درباره کلینیک زیبایی ملورین

خب امروز قصد داریم بهتون یکی از بهترین مراکز فوق تخصصی جراحی های زیبایی و ترمیمی معرفی کنیم که بیشتر نمونه جراحی هاشون ترمیمی مراکز دیگست که با خیال راحت میتونین از خدماتشون استفاده کنید. 

کلینیک ملورین واقع در نیاوران و جردن  تمامی نیاز های شما را برای زیباتر شدن می دهد و چندین جراح پلاستیک دارند که با توجه به خواسته ی شما بهتون خدمات ارایه میکنند.

کلینیک زیبایی نیاوران هر ماه به ۲۰ نفر از زیباجویانی که قصد انجام  جراحی های پیکرتراشی رو دارند خدمات vip رو ارایه میکند  که تمامی خدمات بعد از عملشون رایگان خواهد بود.

تمامی لیزر های بعد از عمل  مثل فوتونا دستگاه ماساژ های بعد عمل مثل اراف و ال پی جی و گن های طبی جراحی و ساعت شنی همگی رایگان ارایه میشن که فوق العاده روی جراحیتون تاثیر داره و بهتون پیشنهاد میشه که از این شرایط vip  استفاده کنید. 

همچین کلینیک زیبایی ملورین متخصص  تغذیه دارند که بعد و قبل از عمل بهتون رژیم متناسب خودتون رو معرفی می کنه تا بهترین تجربه جراحی پیکرتراشی رو داشته باشید.

به جز این تمامی بیماران بعد از عمل یک جلسه پرستار خصوصی و رایگان دارند تا کامل مراقبت های بعد از عمل رو با  پشتیبانی ۲۴ ساعته در منزل خودتون بهتون آموزش بدن.

 

درباره کلینیک زیبایی ملورین
درباره کلینیک زیبایی ملورین
درباره کلینیک زیبایی ملورین

همچنین جراحی های اسلیو و چاقی در کلینیک زیبایی نیاوران انجام میشه که بیمه هزینش رو پرداخت میکنه چون یک عمل درمانی محسوب میشه. به علاوه اینکه کلینیک ملورین شرایط اقساط هم برای جراحی های پیکرتراشی داره و شما میتونید از شرایط اقساط هم استفاده کنید.

واقعا میتونم بگم کلینیک ملورین همه ی نیازهای شما رو برآورده کرده که با خیال راحت جراحی تون رو انجام بدید.مجرب ترین دکتر های پلاستیک و مدرن ترین دستگاه های پیکرتراشی روز دنیا رو داریم.تمامی بخیه ها لیزری و پلاستیک زده میشه تمامی جراحی های صورت مثل بلفاروپلاستی چشم گربه آسیای شرقی رو در  کمتر از ۳۰ دقیقه انجام میدیم.لیپو فیس های فوق حرفه ای که به صورت طبیعی و دایم به بدنتون فرم میده میتونین انجام بدین و دیگه از شر‌ ژل راحت بشین. حتما از خدمات ژل و بوتاکس کلینیک ملورین هم غافل نشید.