هزینه عمل ابدومینوپلاستی، عمل mini ابدوپلاستی، عمل لیفت شکم در نیاوران، بهترین متخصص ابدومینوپلاستی،مرکز تخصصی ابدومینوپلاستی، مرکز تخصصی لیفت شکم - شمال تهران،متخصص ابدومینوپلاستی تهران

عمل mini ابدومینوپلاستی چیست؟

عمل mini ابدوپلاستی یکی از راه‌حل‌های مؤثر برای ازبین بردن چربی‌های شکمی به‌حساب می‌آید.

این روزها این شیوه نوین در جراحی زیبایی، بسیار مورد توجه افرادی قرار گرفته است که راه‌های مختلف لاغری را امتحان کرده‌اند، اما نتیجه کاملی دریافت نکرده‌اند. ازطرفی رسیدن به شکمی تخت و اندامی زیبا از این طریق نتایج بهتری به‌همراه دارد تا شیوه‌هایی مانند لیپوساکشن و لیپوماتیک؛ بنابراین روزبه‌روز به متقاضیان انجام این جراحی افزوده می‌شود. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در این مطلب ابهامات شما را درخصوص عمل mini ابدومینوپلاستی برطرف نمایند؛ بنابراین اگر قصد انجام این جراحی را دارید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

عمل ابدومینو پلاستی برای چه بیمارانی انجام می‌شود؟

متخصص جراحی زیبایی در عمل mini ابدومینوپلاستی، چربی‌ها، پوست و چروک‌های پوستی ناحیه زیر شکم که در اثر بالا رفتن وزن، چاقی و زایمان ایجاد شده است را ازبین می‌برد. این پروسه درمانی اغلب برای بیمارانی انجام می‌شود که در قسمت تحتانی شکم چربی‌های تجمع‌یافته دارند، بنابراین متخصص می‌تواند با برش‌های کم‌تری این چربی‌ها را خارج و ظاهری تخت برای شکم فراهم آورد. همچنین افرادی که به دلایل فوق با شل‌شدگی در ناحیه شکم و افتادگی پوست در اطراف شکم مواجه شده‌اند، نیز می‌توانند تحت عمل مینی ابدومینوپلاستی قرار گیرند و چاقی شکمی خود را برطرف نمایند. در جراحی mini ابدومینوپلاستی، تمام هدف متخصص مانند عمل لیفت شکم ازبین بردن پوست‌های شل و افتاده شکم و ایجاد یک بافت سفت در ناحیه شکم به‌شمار می‌آید.

بیمارانی کاندیدای مناسب جراحی مینی ابدومینوپلاستی هستند که در قسمت بالایی شکم وضعیت خوبی دارند و پوست یا بافت شلی ندارند، اما در قسمت تحتانی شکم دچار افتادگی و تجمع چربی شده‌اند. این جراحی نسبت به جراحی لیفت شکم برش‌های کمتری دارد، بنابراین هزینه آن نسبت به هزینه عمل لیفت شکم کمتر خواهد بود.

 

ابدومینوپلاستی، هزینه عمل لیفت شکم، هزینه عمل ابدومینوپلاستی

آیا جراحی mini ابدومینوپلاستی عوارضی به دنبال دارد؟

 عمل مینی ابدومینوپلاستی نسبت به عمل ابدومینوپلاستی کامل، عوارض و خطرات کمتری به دنبال دارد. همچنین درصورتی که پزشک متخصص، مهارت کافی در ایجاد برش‌ها و خارج نمودن چربی‌ها داشته باشد، بیمار پس از جراحی ناراحتی و مشکلات کمتری را تجربه خواهد کرد. در کلینیک زیبایی ملورین تمام نکات مراقبتی و بهداشتی قبل از عمل انجام می‌گیرد و جراحی توسط متخصصین باتجربه مانند جناب آقای دکتر فواد افتخارزاده انجام می‌شود. تمام پروسه‌های جراحی مانند عمل لیفت شکم، ابدومینوپلاستی کامل و مینی ابدومینوپلاستی در این مجموعه درنهایت دقت و ظرافت انجام می‌گیرد تا بیماران با کمترین عوارض بعد از عمل مواجه شوند.

به‌طورکلی عمل mini ابدومینوپلاستی یک جراحی نیمه تهاجمی به‌حساب می‎آید، اما با این وجود بیمارانی که تحت این جراحی زیبایی قرار می‌گیرند ممکن است با عوارض زیر روبه‌رو شوند:

  • درد در ناحیه جراحی شده تا یک هفته که با مصرف انواع مسکن‌ها قابل بهبودی است.
  • ایجاد عفونت در ناحیه جراحی شده درصورتی که فرد به نکات بهداشتی توجهی نکند.

توجه داشته باشید عدم تخصص پزشک معالج و رعایت برخی نکات ممکن است عوارض عمل ابدومینوپلاستی را بالا ببرد و مشکلات خطرناکی برای بیمار به‌همراه داشته باشد. عفونت جدی در محل زخم و مشکلات متعدد در ناحیه بخیه‌ها می‌تواند عوارض دردناک و مشکل‌آفرینی برای بیمار به دنبال داشته باشد. بنابراین اگر قصد دارید از این عمل زیبایی برای رسیدن به شکمی تخت استفاده کنید در انتخاب مجموعه تخصصی و پزشک معالج خود تحقیقات مفصلی انجام دهید. در همین زمینه و در جهت به هدف رسیدن شما در عمل لیفت شکم یا عمل mini ابدومینوپلاستی، متخصصین کلینیک زیبایی ملورین می‌توانند راهنمای خوبی برای شما باشند.

از عمل مینی ابدومینوپلاستی چه انتظاری می‌توان داشت؟

مینی ابدومینوپلاستی یا جراحی مینی تامی تاک، برآمدگی‌های زیر شکم و اطراف آن را صاف می‌نماید و اندامی زیبا و تراشیده برای بیمار فراهم می‌آورد. بیمارانی که با انجام ورزش‌های شدید یا رعایت رژیم‌های سخت غذایی هنوز چربی انباشته شده در ناحیه زیر شکم دارند می‌توانند از این جراحی زیبایی استفاده و به اندام زیبا دست‌یابند. بهبود شکل ظاهری بدن علاوه‌بر ایجاد سلامتی، اعتمادبه‌نفس افراد را بالا می‌برد و به آن‌ها کمک می‌کند برای حفظ فرم و اندام ایده‌آلی بتوانند برنامه ورزشی داشته باشند. درصورتی که بیمار پس از جراحی وزن خود را در حالت نرمال حفظ کند و باردار نشود می‌تواند شکم تخت و اندام زیبای خود را تا سال‌ها حفظ نماید. 

کلام آخر

این روزها رسیدن به اندام زیبا و به‌دست آورن شکمی تخت دیگر یک آرزوی محال نیست؛ اگر بعد از زایمان یا پس از یک دوره چاقی، با پیروی از برنامه ورزشی و رعایت رژیم غذایی هنوز هم مقداری چربی انباشته شده در پایین ناحیه شکمی خود دارید، اصلاً نگران نباشید. شما با انجام عمل mini ابدومینوپلاستی می‌توانید به اندام دلخواه خود برسید. اگر هنوز نمی‌دانید با انجام جراحی مینی ابدومینوپلاستی به نتیجه دلخواهتان می‌رسید یا خیر، می‌توانید همین امروز با کلینیک زیبایی ملورین تماس حاصل فرمایید و با تعیین وقت قبلی توسط یکی از متخصصین تحت معاینه قرار گیرید. جناب آقای دکتر فواد افتخارزاده یکی از متخصصین مجموعه هستند که شما می‌توانید تحت نظر ایشان مراحل جراحی خود را انجام داده و به نتایج مطلوب دست‌یابید. همچنین شما در جلسه معاینه می‌توانید از آمادگی‌های قبل از عمل، مراقبت‌های بعد از آن، عوارض عمل ابدومینوپلاستی، هزینه عمل لیفت شکم مطلع شوید و با مشورت پزشک متخصص در جریان روند جراحی خود قرار گیرید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *