پیکر تراشی، هزینه عمل پیکر تراشی، نکات مهم پیکر تراشی، متخصص پیکر تراشی در الهیه، بهترین جراح پیکرتراشی، بهترین متخصص پیکر تراشی - شمال تهران

بهترین جراح پیکرتراشی

بهترین جراح پیکرتراشی باید چه ویژگی داشته باشد؟ و چگونه بهترین جراح پیکرتراشی را در تهران پیدا کنیم ؟

همه ما در مقطعی از زندگی در تلاش هستیم تا با رعایت رژیم غذایی و انجام تمرینات ورزشی به تناسب اندام برسیم. برخی از ما در این مسیر موفق می‌شویم و برخی به دلیل مشکلات خاص نمی‌توانند به هدف خود برسند. انجام عمل‌های زیبایی مانند عمل ابدومینوپلاستی یا عمل کانتورینگ می‌تواند به دسته دوم کمک کند تا به تناسب اندام برسند. انتخاب و انجام هرکدام از این تکنیک‌ها بستگی به میزان چربی‌های انباشته شده بدن بیمار و اضافه وزن او دارد. اگر بیمار در نقاط خاصی از بدن مانند باسن، ران‌ها، پهلوها، شکم یا بازو با چربی انباشته (سلولیت) مواجهه شده باشد کاندیدای مناسبی برای انجام عمل لیپوماتیک یا همان پیکرتراشی محسوب می‌شود.

به‌دست آمدن نتایج مثبت در انجام تکنیک کانتورینگ (پیکرتراشی) مانند عمل‌ لیفت شکم یا تامی تاک بستگی به میزان تخصص و مهارت جراح دارد. اگر قصد انجام جراحی پیکر تراشی را دارید و به دنبال متخصص ماهری هستید با ادامه مطلب همراه ما باشید. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در این مطلب ویژگی‌های بهترین جراح پیکرتراشی را برای شما بیان نمایند، پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

 پیکر تراشی، هزینه عمل پیکر تراشی، نکات مهم پیکر تراشی، متخصص پیکر تراشی در الهیه، بهترین جراح پیکرتراشی

پیکرتراشی و تناسب اندام

کانتورینگ بدن که با نام پیکر تراشی شناخته شده است به دو شیوه تهاجمی (لیپوساکشن) و غیرتهاجمی (لیپوماتیک) توسط متخصص انجام می‌گردد. کاندیدای مناسب هرکدام از این تکنیک‌ها با دیگری متفاوت است، چراکه نوع چربی‌های خارج شده در هرکدام از این روش‌های درمانی متفاوت است. جراحی کانتورینگ تهاجمی (لیپوساکشن) که با بیهوشی کامل انجام می‌شود با برش‌هایی همراه است که دسترسی جراح را به نواحی چربی آسان می‌کند. در این تکنیک درمانی هدف متخصص علاوه‌بر حذف چربی‌ها، سفت و کشیدن پوست و عضلات شکم یا نواحی محل جراحی است. اما در عمل لیپوماتیک که به‌عنوان جراحی غیرتهاجمی نیز شناخته شده است متخصص با وارد آوردن دستگاهی به نام کانولا به ناحیه انباشته شدن چربی‌ها، این سلول‌ها را از بدن خارج می‌نماید.

باتوجه به این فرآیندهای درمانی افراد چربی‌های قابل‌توجهی را ازدست می‌دهند و به تناسب اندام دست می‌یابند. این چربی‌ها تنها درصورتی مجدد بازمی‌گردند که بیمار بعد از گذشت دوران نقاهت رژیم غذایی را رعایت نکند و انجام تمرین‌های ورزشی را جدی نگیرد. بهترین جراح پیکر تراشی در جلسه مشاوره اولیه بعد از مشخص نمودن تکنیک درمانی بیمار و بیان نکاتی درخصوص آمادگی‌های قبل و مراقبت‌های بعد عمل، هزینه پیکر تراشی و برنامه غذایی و نوع تمرین‌های ورزشی را برای بیمار شرح می‌دهد.

در چه شرایطی جراحی کانتورینگ بدن با موفقیت همراه است؟

عمل پیکرتراشی، شیوه درمانی ایمن و مفیدی است که بیمار را با کمترین عوارض به نتایج مثبتی می‌رساند، درصورتی که متخصص ماهر و باتجربه‌ای عمل جراحی را انجام داده باشد. بنابراین اگر قصد دارید از چربی‌های اضافه خلاص شوید به بهترین جراح پیکرتراشی مراجعه نمایید تا نتایج عالی و ماندگاری به‌دست آورید. یک متخصص ماهر و باتجربه ویژگی‌های مشخصی دارد که در ادامه به مهمترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • تسلط به علم روز و توانایی به‌کارگیری مجهزترین تجهیزات در فرآیند جراحی
  • داشتن مدرک علمی معتبر و بورد تخصصی
  • ارائه کامل‌ترین و دقیق‌ترین مشاوره قبل از شروع عمل جراحی
  • اولویت دادن به سلامتی بیمار در مقابل منافع مالی
  • داشتن تصاویر و ویدئوهایی از قبل و بعد جراحی بیماران قبلی
  • ارائه پشتیبانی بعد از عمل جراحی جهت طی شدن بهتر مراحل بهبودی
  • برخورداری از همکاران و کادر دلسوز و ماهر

مشاوره با بهترین متخصص پیکرتراشی تهران

در کلینیک زیبایی ملورین متخصصین باتجربه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده با تکیه بر علم روز دنیا و با استفاده از آخرین تجهیزات و تکنولوژی‌های پزشکی در کنار همکاران و کادر دلسوز مجموعه مراحل عمل شما را با آرامش انجام می‌دهند و شما را از چربی‌های اضافه خلاص می‌کنند. این متخصصین در جلسه مشاوره اولیه بعد از بررسی اندام شما تکنیک مناسب جراحی کانتورینگ را برای شما شرح می‌دهند و سپس نکات مهم آمادگی قبل عمل، مراقبت‌های بعد از آن، هزینه پیکرتراشی و عوارض احتمالی آن را به شما بیان می‌نمایند. جراحی در این مجموعه با نهایت مهارت و دقت انجام می‌گردد، بنابراین عوارض پیکر تراشی به حداقل خواهد رسید.

همچنین بعد از هرکدام از شیوه‌های جراحی با اعزام پرستار از سوی کلینیک شما دوران نقاهت بسیار آرام‌تری را سپری خواهید کرد.

کلام آخر

این روزها انجام جراحی زیبایی به یکی از متداول‌ترین راه‌کارهای درمانی تبدیل شده است، به‌همین علت متخصصین و پزشکان زیادی هستند که این تکنیک را اجرا می‌نمایند. اما اگر قصد انجام عمل ابدومینوپلاستی یا عمل لیپوماتیک را دارید به شما پیشنهاد می‌دهیم به متخصص ماهر و باتجربه مراجعه نمایید تا بهترین نتایج را به‌دست آورید. در این مطلب با ویژگی‌های بهترین جراح پیکر تراشی آشنا شدیم و دانستیم برای رسیدن به اندام ایده‌آل باید به متخصصین ماهر مراجعه نمود.

 همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین راه شما را کوتاه کرده‌اند، شما با مراجعه به جراح پیکر تراشی در الهیه می‌توانید به هدف خود برسید. متخصصین در مجموعه ملورین ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده در جلسه ابتدایی بعد از معاینه و بررسی میزان چربی‌ها و وزن شما تکنیک مناسب جراحی را برای شما شرح می‌دهند و نسبت به تمام مراحل درمانی به شما اطمینان می‌دهند تا با اؤامش بیشتری راهی اتاق عمل شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا تعیین وقت قبلی همین امروز با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *