عوارض لیپوماتیک، بهترین متخصص لیپوماتیک،هزینه لیپوماتیک، متخصص لیپوماتیک در شمال تهران، مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران

متخصص لیپوماتیک شمال تهران

متخصص لیپوماتیک در شمال تهران، با پزشکان مجرب در کلینیک زیبایی ملورین آماده ارائه خدمات به بیماران گرامی می باشد.

همانطور که می‌دانید حذف چربی‌ها ازطریق جراحی غیرتهاجی پیکرتراشی را لیپوماتیک می‌گویند. معمولاً متخصص لیپوماتیک، این فرآیند مؤثر درمانی را به بیمارانی پیشنهاد می‌دهد که در قسمت‌های مشخصی از بدن مانند ران‌ها، پهلوها، باسن، شکم و بازوها با چربی‌های انباشته‌شده و موضعی مواجه شده باشد. طی انجام پروسه لیپوماتیک اندام بیمار فرم زیبایی به خود می‌گیرد و فرد با تغییر سایز قابل‌توجهی مواجه می‌گردد. اما انجام هر عمل جراحی درصورتی اثربخش و مؤثر است که بیمار مراحل درمانی خود را نزد متخصص باتجربه و ماهری گذرانده باشد. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در این مطلب از ویژگی‌های متخصص لیپوماتیک شمال تهران برای شما بگویند. به‌این ترتیب شما با در نظر داشتن این فاکتورها می‌توانید متخصص باتجربه‌ای را انتخاب و با اطمینان بیشتری راهی اتاق عمل شوید.

در فرآیند لیپوماتیک چه چربی‌هایی حذف می‌شوند؟

متقاضیان انجام عمل‌های زیبایی قبل از شروع هر اقدام درمانی باید توسط متخصص تحت معاینه قرار گیرند؛ چراکه در این جلسه با مشخص شده میزان چربی‌های بدنی بیمار و شاخص توده بدنی (BMI) او مشخص می‌گردد که کدام عمل جراحی زیبایی برای او مؤثر است. در کلینیک ملورین متخصصین مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده در بررسی دقیق بدن بیمار نوع چربی‌ها و تکنیک مناسب جراحی را برای او تعیین می‌نماید. متخصصین این مجموعه که به‌عنوان بهترین متخصص لیفت شکم الهیه و متخصص لیپوماتیک شمال تهران شناخته شده‌اند چربی‌هایی که با شیوه لیپوماتیک خارج می‌شوندرا اینگونه معرفی می‌نمایند:

چربی‌های انباشته شده در یک ناحیه مشخص در روی بازوها، کنار ران، بالای باسن، شکم و پهلوها که به‌عنوان سلولیت نیز شناخته شده‌اند توسط این شیوه تخلیه می‌گردند. بنابراین بیمارانی که چاقی بیش‌از اندازه‌ای دارند کاندیدای مناسب این نوع درمان نیستند. اگر شما با حجم چربی بیشتری در ناحیه شکمی مواجه باشید و پوست و عضلات شکمتان شل و افتاده باشد، لازم است نزد متخصص ابدومینوپلاستی شمال تهران عمل تامی تاک انجام دهید تا این حجم چربی را تخلیه و به عضلاتی سفت و خوش‌فرم دست یابید.

ابدومینوپلاستی، بهترین متخصص لیپوماتیک

قبل از شروع فرآیند درمانی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

انجام جراحی‌های زیبایی درصورتی مؤثر است و نتایج مثبت به‌همراه دارد که متقاضی به مجموعه‌ای مراجعه نماید که از لحاظ خدمات و تخصص در نوع خود کم‌نظیر باشد. بنابراین بهتر است متقاضیان هرکدام از این پروسه‌‌های درمانی قبل از شروع درمان نسبت به برخی نکات مهم و اصولی که در ادامه به بیان آن‌ها می‌پردازیم توجه داشته باشند. در کلینیک زیبایی ملورین تمام پزشکان جراح به‌عنوان بهترین متخصص لیپوماتیک و متخصص لیفت شکم الهیه شناخته شده‌اند. در این مجموعه که با همکاری کادر متعهد و دلسوز اداره می‌گردد، قبل از شروع جراحی خاطر بیماران عزیز را نسبت به نکات و موارد مهم زیر آسوده می‎گردانند.

  • استفاده از آخرین و جدیدترین فناوری در تجهیزات مربوط به بی‌حسی و اتاق عمل توسط متخصص لیپوماتیک الهیه.
  • ایجاد اطمینان از صلاحیت پزشک جراح و کادر درمان.
  • بیان انواع خدمات ارائه شده حین و پس از عمل ازطرف مجموعه.
  • امکان پاسخگویی متخصص و کادر مجموعه نسبت به سؤالات بیمار قبل و بعد از عمل.
  • امکان صحبت و پرس‌وجو از بیماران قبلی و بررسی عکس‌های قبل و بعد از عمل آنان جهت اطمینان از میزان تخصص و تجربه متخصص لیپوماتیک الهیه.
  • ایجاد اطمینان از میزان تسلط متخصص ابدومینوپلاستی الهیه به علم و تکنولوژی روز.

چرا مراجعه به متخصص باتجربه می‌تواند اثرات مثبتی در درمان بیمار داشته باشد؟

مراجعه به متخصص باتجربه در جراحی‌های زیبایی سبب می‌شود بیمار بهترین نتیجه را بعد از عمل به‌دست آورد و با عوارض کمتری مواجه گردد. چراکه این متخصصین با تسلط بر آخرین متد درمانی، روند جراحی را پیش می‌برند و از بروز هرگونه خطر احتمالی در زمان عمل یا بعد از آن برای بیمار جلوگیری می‌کنند. در کلینیک ملورین متخصصین مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده با بهره‌مندی از علم روز و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های موجود در دنیا ثابت نموده‌اند می‌توانند به‌عنوان بهترین متخصص لیفت شکم در الهیه و متخصص ابدومینوپلاستی معرفی گردند. همچنین در این مجموعه پس از عمل جراحی با اعزام پرستار به داخل منزل شرایط آرام‌تری را در دوران نقاهت برای بیمار فراهم می‌آورند. بنابراین اگر به‌دنبال متخصص لیپوماتیک الهیه  هستید حتماً به کلینیک ملورین مراجعه نمایید.

کلام آخر

اگر از سلولیت‌ها یا همان چربی‌های انباشته شده در بدن خود خسته شده‌اید بهتر است با بهره‌گیری از تخصص متخصصین مجموعه ملورین به اندام ایده‌آل خود دست یابید. شما می‌توانید همین امروز با تعیین وقت قبلی از متخصص لیپوماتیک الهیه اولین گام جهت رسیدن به اندام زیبا را بردارید. در کلینیک ملورین شما توسط بهترین متخصص لیپوماتیک شمال تهران ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده معاینه می‌شوید و سپس در جریان هزینه عمل، آمادگی‌ها و مراقبت‌های بعد از آن قرار می‌گیرید. این متخصص و دیگر عزیزان جراح مجموعه به‌عنوان بهترین متخصص لیفت شکم در الهیه و متخصص ابدومینوپلاستی شناخته شده‌اند. شما می‌توانید در جلسه معاینه نمونه‌های قبل و بعد از عمل متخصصین مجموعه را مشاهده نمایید و با اطمینان و آگاهی کامل مراحل درمان خود را آغاز کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر همین امروز با همکاران ما در کلینیک ملورین تماس حاصل فرمایید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *