عمل لیفت شکم، کلینیک ملورین، مراقبت‌ بعد از عمل ابدومینوپلاستی، نکات مهم ابدومینوپلاستی، بهترین متخصص لیفت شکم،متخصص لیفت شکم در الهیه تهران

بهترین جراح لیفت شکم

بهترین جراح لیفت شکم، قبل از هرگونه عمل و جراحی باید آگاهی بیمار را برای این موضوع بالا ببرد و استرس احتمالی بیمار را کاهش دهد.

اگر شما در حال مطالعه این مقاله هستید، به احتمال زیاد، در فکر و تصمیم عمل لیفت شکم هستید. پس باید با پزشک متخصص زیبایی اندام شرایط قبل و بعد از عمل و عوارض لیفت شکم، دوران نقاهت آن را نیز مطرح کنید. پس با ما همراه باشید تا انتهای مقاله.

نقاهت ابدومینوپلاستی، کلینیک ملورین

چرا لیفت شکم ؟

چاقی بیش‌از اندازه و عدم دست‌یافتن به اندام خوش‌فرم با رعایت رژیم غذایی یا انجام ورزش‌های سنگین سبب شده است تا افراد بسیاری به فکر انجام جراحی‌های زیبایی شکم باشند. متخصصین جراحی پلاستیک در این فرآیندهای درمانی با حذف چربی‌های اضافه و کشیدن پوست و عضلات شکم، اندامی موزون و زیبا برای متقاضیان ایجاد می‌کنند. اما رسیدن به بدنی خوش‌فرم و تراشیده بعد از عمل جراحی درصورتی امکان‌پذیر است که متقاضیان جراحی زیبایی به متخصصین باتجربه و ماهر مراجعه نمایند. چراکه تنها در این صورت است که نتایج رضایت‌بخشی حاصل می‌گردد و سلامت بیمار حفظ می‌شود. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در ادامه مطلب چگونگی یافتن بهترین جراح لیفت شکم را برای شما شرح دهند، پس اگر قصد انجام عمل ابدومینوپلاستی یا عمل لیفت شکم را دارید لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

مراجعه بهترین متخصص برای رسیدن به بهترین نتایج

هر فرآیند درمانی درصورتی به موفقیت می‌رسد که بیمار به بهترین و حاذق‌ترین پزشک معالج مراجعه نماید. در انجام عمل‌های جراحی شکم نیز انتخاب بهترین جراح لیفت شکم یا تامی تاک از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه این فرآیندهای درمانی به‌عنوان جراحی‌های تهاجمی شناخته شده‌اند و با اعمال بیهوشی و ایجاد برش انجام می‌گردد، بنابراین مهم است که متقاضی به چه متخصصی مراجعه می‌کند. اگر از چربی‌های اضافه بدن خود خسته شده‌اید و با رعایت رژیم یا انجام تمرین‌های سنگین به نتیجه دلخواه نرسیده‌اید و قصد دارید زیر تیغ جراحی بروید به نکات مهم زیر باید توجه نمایید. شما با بررسی این موارد و درنظر داشتن هرکدام از آن‌ها می‌توانید پروسه جراحی موفق و دوران نقاهت آرامی بدون کوچکترین عوارض لیفت شکم را پشت سر بگذارید.

گفتگو با بیماران قبلی

دریافت اطلاعات عمل، بررسی وضعیت بیمار در دوران نقاهت و پرس‌وجو درخصوص نتایج جراحی از بیماران قبلی یکی از بهترین راه‌کارهایی است که شما می‌توانید جهت پیدا نمودن بهترین متخصص لیفت شکم انجام دهید. مسلماً هرکدام از ما جهت انجام عمل زیبایی در بین متقاضیانی که این عمل را انجام داده‌اند به جستجو می‌پردازیم. در این میان با صحبت و تبادل اطلاعات با بیمارانی که احساس رضایتمندی از عمل خود داشته‌اند می‌توانیم با جدیت بیشتری به انجام عمل بیاندیشیم. زمانی که بیمار بعد از دوران نقاهت به اندام خوش‌فرمی رسیده باشد، پزشک معالج خود را به متقاضیان بیشتری معرفی می‌نماید.

 در برخی از مراکز جراحی نیز کادر مجموعه برای ایجاد این اطمینان امکان مشاهده نتایج عمل و صحبت با مراجعین قبلی را برای بیماران فراهم می‎آورند. همچنین در برخی مراکز مانند کلینیک ملورین مراجعین می‌توانند تصاویر قبل و بعد از عمل بیماران قبلی و نتایج حاصله را ازطریق وب‌سایت کلینیک مشاهده نمایند.

ارتباط متخصص و بیمار

تمام متخصصین قبل از انجام عمل تامی تاک، لیفت شکم یا پیکرتراشی در یک جلسه شرایط بدنی بیمار و میزان چربی‌های تجمع‌یافته را بررسی می‎نمایند و سپس تکنیک جراحی مناسب و هزینه لیفت شکم یا هزینه عمل تامی تاک را برای او مشخص می‎نمایند. بنابراین قبل از شروع هر فرآیند درمانی از نوع ارتباط جراح با بیمار مطلع شوید و به متخصصی مراجعه نمایید که بتوانید ارتباط خوبی با او برقرار کنید. در کلینیک ملورین، بهترین متخصص لیفت شکم شمال تهران ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده با گشاده‌رویی، صبر و حوصله تمام سؤالات بیمار را پاسخ می‌دهند و مناسب‌ترین تکنیک را به او پیشنهاد می‌دهند. متخصصین این مجموعه در همین جلسه ابتدایی با ایجاد یک رابطه صمیمانه تمام استرس و نگرانی بیمار را برطرف می‌نمایند تا بیمار با بالاترین روحیه راهی اتاق عمل شود.

اطلاع از امکانات کلینیک

مسلماً متخصصی می‌تواند موفق‌ترین جراحی را انجام دهد که بر آخرین یافته‌های علمی مسلط باشد و با استفاده از به‌روزترین تجهیزات، عمل جراحی را انجام دهد. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب متخصص و کلینیک محل جراحی تحقیقات مفصلی انجام دهید. شما در طی عمل لیفت شکم، قرار است بیهوش شوید و سپس توسط برش‌های ایجاد شده از چربی‌های اضافه خلاص و بدنی خوش‌فرم به‌دست آورید؛ پس بهتر است کلینیکی انتخاب کنید که به جدیدترین تجهیزات مجهز باشد و متخصصین آن از آخرین متدها در جراحی استفاده کنند. متخصصین مجموعه ملورین به‌عنوان بهترین متخصص لیفت شکم در الهیه شناخته شده‌اند؛ چراکه براساس آخرین یافته‌های علمی و با استفاده از جدیدترین تجهیزات اتاق عمل، فرآیند عمل لیفت شکم، تامی تاک و پیکر تراشی را انجام می‌دهند.

کلام آخر

عمل‌های زیبایی تامی تاک یا لیفت شکم درصورتی با نتایج رضایت‌بخش همراه هستند که در شرایط مساعد و نزد متخصصین باتجربه انجام شوند. بنابراین متقاضیان عمل‌های زیبایی باید بدانند برای رسیدن به اندام زیبا، بدن تراشیده و خوش‌فرم به دنبال بهترین جراح و ماهرترین متخصص باشند. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین در این مطلب فاکتورهای مهمی را جهت یافتن بهترین جراح لیفت شکم برای شما بیان نمودند. اگر شما نیز قصد انجام عمل‌های زیبایی را دارید می‌توانید با شماره 02191300933 تماس حاصل فرمایید و با کمک همکاران ما جلسه مشاوره خود را مشخص کنید. همچنین با مراجعه به وب‌سایت مجموعه ملورین از زمینه تخصصی پزشکان مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده مطلع شوید و همچنین تصاویر قبل و بعد از جراحی لیفت شکم متقاضیان را مشاهده نمایید. مطمئن باشید فرآیند جراحی در این مجموعه با کمترین مشکل انجام می‌شود و متقاضیان با بهره‌مندی از تخصص پزشکان مجموعه به بهترین نتایج دست می‌یابند.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *