جراح لیپوماتیک در تهران

جراح لیپوماتیک در تهران

جراح لیپوماتیک در تهران، آقای دکتر افتخارزاده در کلینیک ملورین است که دارای تخصص زیبایی هستند. 

متخصص و این روزها به‌همان اندازه که استقبال از جراحی‌های زیبایی مانند لیفت شکم، ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک بالا رفته است، سوء استفاده افراد غیرمتخصص از زیباجویان نیز افزایش پیدا کرده است. به‌همین علت متقاضیان جراحی‌های زیبایی جهت انجام هرگونه اقدام زیباجویانه جهت حفظ سلامت خود بهتر است به متخصص باتجربه و ماهری مراجعه نمایند که نسبت به تخصص او اطمینان دارند. باتوجه به اینکه تهران به‌عنوان مهمترین قطب جراحی و درمان در کشور شناخته شده است، معمولاً متقاضیان جراحی‌های زیبایی در مسیر درمانی خود به تهران مراجعه می‌کنند و با بهترین متخصص زیبایی مشورت می‌کنند.

همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در این مطلب درخصوص ویژگی‌های جراح لیپوماتیک در تهران به شما اطلاعات مفیدی ارائه دهند، پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

ابدومینوپلاستی شکم، کلینیک ملورین

آیا انجام جراحی لیپوماتیک عوارضی به‌همراه دارد؟

بسیاری از افراد که در نقاط خاصی از بدن خود مانند ران‌ها، پهلوها، بازوها، باسن و شکم با چربی‌های انباشته شده مواجه هستند، می‌دانند که ازبین بردن این چربی‌ها بسیار سخت و زمان‌بر است. این چربی‌ها که به نام سلولیت نیز شناخته شده‌اند ظاهر اندام را نازیبا و بدفرم می‌کنند؛ به‌همین دلیل این افراد در تلاش هستند تا با استفاده از شیوه‌های نوین درمانی آن‌ها را تخلیه و خارج نمایند. بهترین راه‌کار در این مسیر مراجعه به متخصص لیپوماتیک محسوب می‌شود. این متخصص می‌تواند بدون به خطر افتادن سلامت بیمار، با استفاده از دستگاهی به نام «کانولا» سلول‌های چربی‌ را از محل ذخیره شده خارج نماید و درنهایت اندامی خوش‌فرم برای او ایجاد کند. باتوجه به اینکه جراحی‎های زیبایی ریسک‌پذیری بالایی دارند، برخی افراد به دلیل عوارض و خطرات موجود، از انجام این عمل‌ها انصراف می‌دهند.

اما بهتر است بدانید مراجعه به بهترین متخصص لیپوماتیک می‌تواند میزان خطرات و ریسک این اقدام درمانی را به شدت کاهش دهد. چراکه این متخصصین با تکیه بر دانش روز و با استفاده از آخرین تجهیزات اتاق عمل، جراحی لیپوماتیک را هدایت می‎نمایند و بیمار را به هدفش می‌رسانند.

مزیت‌های جراحی لیپوماتیک

همانطور که گفتیم حذف سلولیت‌ها تلاش و صبر بالایی لازم دارد؛ به‌همین دلیل جراحی لیپوماتیک گزینه بسیار مؤثر برای افرادی است که با این چربی‌های بدشکل مواجه شده‌اند. چراکه با انجام یک جراحی غیرتهاجمی و گذراندن چند روز دوران نقاهت به اندام زیبا و خوش‌فرم دست‌پیدا می‌کنند. این اقدام درمانی علاوه‌بر زیبایی مزیت‌های دیگری نیز دارد که عبارتند از:

  • کانتورینگ و ایجاد انحنای زیبا در بدن با ازبین رفتن چربی‌های موضعی
  • افزایش اعتمادبه‌نفس
  • کمترین ریسک و عارضه نسبت به دیگر شیوه‌ها و جراحی‌های لاغری

عمل لیپوماتیک که یکی از عمل‌های پیکر تراشی به‌حساب می‌آید که در شرایط کاملاً ایمن و بدون ریسک انجام می‌شود. چراکه این نوع جراحی غیرتهاجمی است و در طی آن هیچگونه برشی در نواحی تحت عمل ایجاد نمی‌گردد. بنابراین بیمار با مشکلاتی ازقبیل برش‌های عمیق و بخیه مواجه نمی‌شود. انتخاب نوع تکنیک پیکر تراشی که به دو شیوه تهاجمی (لیپوساکشن) و غیرتهاجمی (لیپوماتیک) انجام می‌گیرد برعهده متخصص است. به‌این صورت که در مراکزی مانند کلینیک ملورین متخصصین جراحی لیپوماتیک باتوجه به اندام بیمار و نواحی تجمع چربی، بهترین تکنیک را به بیمار اعلام می‌نماید و سپس فرآیند درمانی را آغاز می‌کند.  

 

 ویژگی‌های متخصص لیپوماتیک در کلینیک ملورین

مرکز ملورین در تهران به‌عنوان یکی از بهترین مجموعه‌ها در زمینه عمل‌های زیبایی شناخته شده است. چراکه در این مجموعه متخصصین باتجربه و ماهر ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده در کنار تیم دلسوز و متعهد خود تمام مراحل درمان بیمار را با کمترین مشکل و عارضه هدایت می‎نمایند. در کلینیک لیپوماتیک ملورین، بهترین و جدیدترین تجهیزات اتاق عمل و جراحی توسط متخصصین زیبایی به‌کار گرفته می‌شود تا بیمار به بهترین نتایج دست پیدا کند. متخصصین این مجموعه با تکیه بر علم روز و با استفاده از تجهیزات جدید بیمار را به هدفش می‌رسانند. همچنین کادر جراح مجموعه با ایجاد انگیزه در بیمار و کاهش استرس در او، روند درمان آرامی برای بیمار به انجام می‌رسانند.

همچنین این متخصصین کامل‌ترین و دقیق‌ترین اطلاعات و مشاوره را قبل از شروع عمل جراحی به بیمار ارائه می‌دهند. این اطلاعات شامل آمادگی‌های قبل از عمل، مراقبت‌های بعدی و عوارض لیپوماتیک می‌شود و همچنین باتوجه به تکنیک جراحی هزینه لیپوماتیک را نیز معین می‌کنند. کادر متعهد و دلسوز جراح و پرستار در مجموعه ملورین با ایجاد محیطی آرام و به‌ دور از هرگونه نگرانی به بیمار کمک می‌کنند تا فرآیند جراحی خود را با اطمینان آغاز نماید و با آرامش به اتمام برساند.

 

کلام آخر

این روزها با وجود تکنیک‌های جراحی زیبایی، نگرانی درخصوص اندام نازیبا و چربی‌های تجمع‌یافته معنایی ندارد. سلولیت‌ها، چربی‌های تجمع‌یافته سخت و محکمی که با رژیم سخت و ورزش شدید ازبین می‌روند با کمک تکنیک لیپوماتیک به‌راحتی حذف می‌گردند. اگر شما هم برای ازبین بردن این چربی‌ها در بدن خود درحال تلاش هستید، پیشنهاد می‌کنیم به بهترین جراح لیپوماتیک در تهران مراجعه نمایید. شما با انجام یک راه‌کار ساده و کم‌عارضه به نام عمل لیپوماتیک می‌توانید از سلولیت‌ها خداحافظی نمایید و اندام زیبایی به‌دست آورید. بهترین و ماهرترین جراحان لیپوماتیک در تهران، در مجموعه ملورین دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند تا شما را به هدفتان برسانند.

 شما می‌توانید جهت دریافت جلسه معاینه با شماره تلفن 02191300933تماس حاصل فرمایید و علاوه‌بر دریافت نوبت، سؤالات خود از مجموعه و نوع جراحی‌های زیبایی را با همکاران ما مطرح نمایید. همچنین جهت مشاهده تصاویر و رضایت مراجعین قبلی مجموعه می‌توانید به صفحه مجازی کلینیک ملورین و یا به وب‌سایت این مرکز به آدرس www.clinic-melorin.com مراجعه و تصاویر قبل و بعد از عمل زیباجویان را مشاهده کنید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *