بلفاروپلاستی، دکتر خداکرمی، کلینیک ملورین

عمل بلفاروپلاستی (پلک) – دکتر خداکرمی

عمل بلفاروپلاستی (پلک چشم)در کلینیک ملورین توسط دکتر خداکرمی انجام میشود.

دکتر کامران خداکرمی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی (ENT) با بیش‌از 28 سال تجربه در زمینه جراحی زیبایی و دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی ایران به‌عنوان یکی دیگر از بهترین متخصصین کلنیک زیبایی ملورین معرفی می‌شوند. این متخصص در کارنامه حرفه‌ای خود موفق‌ترین فرآیندهای عمل بلفاروپلاستی (پلک) را به انجام رسانده‌اند و بیش‌از 10000 جراحی موفق زیبایی بینی به روش بسته در کارنامه کاری خود ثبت نموده‌اند و همچنین در زمینه جراحی‌های گوش (اتوپالستی)، آندوسکوپی سینوس، تزریق چربی به صورت، لیپوماتیک غبغب و… افتخارات بسیاری کسب نموده‌اند.

دکتر خداکرمی در فرآیندهای جراحی زیبایی باتوجه به چهره زیباجو، بهترین تکنیک را در زمینه زیباتر شدن او انتخاب و اجرا می‌نمایند و همچنین در عمل بلفاروپلاستی هرگونه چین‌ و چروک پوست پلک، بافت‌ پوستی اضافه و چربی‌های اضافه را حذف می‌نمایند و ظاهری متفاوت به چشم‌ها می‌بخشند. اگر شما نیز از متقاضیان جراحی‌های زیبایی صورت ازجمله بلفاروپلاستی هستید با ادامه این مطلب همراه ما باشید. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد داردن درخصوص انجام عمل‌های این متخصص و نوع فرآیند جراحی بلفاروپلاستی نکات مفیدی به شما ارائه دهند.

 

بلفاروپلاستی، دکتر خداکرمی، کلینیک ملورین

 

عمل بلفاروپلاستی پلک چیست؟

عمل بلفاروپلاستی پلک، یکی از انواع جراحی‌های پلاستیک است که طی آن متخصص پوست اضافه و چربی را از پلک جدا می‌کند تا با ازبین رفتن چین و چروک‌های اطراف چشم، چهره زیباتر و جوان‌تر به‌نظر آید. ناگفته نماند این جراحی همیشه جنبه زیبایی ندارد و و در بسیاری موارد به خاطر رفع خطرات احتمالی که ممکن است برای چشم و بینایی ایجاد گردد انجام می‌شود، بنابراین جنبه درمانی پیدا می‎کند. معمولاً قبل از انجام این جراحی زیباجو در یک جلسه معاینه توسط متخصص از شرایط عمل، نحوه جراحی، عوارض بلفاروپلاستی و هزینه آن مطلع می‌گردد. به‌طورکلی این جراحی در چهار تکنیک مختلف انجام می‌شود که در همان جلسه معاینه ابتدایی بهترین و مناسب‌ترین تکنیک انتخاب و اجرا می‌گردد. این چهار تکنیک عبارتند از:

  • عمل بلفاروپلاستی پلک بالا (Upper Blepharoplasty): در این تکنیک پوست اضافه و چربی‌های انباشته شده در پلک بالا برداشته می‌شود، به‌این ترتیب چین و چروک‌های پلک بالا نیز برطرف شده و بیمار زاویه دید بهتری پیدا می‌کند.
  • عمل بلفاروپلاستی پلک پایین (Lower Blepharoplasty): در این تکنیک جراحی متخصص پوست‌های اضافه و چربی‌ها را از پلک پایین حذف می‌نماید و به‌این ترتیب چین و چروک‌های این ناحیه برطرف می‌شوند و علائم بروز گواتر و گردش خون نامنظم برطرف می‌شوند.
  • عمل بلفاروپلاستی پلک بالا ئ پایین (Upper and Lower Blepharoplasty): در این جراحی چربی‌ها و پوست اضافه در پلک بالا و پایین برداشته می‌گردد و وضعیت پلک و زاویه دید بهبود می‌یابد.
  • عمل بلفاروپلاستی داخلی (Transconjunctival Blepharoplasty): در این تکنیک جراحی متخصص برشی در داخل پلک پایینی ایجاد می‌کند و سپس با تخلیه چربی‌های اضافه پف زیر چشم ازبین می‌رود و ظاهر زیباتری برای چشم فرد ایجاد می‌شود.
  • عمل بلفاروپلاستی چشم‌های چینی (Asian Blepharoplasty): این عمل اغلب برای مردمان آسیایی با پلک‌های چینی طراحی و اجرا می‌گردد و هدف از انجام آن ایجاد پلک بالا در چشم‌هایی که پلک‌های آن بدون شکل و وظیفه هستند.

 

جراحی پلک چه کاربردهایی دارد؟

جراحی بلفاروپلاستی کاربردهای متنوعی دارد و با اهداف گوناگونی انجام می‌شود، تکنیک‌های مختلف این جراحی در حوزه درمان و زیبایی محبوبیت بالایی کسب کرده است. متقاضیان انجام این عمل به دلایل مختلفی ازجمله سنگینی پلک بالا، کاهش زاویه دید، پف بالا و زیر چشم و… جهت انجام جراحی به متخصص مراجعه می‌نمایند. دکتر کامران خداکرمی در جلسه مشاوره مراجعین کلینیک ملورین با معاینه دقیق پلک بیمار بهترین و مناسب‌ترین تکنیک را به او پیشنهاد می‌دهند. در قسمت قبل با انواع جراحی پلک آشنا شدیم، در ادامه نیز توجه شما را به مهمترین کاربردهای این جراحی جلب می‌نماییم:

  • برطرف نمودن پف و تورم پلک یا پف و تورم زیر چشم
  • درمان افتادگی پلک و ازبین بردن سنگینی پوست اضافه پشت پلک که می‌تواند در بینایی فرد اختلال ایجاد کند.
  • رفع مشکل افتادگی پلک پایینی که سبب بیشتر دیده شدن بخش سفیدی چشم در قرنیه می‌شود.
  • رفع افتادگی پوست یا شل بودن پوست پلک بالا، این مشکل در طولانی مدت سبب به‌وجود آمدن عوارضی همچون چین و چروک روی پلک می‌گردد.

فواید جراحی بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی یکی از رایج‌ترین عمل‌های جراحی در حوزه چشم و پلک است که توسط جراحان پلاستیک انجام می‌شود. این عمل فواید و مزیت‌های گوناگونی دارد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • بهبود چین و چروک‌های ایجاد شده در اثر افزایش سن و کاهش کلاژن در بدن با حذف پوست‌های اضافه و بافت‌های چروک افتاده از پشت پلک و ایجاد پلکی تنگ‌تر و صاف‌تر.
  • ایجاد دید بهتر در اثر برطرف شدن و حذف پوست‌های اضافه پشت پلک.
  • بهبود ظاهر عمومی چهره بیمار و افزایش احساس رضایت‌مندی و اعتمادبه‌نفس او از لحاظ ظاهری.
  • برطرف شدن مشکلات پلکی و چشمی و بازگشت چهره به حالت طبیعی.

کلام آخر

بلفاروپلاستی یکی از رایج‌ترین عمل‌های زیبایی در حوزه پلک و چشم است که با دو هدف زیبایی و درمان انجام می‌شود. همکاران ما در این مطلب تلاش کردند تا اهداف انجام این عمل را شرح دهند و همچنین شما را با تکنیک‌های آن آشنا گردانند. اگر شما هم از چین و چروک پشت پلک رنج می‌برید و دیدتان با مشکل مواجه شده است می‌توانید با مراجعه به کلینیک ملورین توسط دکتر خداکرمی مورد معاینه قرار گیرید. این متخصص در همان جلسه شما را با نحوه انجام عمل، آمادگی‌های قبلی و مراقبت‌های بعدی آن آشنا می‌گرداند و درنهایت بهترین تکنیک را در روند جراحی شما پیاده می‌نماید. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت کلینیک ملورین به آدرس www.clinic-melorin.com تصاویر قبل و بعد زیباجویان در جراحی بلفاروپلاستی را بررسی نمایید و سپس ازطریق تماس تلفنی با شماره 02191300933 جهت مشاوره وقت خود را تعیین نمایید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *