عوارض لیپوماتیک، بهترین متخصص لیپوماتیک،هزینه لیپوماتیک، متخصص لیپوماتیک در شمال تهران، مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران

مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران

مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران، با پزشکان متخصص، کادر درمان مجرب و تجهیزات جدید، در کلینیک ملورین آماده ارائه خدمات می باشد.

تمام انتظاراتی که هر بیمار از عمل جراحی زیبایی دارد به پزشک جراح و مرکز تخصصی محل جراحی مربوط می‌گردد. به‌این معنی که مراکز تخصصی مجهز و پزشکان جراح ماهر می‌توانند به بهترین شکل ممکن به مراجعین خود خدمات ارائه دهند و او را به اهدافش نزدیک گردانند. عمل لیپوماتیک که یکی از عمل‌های جراحی زیبایی محسوب می‌شود و ازجمله عمل‌های پیکرتراشی به حساب می‌آید، این روزها مورد استقبال کاندیداهای مشخصی قرار گرفته است. این شیوه که به‌عنوان جراحی غیرتهاجمی شناخته شده است باید در مرکز تخصصی مجهزی انجام گیرد تا بیمار با کمترین نشانه از عوارض لیپوماتیک به اندام زیبا دست یابد.

همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در این مطلب شما را با ویژگی‌های یک مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران آشنا نمایند، تا شما بتوانید درصورت علاقه به انجام این فرآیند درمانی مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

ویژگی‌های بهترین مرکز لیپوماتیک

 بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران باید در زمینه‌های مختلفی مناسب‌ترین امکانات را در اختیار مراجعین قرار دهد. در این مرکز، متخصص لیپوماتیک این فرآیند درمانی را تنها برای افرادی به کار می‌بندد که کاندیدای مناسب باشند و با انجام عمل لیپوماتیک به خواسته خود برسند. باتوجه به اینکه تهران به‌عنوان یکی از مراکز مهم جهت انجام اغلب فرآیندهای درمانی در کشور شناخته شده است، بنابراین باید گفت در یک مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران باید بهترین و به‌روزترین تجهیزات جراحی وجود داشته باشد تا سلامت و ایمنی بیمار تضمین گردد.

به‌طورکلی ویژگی‌های بهترین مرکز لیپوماتیک را می‌توانیم در موارد زیر بیان نماییم:

  • از بهترین و جدیدترین تجهیزات جهت بی‌حسی در اتاق عمل استفاده می‌کنند.
  • پزشکان جراح ماهر و باتجربه‌ای فرآیند عمل پیکر تراشی را انجام می‌دهند.
  • جراحان و متخصصین مجموعه با تسلط بر علم روز و توانایی استفاده از آخرین تجهیزات عمل جراحی، روند عمل را با مهارت پیش‌ می‌برند.
  • کادر متعهد و دلسوز مجموعه، تمام سؤالات و ابهامات بیمار از پروسه جراحی را به بهترین و کاملترین شکل پاسخ می‌دهند.
  • خدمات ارائه شده توسط مجموعه در زمان عمل و بعد از آن برای بیمار به خوبی واضح و روشن می‌گردد.
  • امکان پرس‌وجو و تحقیق در بین بیماران قبلی و اطلاع از میزان رضایت آن‌ها از عمل پیکر تراشی فراهم است. در همین راستا متقاضیان قبل از هر تصمیمی می‌توانند عکس قبل و بعد از عمل بیماران مجموعه را مشاهده نمایند.

انجام عمل لیپوماتیک در کلینیک ملورین

کلینیک زیبایی ملورین در تهران به‌عنوان یکی از بهترین مراکز جراحی پیکر تراشی شناخته شده است؛ چراکه در این مجموعه متقاضیان توسط بهترین متخصص لیپوماتیک شمال تهران ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده فرآیند جراحی خود را انجام می‌دهند. اگر شما نیز از چربی‌های اضافه بدن خود خسته شده‌اید می‌توانید به انجام عمل لیپوماتیک بیاندیشید؛ ناگفته نماند انجام این شیوه پیکر تراشی به نوع چربی‌های انباشته شده در بدن شما بستگی دارد. زیرا این روش جهت تخلیه چربی‌های موضعی در نواحی مانند شکم، ران‌ها، باسن، پهلوها و بازوها کاربرد دارد.

شما برای اطلاع از این موضوع که کاندیدای مناسب این عمل هستید یا خیر باید در یک جلسه توسط متخصصین مجموعه مورد برسی و معاینه قرار گیرید. در این جلسه پزشک جراح با معاینه دقیق نواحی تجمع چربی تکنیک مناسب جراحی و روند درمان را برای شما شرح خواهد داد. درصورتی که شما قصد انجام عمل لیپوماتیک را داشته باشید در همین جلسه متخصص از آمادگی‌های قبل از عمل، مراقبت‌های بعدی و هزینه لیپوماتیک برای شما سخن خواهد گفت.

کادر متعهد و دلسوز مجموعه ملورین در همان گام نخست شما متقاضیان و مراجعین گرامی را به‌صورت صحیح راهنمایی می‌کنند و از شرایط درمان آگاه می‌سازند. بیماران جراحی شده در این مجموعه به دلیل بهره‌مندی از تخصص پزشکان جراح و رفتار دلسوزانه کادر مجموعه و همچنین دریافت خدمات پرستار در منزل ازسوی کلینیک به نتیجه دلخواه خود یعنی اندام ایده‌آل و خوش‌فرم دست می‌یابند.

کلام آخر

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و افزایش اطلاعات علمی، رسیدن به اندام زیبا دیگر یک آرزوی محال نیست. خارج نمودن چربی‌های اضافی ازطریق عمل لیپوماتیک یکی از همین شیوه‌ها است که طی آن متخصص با استفاده از ابزار خاصی به نام «کانولا» چربی‌های انباشته یا همان سلولیت‌ها را تخلیه و بدنی تراشیده و خوش فرم برای بیمار ایجاد می‌نماید. انجام موفقیت آمیز این عمل جراحی یا دیگر اقدامات زیبایی درصورتی مثبت و رضایت‌بخش است که بیمار نزد متخصص ماهر و باتجربه‌ای فرآیند درمان خود را طی نماید. کلینیک ملورین مفتخر است در کنار متخصصین ماهر و باتجربه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده، به‌عنوان یکی از بهترین مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران به مراجعین گرامی خدمات مناسب ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت معاینه همین حالا با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل‌ فرمایید و قدم مؤثری در رسیدن به سلامتی جسمی و روحی خود بردارید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *