هزینه عمل ابدومینوپلاستی، عمل mini ابدوپلاستی، عمل لیفت شکم در نیاوران، بهترین متخصص ابدومینوپلاستی،مرکز تخصصی ابدومینوپلاستی، مرکز تخصصی لیفت شکم - شمال تهران،متخصص ابدومینوپلاستی تهران

عمل لیفت شکم در نیاوران

عمل لیفت شکم در نیاوران در کلینیک زیبایی ملورین، توسط پزشک متخصص انجام میشود.

نوع سبک زندگی، چاقی‌های بیش‌از اندازه و بارداری‌های پیوسته سبب می‌شود شکم از حالت نرمال خود خارج و ظاهری افتاده پیدا کند. شکم بزرگ و افتاده چربی‌های انباشته زیادی دارد و به همین دلیل علاوه‌بر ظاهر بدشکل عضلاتی شل و بد فرم دارد. درنتیجه برخی از افراد از راه‌های گوناگونی مانند رعایت رژیم‌های سخت یا انجام ورزش‌های سنگین استفاده می‌کنند تا ظاهر زیباتری برای این قسمت از بدن ایجاد نمایند. اما همه افراد در انجام این پروسه لاغری موفق نمی‌شوند و به هدف خود که داشتن شکمی تخت و عضلاتی سفت است نمی‌رسند. جراحی لیفت شکم و عمل ابدومینوپلاستی راه‌حل مؤثری است که این روزها برخی از پزشکان متخصص زیبایی انجام می‌دهند تا این افراد به آرزوی دست‌نیافتنی خود برسند.

ابدومینوپلاستی، لیفت شکم، عوارض عمل لیفت شکم، هزینه عمل لیفت شکم

همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین در این مطلب قصد دارد درخصوص عمل لیفت شکم در نیاوران توضیحات جامع و کاملی به شما ارائه دهند، پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

آیا می‌توان هم‌زمان با جراحی‌های دیگر عمل زیبایی شکم نیز انجام داد؟

همانطور که گفتیم یکی از دلایل اصلی که بانوان به جراحی لیفت شکم یا تامی تاک احتیاج پیدا می‌کنند، بارداری است. چراکه در برخی از آن‌ها پس از طی شدن دوره بارداری پوست به حالت اولیه خود بازنمی‌گردد و ظاهری شل و شکلی بد فرم پیدا می‌کند. این روزها بانوان متقاضی جراحی‌های پیکرتراشی و زیبایی شکم تمایل دارند در زمان انجام عمل سزارین، تحت عمل زیبایی شکم نیز قرار گیرند. به‌این ترتیب آن‌ها خود را از رعایت رژیم‌های سخت لاغری یا انجام ورزش‌های سنگین بعد از زایمان خلاص می‌کنند و با تحمل یک دوره مراقبت‌های ویژه بعد از زایمان به اندام زیبایی دست می‌یابند.

مسلماً انجام عمل زیبایی هم‌زمان با عمل سزارین مستلزم رعایت برخی نکات مهم و توجه به آن‌ها است. در درجه اول بانوان متقاضی این جراحی باید اطمینان داشته باشند که بعد از این فرآیند درمانی قصد بارداری مجدد نداشته باشند؛ چراکه شکم از حالت تخت و زیبای خود خارج می‌شود و زمینه برای انباشه شدن چربی‌های اضافه فراهم می‌گردد. این موضوع سبب می‌گردد این افراد بعد از زایمان بار دیگر احتیاج به انجام جراحی زیبایی شکم داشته باشند و متحمل هزینه‌های بیشتری ‌گردند. معمولاً متخصصین زیبایی به بیمارانی که قصد انجام عمل زیبایی شکم را دارند توصیه می‌کنند این پروسه درمانی را با عمل سزارین انجام ندهند؛ زیرا مراقبت‌های بعد از عمل، رعایت رژیم غذایی و استراحت کافی بعد از انجام عمل زیبایی شکم با وجود یک نوزاد تازه از راه رسیده بسیار سخت و دشوار است.

همچنین هزینه عمل لیفت شکم یا تامی تاک در حالت عادی به مراتب کمتر از هزینه انجام این جراحی‌ها به‌همراه عمل سزارین خواهد بود. اما اگر شما قصد دارید جراحی زیبایی را هم‌زمان با عمل زیبایی شکم انجام دهید، حتماً قبل از شروع پروسه درمانی خود از هزینه‌ها، مراقبت‌های بعد از عمل و عوارض آن مطلع گردید.

آیا متخصصین زیبایی جراحی زیبایی شکم هم‌زمان با سزارین را پیشنهاد می‌دهند؟

معمولاً پزشکان متخصص انجام عمل زیبایی شکم و سزارین به‌صورت هم‌زمان را پیشنهاد نمی‌کنند. زیرا بدن انسان بعد از پروسه بارداری نیاز به هفته‌ها استراحت دارد، حال اگر یک جراحی دیگر هم‌زمان با سزارین انجام گردد، دوران نقاهت طولانی‌تر و ترمیم زخم‌ها دیرتر انجام می‌شود. همچنین بانوان باردار بعد از زایمان مقدار زیادی از وزن خود را ازدست می‌دهند و تا ماه‌ها شاهد تغییرای در افزایش چربی‌های انباشته شده و پوست زیر شکم خود خواهند بود. درصورتی که انجام عمل تامی تاک یا لیفت شکم هم‌زمان با سزارین باشد احتمال بروز تغییرات ناخواسته و تأثیرات منفی‌ بر نتیجه عمل زیبایی شکم وجود دارد. بنابراین متخصصین زیبایی توصیه می‌کنند عمل زیبایی لیفت شکم به‌تنهایی انجام گردد و با هیچ عمل دیگری خصوصاً سزارین ادغام نشود.

متخصصین جراحی پلاستیک در کلینیک زیبایی ملورین می‌توانند پس‌از بهبودی شما بعد از عمل سزارین، عمل زیبایی شکم شما را انجام دهند. این متخصصین ازجمله جناب آقای دکتر فؤاد افتخارزاده، بعد از گذشت مدت مشخصی از عمل سزارین شما و با بررسی ناحیه تحت جراحی برنامه ایده‌آلی برای انجام عمل ابدومینوپلاستی به شما پیشنهاد می‎دهند. شما در جلسه معاینه می‌توانید از نحوه مراقبت، تکنیک جراحی و هزینه عمل لیفت شکم مطلع گردید.

چه زمانی برای انجام عمل لیفت شکم بعد از سزارین مناسب است؟

جراحان کلینیک ملورین می‌توانند بعد از عمل سزارین شما، زمان طلایی انجام جراحی لیفت شکم یا تامی تاک را برای شما مشخص کنند. معمولاً متخصصین زیبایی انجام جراحی شکم را به زمانی موکول می‌کنند که شرایط بدنی مادر در بهبودی کامل قرار داشته باشد و دوران شیردهی به نوزادش را به اتمام رسانده باشد؛ چراکه این عمل با بیهوشی انجام می‌شود و این مسئله ممکن است در زمان شیردهی به نوزاد، مشکل‌زا باشد.

کلام آخر

افراد بسیاری هستند که از چاقی بیش‌از اندازه رنج می‌برند و از هیچ راهی نتوانسته‌اند چربی‌های شکم خود را ازبین ببرند. عمل تامی تاک یا جراحی لیفت شکم بهترین راه‌حل برای این افراد است؛ متخصصین زیبایی با کمک این شیوه نوین درمانی شکمی خوش‌فرم و بدون چربی یا پوست شل و افتاده برای بیمار ایجاد می‌کنند. اگر از رعایت رژیم‌های سخت خسته شده‌اید و نتیجه‌ای نگرفته‌اید شما بهترین کاندیدا برای انجام عمل لیفت شکم نیاوران هستید. شما می‌توانید برای اطلاع از چگونگی انجام این پروسه درمانی به کلینیک زیبایی ملورین مراجعه نمایید و در جلسه معاینه‌ای که توسط متخصصین ماهری همچون جناب آقای دکتر فواد افتخارزاده انجام می‌شود از شرایط عمل و مراقبت‌های بعد از آن مطلع گردید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *