عمل لیفت شکم، کلینیک ملورین، مراقبت‌ بعد از عمل ابدومینوپلاستی، نکات مهم ابدومینوپلاستی، بهترین متخصص لیفت شکم،متخصص لیفت شکم در الهیه تهران

متخصص لیفت شکم الهیه

متخصص لیفت شکم در الهیه تهران، در شمال تهران کلینیک ملورین پیشنهاد میشود.

تجمع چربی در زیر پوست شکم و اطراف اندام احشایی سبب بزرگ شدن شکم و شل یا بدفرم شدن شدن آن می‌گردد. همچنین زایمان‌های متعدد که سبب برآمدگی موقت شکم می‌شود نیز موجب می‌گردد که شکم پس از کوچک شدن دارای عضلات و پوستی شل و افتاده شود. رژیم‌های سخت لاغری یا انجام تمرین‌های شدید ورزشی می‌تواند افتادگی شکم را برطرف نماید و عضلات را تقویت کند، اما بعد از گذشت چندین ماه یا چند سال این اتفاق میسر می‌گردد. بنابراین نتیجه خواهیم گرفت که انجام عمل لیفت شکم یا عمل تامی تاک به‌عنوان یک راه‌کار اصولی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی اندام شکمی را تخت و خوش‌فرم نماید. البته این فرآیند درمانی درصورتی با نتایج مثبت و شگفت‌انگیزی همراه است که بیمار مراحل جراحی و درمان خود را نزد متخصص باتجربه و ماهری انجام داده باشد.

همکاران و متخصصین کلینیک زیبایی ملورین که از بهترین جراحان زیبایی و متخصص لیفت شکم  در الهیه تهران هستند، قصد دارند در این مطلب از چگونگی انجام یک جراحی موفق برای شما سخن بگویند.

جراحی لیفت شکم به چه کسانی توصیه می‌گردد؟

جراحی لیفت شکم ازجمله جراحی‌های زیبایی و ترمیمی محسوب می‌شود که بانوان و آقایان انجام می‌دهند. در این فرآیند درمانی که توسط متخصص پیکر تراشی، متخصص لیپوماتیک یا متخصص ابدومینوپلاستی انجام می‌گردد، چربی‌های اضافه تخلیه می‌شوند، پوست‌های شل و اضافه جمع می‌گردند و عضلات شکم به حالتی سفت و خوش فرم درمی‌آیند. معمولاً متخصص قبل از شروع هر اقدامی در یک جلسه مشاوره و معاینه با بررسی اندام بیمار و مشخص نمودن میزان BMI بدنی و مقدار چربی‌های انباشته شده نوع عمل جراحی را برای او مشخص می‌نماید و درصد موفقیت در جراحی را نیز بیان می‎نماید. در کلینیک ملورین این کار توسط متخصصین ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده انجام می‌گیرد. در این جلسه پزشک بعد از معاینه به بیمار اعلام می‌نماید که آیا کاندیدای مناسبی برای این عمل‌ها محسوب می‌شود یا خیر.

به‌طورکلی این درمان مؤثر به افرادی پیشنهاد می‌شود که در گروه زیر قرار داشته باشند:

  • بانوانی که زایمان‌های متعدد داشته‌اند و در حال حاضر با شکمی افتاده و شل روبه‌رو شده‌اند و دیگر قصد بارداری ندارند.
  • بانوان یا آقایانی که چاقی بیش‌از اندازه در ناحیه شکمی دارند و با انجام ورزش یا رعایت رژیم موفق به حذف چربی‌ها نشده‌اند.
  • افرادی که بعد از یک دوره چاقی بیش‌از حد، لاغر شده‌اند اما پوست و عضلات ناحیه شکمی آن‌ها آویزان و بدفرم شده است.
  • افراد کهنسالی که به دلیل خاصیت ارتجاعی پوست شکم به مرور زمان دچار شلی و افتادگی شکم شده‌اند.
  • بیمارانی که در ناحیه شکمی با خطوط استریا مواجه شده‌اند.
  • افرادی که بعد از یک دوره چاقی شدید به ثبات وزن رسیده‌اند.

آیا عمل لیفت شکم عوارض خطرناکی دارد؟

هر عمل جراحی تهاجمی ممکن است با عوارض و مسائلی بعد از جراحی همراه باشد، که روند بهبودی بیمار را با کندی مواجه نماید. اما اگر بیمار جهت انجام درمان به متخصص باتجربه مراجعه نماید می‌تواند با رعایت برخی نکات مهم و اصولی و درنظر داشتن فاکتورهای مشخصی از میزان این عوارض بکاهد و آن‌ها را به صفر برساند. مراجعین تحت درمان در کلینیک ملورین به دلایل متعددی بعد از انجام جراحی‎های زیبایی با عوارض ابدومینوپلاستی یا عوارض پیکر تراشی مواجه نشده‌اند؛ به‌همین علت این افراد دوران نقاهت بسیار آرامی سپری نموده‌اند و به هدف و نتیجه دلخواه خود دست‌یافته‌اند.

مهمترین فاکتورهایی که مراجعین کلینیک ملورین را به موفقیت رسانده است عبارتند از:

  • تخصص و مهارت بالای پزشکان جراح در این کلینیک و تسلط این افراد به جدیدترین و به‌روزترین اطلاعات علمی دنیا.
  • استفاده از بهترین و جدیدترین تجهیزات اتاق عمل.
  • وجود کادر درمان متعهد و دلسوز که قبل از جراحی و بعد از آن با آرامش به تمام سؤالات بیمار پاسخ می‌دهند و شرایط آرامی برای او فراهم می‌آورند.
  • اعزام پرستار ماهر به منزل بعد از انجام جراحی جهت ایجاد آرامش برای بیمار و کنترل ناحیه جراحی شده، مصرف به‌موقع داروها و پانسمان صحیح نواحی برش خورده.

آیا بعد از انجام عمل لیفت شکم جای بخیه‌ها مشخص است؟

ماندن جای برش‌ها و بخیه‌ها ممکن است بعد از جراحی‌های مختلفی مانند سزارین یا عمل ابدومینوپلاستی، لیف شکم یا لیپوماتیک باقی بماند. یکی از مزیت‌های انجام جراحی لیف شکم در کلینیک ملورین این است که بیماران پس از گذشت چند ماه از جراحی، اثری از جای بخیه‌ها و برش‌ها در بدن خود مشاهده نمی‌کنند. چراکه در این مجموعه متخصصین باتجربه ما ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده برش‌های ظریفی در اندام شکمی بیمار ایجاد می‌کنند و بعد از انجام عمل نیز با تجویز پمادهای اسکار و انجام چندین جلسه لیزر در کلینیک هرگونه جای برش و بخیه را ازبین می‌برند.

شما با مراجعه به کلینیک ملورین از تخصص پزشکان جراح بهره‌مند خواهید شد چراکه تمام جراحان مجموعه به‌عنوان بهترین متخصص ابدومینوپلاستی، متخصص پیکر تراشی و متخصص لیپوماتیک شناخته شده‌اند و مراحل درمان شما را با مهارت و تجربه بالای خود انجام می‌دهند.

کلام آخر

اگر از چاقی بیش‌از اندازه خود رنج می‌برید یا بعد از زایمان دچار نازیبایی در اندام شکمی خود شده‌اید، بهتر است وقت را هدر ندهید و با تعیین وقت معاینه از کلینیک ملورین برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید. متخصصین این مجموعه باتوجه به اندام شما و میزان چاقی و چربی‌های انباشده شده، نوع تکنیک جراحی را برای شما مشخص می‌کنند و سپس با تخصص و مهارت خود شما را به آرزویتان می‌رسانند. انجام فرآیند درمانی در کلینیک ملورین و تحت نظر بهترین متخصص لیفت شکم در الهیه تهران می‌تواند شما را با نتایج شگفت‌انگیزی مواجه نماید. چراکه در این مجموعه متخصصین با تسلط بر اطلاعات علمی روز دنیا و به‌کارگیری جدیدترین تجهیزات اتاق عمل تمام مراحل جراحی و درمان شما را انجام می‎دهند. بنابراین شما سریع‌تر و بهتر از آنچه تصور خواهید کرد به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *