ابدومینوپلاستی شکم، کلینیک ملورین، مزیت پیکر تراشی

مزیت پیکر تراشی

مزیت پیکر تراشی دست یابی به تناسب اندام و غلبه بر چربی انباشته در بدن است که توسط پزشک متخصص زیبایی باید انجام شود. حتی بصورت محدود پیکر تراشی شکم و پهلو نیز بسیار کاربرد دارد.

این روزها عمل پیکر تراشی به یکی از بهترین راه‌کارها برای دست‌یافتن به تناسب اندام شناخته شده است؛ بنابراین اغلب افرادی که با چربی‌های انباشته شده و عضلاتی بدفرم روبه‌رو هستند به دنبال یافتن بهترین متخصص کانتورینگ هستند تا اندام خود را زیبا و خوش‌فرم نمایند. این تکنیک زیبایی زمانی با موفقیت همراه است که توسط متخصص ماهر و باتجربه انجام شود تا با حذف چربی‌ها نواحی مشخصی از بدن به شکل زیبا و متناسبی تغییر شکل دهد. اگر احساس می‌کنید دیگر با رژیم غذایی و انجام ورزش‌های شدید به نتیجه دلخواه نمی‌رسید و در انجام عمل کانتورینگ تردید دارید لطفاً تا پایان مطلب همراه ما باشید. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در این مطلب نکات مفیدی درخصوص مزیت پیکر تراشی برای شما بیان نمایند تا شما بتوانید بهترین تصمیم زندگی خود را بگیرید.

مزیت پیکر تراشی

در چه صورت عمل پیکر تراشی با موفقیت همراه است؟

موفقیت در هر عمل جراحی به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ عمل پیکر تراشی نیز که به‌عنوان بهترین راه‌کار در رسیدن به تناسب اندام شناخته شده است درصورت وجود عوامل مشخصی به موفقیت خواهد رسید. به‌طور کلی در عمل‌های زیبایی میزان رضایت متقاضی به تبحر و مهارت پزشک جراح بستگی دارد؛ چراکه بهترین متخصص پیکر تراشی مناسب‌ترین تکنیک را در رسیدن بیمار به هدفش انتخاب می‌کند و با تکیه بر دانش روز و به‌کارگیری تجهیزات پیشرفته فرآیند جراحی را پیش می‌برد. در حقیقت شناخت تکنیک مناسب مهمترین مرحله در انجام جراحی‌های زیبایی به‌حساب می‌آید. در عمل کانتورینگ اگر زیباجو پوستی قابل ارتجاع داشته باشد متخصص با یکی از روش‌های لیپوماتیک، لیپوساکشن یا لیپولیز اقدام به حذف چربی‌ها و فرم‌دهی بدن می‌نماید.

درصورتی که پوست بیمار قابلیت ارتجاعی ضعیفی داشته باشد و به شدت افتاده و شل باشد متخصص ترکیبی از شیوه‌های ذکر شده و یکی از انواع جراحی‌های لیفت شکم یا ابدومینوپلاستی را به بیمار توصیه می‌نماید. همچنین متخصص باتجربه قبل از شروع فرآیند درمانی به متقاضیان جراحی کانتورینگ پیشنهاد می‌کند برای رسیدن به یک ثبات وزنی، از یک رژیم غذایی پیروی نمایند؛ چراکه کاهش وزن بعد از عمل جراحی زیبایی سبب ایجاد چروک‌های پوستی، کشیدگی پوست و بروز برخی زخم‌ها می‌گردد. در مجموعه ملورین متخصصین حاذق ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده در همان جلسه ابتدایی، با بررسی میزان چربی‌های تجمع‌یافته و محل آن‌ها بهترین تکنیک پیکر تراشی را به بیمار توصیه می‌نمایند.

فواید و مزیت‌های پیکر تراشی

در فرآیند انجام بهترین پیکر تراشی، زیباجو زیر نظر متخصص ماهر با سطح علمی بالا قرار می‌گیرد، بنابراین خطرات و ریسک جراحی به‌طرز قابل توجهی کاهش می‌یابد. متخصصین کلینیک ملورین ازجمله جناب آقای دکتر فواد افتخارزاده فرآیند جراحی را با استفاده از جدیدترین تجهیزات اتاق عمل و با تکیه بر آخرین اطلاعات علمی هدایت می‎نمایند. بنابراین جراحی توسط این متخصص و کادر درمان مجموعه ملورین بدون ایجاد عوارض خطرناک، عفونت، خونریزی و خطرات بیهوشی همراه است. متخصصین مرکز پیکر تراشی ملورین قبل از شروع فرآیند جراحی با انجام آزمایشات لازم و بررسی سلامت زیبا جو، پروسه درمان ایمنی برای او فراهم می‌آورند. به‌طورکلی فواید و مزیت‌های پیکر تراشی زیر نظر متخصصین ملورین عبارتند از:

              • در یک جلسه و کمتر از چند ساعت چربی‌های موضعی از بدن خارج و اندامی زیبا برای زیبا جو فراهم می‌آید.
              • به دلیل سفت‌تر شدن پوست و بهبود ظاهر بدن، عمل پیکر تراشی بهترین گزینه برای بیمارانی محسوب می‌شود که وزن بالایی ازدست داده‌اند.
              • بهبود ظاهر بدن و به‌دست آمدن اندام ایده‌آل برای فرد متقاضی و درنهایت ایجاد اعتمادبه‌نفس برای او.
              • ایجاد انگیزه در فرد برای حفظ روند کاهش وزن به دلیل به‌دست آمدن اندام متناسب.

کلام‌ آخر

این روزها عمل پیکر تراشی بهترین و مؤثرترین راه‌کار جهت ایجاد اندامی زیبا و خوش‌فرم شناخته شده است. اما این راه‌حل مفید درصورتی مؤثر واقع می‌شود که زیباجو به متخصص باتجربه و مرکز درمانی مجهز مراجعه نماید. متخصصین کلینیک ملورین، با استفاده از تکنیک‌های نوین پیکر تراشی توانسته‌اند متقاضیان را به هدفشان که همان اندام ایده‌آل است برسانند. همکاران ما در مجموعه ملورین در این مطلب نکات مهمی درخصوص مزیت پیکر تراشی برای شما بیان نموده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه به آدرس www.clinic-melorin.com تصاویر قبل و بعد از عمل مراجعین این مجموعه را مشاهده نمایید و همچنین در جریان نظرات مثبت آن‌ها قرار گیرید. سپس شما می‌توانید توسط شماره تلفن 02191300933 از همکاران مجموعه وقت قبلی دریافت نمایید و توسط متخصصین تحت معاینه قرار گیرید. مراجعه به کلینیک ملورین اولین قدم در راه رسیدن به اندام ایده‌آل است و شما را به مهمترین هدف زندگی‌تان نزدیک‌تر می‌نماید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *