نقاهت ابدومینوپلاستی، کلینیک ملورین، بهترین مرکز پیکر تراشی

متخصص پیکر تراشی  دکتر افتخارزاده

متخصص پیکر تراشی باید قبل از هر کاری مشاوره تخصصی و مناسب به زیباجو ارائه دهد. حتی شاید عمل پیکر تراشی برای هر زیباجویی مناسب نباشد.

یکی از مهمترین معیارهای زیبایی داشتن اندامی متناسب و خوش‌فرم است، چراکه اندام زیبا به شما کمک می‌کند تا استایلی زیبا داشته باشید و همیشه بدرخشید. اما رسیدن به وزن ایده‌آل و سایز دلخواه مسیری دشوار و پرفراز و نشیبی دارد و درصورتی شما را به مقصد می‌رساند که رژیم غذایی سخت و تمرینات ورزشی شدیدی را در برنامه روزانه خود داشته باشد. بسیاری از افراد با تغییر سبک زندگی می‌توانند در این مسیر موفق شوند و به هدف برسند و برخی متأسفانه به دلایل مختلفی نمی‌توانند اندام زیبا و خوش‌فرمی به‌دست آورند. متخصصین زیبایی مانند دکتر افتخارزاده با کمک علم پزشکی توانسته‌اند به یاری این عزیزان آمده و آن‌ها را برای رسیدن به هدفشان که همان داشتن اندام متناسب است یاری نمایند.

عمل پیکر تراشی یکی از همین راه‌کارهای پزشکی است که به متقاضیان کمک می‌کند تا با چربی‌های اضافه شکم و پهلوها خداحافظی کنند و اندامی موزون به‌دست آورند. سؤال مهمی که در اینجا مطرح می‌گردد این است که آیا هر متخصص زیبایی می‌تواند در انجام عمل زیبایی شکم سربلند بیرون آید؟ برای رسیدن به پاسخ این سؤال با ادامه مطلب همراه ما باشید. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند ویژگی‌های بهترین متخصص پیکر تراشی را برای شما شرح دهند، تا شما بتوانید مناسب‌ترین انتخاب را درخصوص جراح داشته باشید.  

 

انجام جراحی کانتورینگ توسط بهترین متخصص

اگر شما دچار چاقی بیش‌از اندازه‌ای شده‌اید یا بارداری‌های متعددی داشته‌اید به مرور زمان پوستی شل و افتاده پیدا خواهید کرد. عضلات شل و پوست بدشکل می‌تواند در فرم کلی اندام شما تأثیر نامطلوبی بگذارد، به‌همین جهت شما باید به نحوی شکم خود را جمع نمایید. پوشیدن گن یا لباس‌های تنگ شاید در مقطع کوتاهی به شما کمک کند اما راه چاره نیست؛ در اینگونه مواقع شما باید به متخصص باتجربه و ماهری مراجعه نمایید تا شکمی تخت و صاف پیدا کنید. متخصص پیکر تراشی با معاینه اندام شما می‌تواند با انتخاب بهترین تکنیک پیکر تراشی پوست‌ها و عضلات شل و بدفرم شما را جمع نماید و شکمی تخت برای شما ایجاد کند.

ناگفته نماند عمل جراحی کانتورینگ تنها برای افراد با چاقی زیاد یا شکم افتاده راه چاره ندارد؛ بلکه اگر شما از آن دسته از عزیزان باشید که در قسمت‌های مشخصی از بدن مانند ران‌ها، پهلوها، باسن، بازو و… دارای چربی‌های انباشته هستند نیز می‌توانید با استفاده از یکی از تکنیک‌های پیکر تراشی به اندام متناسبی برسید. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت مراجعه به بهترین متخصص می‌تواند نیمی از مسیر رسیدن به زیبایی را برای شما هموار نماید؛ چراکه متخصص باتجربه با بررسی دقیق می‌تواند بهترین تکنیک جراحی را برای شما انتخاب نماید و شما را با اطمینان به نتیجه عالی راهی اتاق عمل گرداند.

در کلینیک ملورین متخصصین باتجربه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده با معاینه دقیق بیمار در جلسه معاینه اولیه و بررسی وضعیت پوست، عضلات و چربی‌های انباشته مناسب‌ترین تکنیک را خدمت زیباجو اعلام می‌نماید. این متخصص که بیش از 10000 جراحی زیبایی موفق در کارنامه کاری خود ثبت نموده است با کلامی دلنشین استرس جراحی را از مراجع دور می‌نماید و آرامش ویژه‌ای قبلا از عمل برای او فراهم می‌آورد. دکتر سید فؤاد افتخارزاده متخصص جراحی زیبایی دارای بورد تخصصی جراحی عمومی و عضو انجمن جراحان ایران در زمینه ماموپلاستی، لیفت صورت، پروتز سینه و… موفقیت‌های شایانی کسب نموده است.

 انتخاب تکنیک جراحی پیکر تراشی توسط بهترین متخصص

تجربه‌ای که متخصصین مجموعه ملورین ازجمله جناب دکتر افتخارزاده در زمینه جراحی‌های زیبایی دارند، سبب شده است تا بهترین و مناسب‌ترین تکنیک را برای هر زیباجو انتخاب کنند. در جلسه ابتدایی با معاینه اندام بیمار، مناسب‌ترین شیوه درمان برای او انتخاب می‌گردد و سپس از سوی متخصص و مجموعه ملورین آمادگی‌ها و اقدامات لازم قبل از عمل برای زیباجو مشخص می‌گردد. این متخصصین تمام فرایندهای جراحی را به‌صورت تیمی انجام می‌دهند، بنابراین بیمار در اتاق عمل تحت نظر چند متخصص ماهر و باتجربه قرار دارد. تکنیک‌های مورد اجرا در فرآیند پیکرتراشی می‌تواند یک یا ترکیبی از تکنیک‌های «کرایولیپولیز»، «لیپولیز تزریقی»، لیزر لیپولیز»، «لیپولیز»، «لیپوساکشن»، «لیپوماتیک»، «لیپوست» یا «ابدومینوپلاستی» باشد.

با دکتر افتخارزاده بیشتر آشنا شویم

دکتر فواد افتخارزاده یکی از بهترین متخصصین زیبایی مجموعه ملورین هستند که با کلامی دلنشین و آرامش‌بخش بیمار را برای یک جراحی موفق آماده می‌سازند. ایشان فرآیند جراحی را در کنار تیم تخصصی خود به بهترین شکل هدایت می‌کنند و در دوران نقاهت با ارتباطی مؤثر با پرستار، تمام شرایط زیباجو را تحت نظر دارند تا او با آرامش سلامت کامل خود را به‌دست آورد. این متخصص ماهر در زمینه عمل‌های پروتز سینه، لیفت سینه، لیفت صورت، ازبین بردن عدم قرینگی سینه یا بدفرمی‌های آن بسیار موفق بوده‌اند و با نتایج شگفت‌انگیز بعد از پروسه جراحی رضایت بیماران خود را فراهم نموده‌اند. همچنین این متخصص دستی بر انجام تزریق ژل و بوتاکس داشته، با استفاده از این شیوه‌های نوین زیبایی، زیباجویان را به‌صورت طبیعی زیباتر و جذاب‌‌تر می‌نمایند.

کلام آخر

در انجام هر عمل زیبایی، یافتن متخصص ماهر و باتجربه دغدغه بزرگی به‌حساب می‌آید، چراکه شما باید در مقابل استرسی که دارید، دردی که تحمل می‌کنید و هزینه‌ای که پرداخت می‌نمایید بهترین نتیجه را به‌دست آورید. ما در کلینیک ملورین به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد انجام عمل کانتورینگ یا پیکر تراشی را دارید به یکی از متخصصین ماهر ما مراجعه کنید. شما با مراجعه به بهترین متخصص پیکر تراشی دکتر افتخارزاده در کلینیک ملورین در نهایت آرامش به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید و زیبایی خود را صدچندان می‌کنید. شما می‌توانید جهت مشاهده تصاویر زیباجویان قبلی به وب‌سایت ملورین به آدرس www.clinic-melorin.com مراجعه و نتایج فوق‌العاده‌ای که دکتر افتخارزاده و همکارانشان خلق کرده‌اند را مشاهده نمایید و سپس جهت تعیین وقت قبلی با شماره تلفن 02191300933 تماس حاصل فرمایید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *