بهترین متخصص لیفت شکم شمال تهران ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده پروسه درمانی خود را انجام داده‌اند و به بهترین نتایج دست یافته‌اند. اگر شما نیز از اضافه‌ وزن بیش‌از اندازه رنج می‌برید و برای رسیدن به اندام خوش‌فرم تلاش‌های بی‌نتیجه‌ای داشته‌اید بهتر است به انجام عمل لیفت شکم بیاندیشید.

شما می‌توانید جهت اطلاع از این موضوع که کاندیدای مناسب این جراحی هستید یا خیر باید در یک جلسه توسط متخصصین مجموعه مورد برسی و معاینه قرار گیرید. در این جلسه پزشک جراح با معاینه دقیق نواحی تجمع چربی تکنیک مناسب جراحی و روند درمان را برای شما شرح خواهد داد. درصورتی که شما قصد انجام عمل لیفت شکم را داشته باشید در این جلسه متخصص از شرایط آمادگی‌ قبل از عمل، مراقبت‌های بعدی در دوران نقاهت و هزینه لیفت شکم برای شما سخن خواهد گفت.

لازم به ذکر است بیماران بعد از عمل در این مرکز تخصصی با کمترین عوارض لیفت شکم روبه‌رو می‌گردند، چراکه کادر متعهد و دلسوز مجموعه ملورین در همان گام نخست آنان را به‌صورت صحیح راهنمایی می‌کنند و از شرایط درمان آگاه می‌سازند. بیماران جراحی شده در این مجموعه به دلیل بهره‌مندی از تخصص پزشکان جراح و رفتار دلسوزانه کادر مجموعه و همچنین دریافت خدمات پرستار در منزل ازسوی کلینیک بدون کوچکترین عارضه به نتیجه دلخواه خود یعنی اندام خوش‌فرم دست می‌یابند.

 کلام آخر

اگر از اضافه وزن خود خسته شده‌اید و دیگر توان انجام ورزش‌های سنگین یا رعایت رژیم غذایی شدید را ندارید، بهتر است جهت انجام عمل زیبایی لیفت شکم به کلینیک ملورین مراجعه نمایید. متخصصین این مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده با بهره‌مندی از آخرین تجهیزات روز دنیا و با مهارت فوق‌العاده چربی‌های شکمی شما را تخلیه می‌کنند و با کشیدن و سفت نمودن پوست و عضلات شکم شما، اندامی زیبا پدید می‌آورند. کلینیک ملورین به‌عنوان بهترین مرکز تخصصی لیفت شکم در شمال تهران آماده ارائه انواع فرآیندهای زیبایی به مراجعین گرامی است. شما می‌توانید جهت بررسی اندام و نوع چربی‌های بدنی خود با تعیین وقت قبلی از این مجموعه اولین گام را در این مسیر بردارید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *