پیکر تراشی، کلینیک ملورین، پیکر تراشی، ابدومینوپلاستی، دکتر افتخارزاده، کلینیک ملورین

بهترین مرکز ابدومینوپلاستی در تهران

بهترین مرکز ابدومینوپلاستی در تهران باید چه شرایط، ویژگی و امکاناتی داشته باشد تا زیباجویان به آن اعتماد کنند؟

عمل زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی یکی از جدیدترین شیوه‌های درمانی است که این روزها توسط بهترین جراحان پلاستیک انجام و نتایج شگفت‌انگیزی حاصل می‌گردد. در این عمل جراحی چربی‌های اضافه حذف می‌شوند و پوست و عضلات شکمی جمع و خوش‌فرم می‌گردند. به‌این ترتیب زیباجو به سایز و اندام ایده‌آل خود دست می‌یابد و با اعتمادبه‌نفس بالا در جمع دوستان و آشنایان حاضر می‌گردد. رسیدن به اندام زیبا و انجام عملی موفقیتآامیز تنها درصورتی محقق می‌شود که زیباجو به متخصص باتجربه مراجعه کند و در بهترین مرکز تخصصی مراحل درمان خود را طی نماید. اگر قصد انجام این عمل زیبایی را دارید تا پایان مطلب همراه ما باشید، همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند ویژگی‌های بهترین مرکز ابدومینوپلاستی در تهران را برای شما بیان نمایند.

 

عمل ابدومینوپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟

تمام عمل‌های زیبایی با انجام معاینات دقیق و بررسی‌ اندام زیباجو انجام می‌گردد، چراکه متخصص باید براساس اندام او و میزان چربی‌های انباشته شده و محل آن‌ها تکنیک مناسب جراحی را انتخاب و اجرا نماید. بنابراین در کلینیک ملورین به‌عنوان بهترین مرکز ابدومینوپلاستی، متخصصین مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده در جلسه معاینه ابتدایی بعد از ارزیابی میزان چاقی بیمار و نوع چربی‌های انباشته شده، بهترین تکنیک جراحی را پیشنهاد می‌دهد. به‌طورکلی عمل ابدومینوپلاستی برای افرادی که ویژگی‌ها و شرایط مهم زیر را داشته باشند مناسب است و موفقیت‌های منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند، این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • زیباجویانی که بارداری‌های متعددی پشت سر گذاشته‌اند و با کاهش وزن شدید پوست و عضلات شل و افتاده‌ای پیدا کرده‌اند.
  • افرادی که با حجم قابل‌توجهی از چربی‌های انباشته شده شکمی مواجه شده‌اند.
  • زیباجویانی که از شکم بزرگ خود خسته شده‌اند و قصد دارند اندام ایده‌آلی به‌دست آورند.
  • افرادی که 6 تا8 ماه پس‌از انجام جراحی بای‌پس یا اسلیو معده وزن بالایی ازدست داده‌اند و با انجام تمرینات ورزشی موفق به جمع و خوش‌فرم کردن شکم خود نشده‌‍اند.

عمل ابدومینوپلاستی چگونه انجام می‌شود؟

در جلسه معاینه ابتدایی، متخصصین مجموعه ملورین بعد از بررسی‌های دقیق بدن بیمار و دریافت شرح حالی از وضعیت سلامتی او یکی از دو تکنیک عمل ابدومینوپلاستی را برای انجام انتخاب می‌کنند، در ادامه این دو تکنیک را در کنار شما بررسی می‌نماییم.

عمل ابدومینوپلاستی کامل:

درصورتی که زیباجو با مشکلات ظاهری در ناحیه شکم خود مراجعه کرده باشد و از افتادگی شدید پوست، ترک‌های عمیق و چربی‌های تجمع‌یافته شکایت داشته باشد، به شیوه ابدومینوپلاستی کامل تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. در این تکنیک جراحی متخصص از یک سمت لگن تا سمت دیگر آن یک برش سرتاسری ایجاد می‌کند و تمام چربی‌ها و پوست‌های اضافه را حذف می‌نماید. سپس بافت‌ها و عضلات شکم را با کمک بخیه در جای خود ثابت می‌نماید. 

مینی ابدومینوپلاستی:

درصورتی که بیماران در ناحیه زیر شکم چربی‌های اضافه داشته باشند و شکم افتاده یا آویزانی نداشته باشد، عمل مینی ابدومینوپلاستی برای او مناسب است. در این شیوه برش کوچکی در زیر ناف بیمار ایجاد می‌شود، چربی‌های اضافه خارج می‌گردد و سپس پوست کشیده و بخیه زده می‌شود. 

انجام جراحی ابدومینوپلاستی در بهترین مرکز زیبایی

این روزها اغلب زیباجویان خانم یا آقا درصدد زیباتر شدن و به‌دست آوردن اندامی متوازن به متخصصین مراجعه می‌کنند؛ به‌دلیل بالا رفتن سطح تقاضا بسیاری از افراد سودجو از این موقعیت استفاده می‌کنند و بدون داشتن تخصص در شرایطی غیراستاندارد اقدام به انجام عمل زیبایی می‌کنند. متأسفانه براساس آمار انتشاریافته درصد بالایی از این مراجعین با مشکلات متعدد و خطرات جدی مانند خونریزی‌های شدید، عفونت، آسیب به بافت شکمی، ایجاد نکروز بافت پوستی و… روبه‌رو می‌شوند؛ بنابراین بهتر است زیباجویان جهت انجام هر اقدام زیبایی به مرکزی تخصصی و مجهز مراجعه نمایند تا توسط متخصصین ماهر و باتجربه تحت عمل جراحی قرار گیرند.

در کلینیک ملورین متخصصین مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده با تسلط کامل بر اطلاعات علمی روز دنیا و با استفاده از جدیدترین تجهیزات اتاق عمل، عمل زیبایی تامی تاک  یا عمل ابدومینوپلاستی را کنترل می‎نمایند. این متخصص و دیگر همکارانشان در جلسه ابتدایی تمام نکات مهم ازجمله هزینه ابدومینوپلاستی، عوارض ابدومینوپلاستی و نوع تکنیک جراحی را به زیباجو اعلام می‌کنند. دکتر افتخارزاده در روز معاینه با کلامی دلنشین، استرس بیمار را ازبین می‌برند و او را با آرامش و اطمینان خاطر راهی اتاق عمل می‌گردانند. تمام جراحی‌های این مجموعه توسط تیم تخصصی و باتجربه ملورین انجام می‌گیرد و در زمان عمل بهترین راه‌کارهای پزشکی اجرا می‌شود. بنابراین بیمار تحت نظر بهترین متخصصین قرار دارد و نتایج فوق‌العاده‌ای بعد از عمل مشاهده خواهد کرد.

بعد از عمل جراحی نیز، مجموعه ملورین با اعزام پرستار به منزل مقدماتی فراهم می‌آورد تا پزشک جراح دوران نقاهت زیباجو را از راه دور کنترل نماید و با ارتباط مستقیم با پرستار و بیان توصیه‌های مفید، دوران نقاهت آرامی برای بیمار ایجاد کند.

 

عمل پیکر تراشی،لیپوماتیک و لیفت شکم

 

کلام آخر

این روزها چاقی بیش‌از اندازه یا بدفرمی‌های اندام بدن به راحتی و توسط انجام تکنیک‌های ابدومینوپلاستی قابل برطرف شدن هستند. متخصصین جراحی زیبایی در همین زمینه می‌توانند به زیباجویان کمک کنند تا با انجام یکی از تکنیک‌ها و عمل‌های تامی تاک به اندام زیبا دست یابند. اما رسیدن به اندام خوش‌فرم درصورتی میسر می‌شود که زیباجو به بهترین مرکز ابدومینوپلاستی در تهران مراجعه کند. چراکه در این مرکز متخصصین حاذق با به‌کارگیری جدیدترین تجهیزات زیباجو را همراهی می‌کنند تا اندام زیبایی به‌دست آورد. اگر شما هم قصد انجام یکی از عمل‌های زیبایی را دارید هم‌اکنون به وب‌سایت مجموعه ملورین به آدرس www.clinic-melorin.com مراجعه و نتایج شگفت‌انگیز زیباجویان قبلی را مشاهده نمایید. شما می‌توانید بعد از تصمیم نهایی ازطریق شماره تلفن 02191300933 با همکاران ما در ارتباط باشید و جهت وقت مشاوره اقدام نمایید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *