عمل لیفت شکم، کلینیک ملورین، مراقبت‌ بعد از عمل ابدومینوپلاستی، نکات مهم ابدومینوپلاستی، بهترین متخصص لیفت شکم،متخصص لیفت شکم در الهیه تهران

نکات مهم ابدومینوپلاستی

نکات مهم ابدومینوپلاستی، که باید بیماران، قبل از عمل بدانند، چیست؟   متخصص ابدومینوپلاستی،حتما موارد و نکات مهم را با شما در میان میگذارد.

این روزها جراحی زیبایی شکم به یکی از پرطرفدارترین شیوه‌های دست‌یافتن به اندام زیبا شناخته شده است. چراکه انجام تمرین‌های سخت ورزشی و رعایت رژیم‌های شدید لاغری از توان بسیاری از افراد خارج است. بنابراین آن‌ها تصمیم می‌گیرند با انجام فرآیندهایی مانند عمل ابدومینوپلاستی، عمل لیفت شکم یا پیکرتراشی به اندام دلخواه دست یابند و سپس این اندام را با رعایت رژیم و انجام ورزش حفظ کنند. جراحی زیبایی درصورتی با روند مثبت ونتایج شگفت‌انگیز همراه است که بیمار به مهمترین فاکتورها و نکات قبل و بعد از عمل توجه داشته باشد. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در این مطلب نکات مهم ابدومینوپلاستی را برای شما شرح دهند، تا شما باتوجه به این نکات جراحی خوبی داشته باشید و به اهداف خود دست‌یابید، پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

ابدومینوپلاستی، هزینه عمل لیفت شکم، هزینه عمل ابدومینوپلاستی، عوارض عمل ابدومینوپلاستی

 

جراحی زیبایی در چه صورت موفقیت‌آمیز خواهد بود؟

جراحی ابدومینوپلاستی یا تامی تاک با هدف ازبین رفتن بدفرمی‌ها، برجستگی‌های غیرطبیعی یا افتادگی‌های نازیبا و حذف چین‌های اضافه شکم انجام می‌گردد. همچنین ترک‌های پوستی ناشی از بارداری یا چاقی بیش‌از اندازه نیز در اثر انجام این جراحی صاف و حذف می‌گردند. ازطرفی درصورتی که بیمار در ناحیه باسن خود نیز با حجمی از سلولیت‌ها مواجه باشد، می‌تواند با انجام عمل بلت ابدومینوپلاستی به اندام زیبایی دست‌یابد. تمامی این اهداف درصورتی حاصل می‌گردند و به اصطلاح جراحی شما در شرایطی موفقیت‌آمیز خواهد بود که شما نکات مهمی را در این فرآیند درنظر داشته باشید. نکات مهم ابدومینوپلاستی را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

نکات مهم ابدومینوپلاستی با انتخاب جراح موفق و ماهر

 مهمترین فاکتور در انجام یک جراحی زیبایی موفقیت‌آمیز انتخاب متخصص ماهر و باتجربه است. شما با یک انتخاب درست به بهترین نتایج دست‌می‌یابید. در همین راستا لازم است متخصصین کلینیک ملورین ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده را خدمت شما معرفی نماییم. این جراح ماهر و باتجربه با انجام شیوه‌های مدرن جراحی بهترین نتایج را برای بیماران به ارمغان می‌آورد. جراح متخصص در جلسه معاینه تمام نکات جراحی و تکنیک مناسب عمل لیفت شکم یا تامی تاک را که مناسب اندام شما است، توضیح می‌دهد. همچنین در این جلسه هزینه ابدومینوپلاستی یا هر تکنیک جراحی دیگر برای شما مشخص می‌گردد.

شما جهت کسب اطمینان بیشتر می‌توانید تصاویر قبل و بعد بیماران قبلی متخصص را مشاهده نمایید و از روند جراحی اطلاعات مناسبی به‌دست آورید. همچنین از مهمترین نکاتی که بیمار در جلسه معاینه می‌تواند مطلع گردد، اطلاع از عوارض عمل ابدومینوپلاستی است. مسلماً هر جراحی تهاجمی ممکن است با عوارضی همراه باشد، اما با انتخاب متخصص ماهر و باتجربه می‌توان این عوارض را تا میزان قابل‌توجهی کاهش داد.

داشتن یک رژیم غذایی مناسب بعد از جراحی

عمل ابدومینوپلاستی یا هر شیوه جراحی زیبایی شکم درصورتی اثرات ماندگاری دارد که بیمار بعد از جراحی رژیم غذایی خود را رعایت نماید. معمولاً متخصصین به بیمار توصیه می‌کنند جهت کاهش تورم ناشی از عمل و دفع سموم بدن، مقدار زیادی آب بنوشد. همچنین بهتر است او لقمه‌های کوچکی میل نماید تا روند هضم وی بهتر انجام گردد. به‌طورکلی برنامه غذایی زیر برای بهتر طی شدن دوران نقاهت و حفظ اثرات مطلوب جراحی تامی تاک یا عمل بلت ابدومینوپلاستی به بیمار توصیه می‌گردد:

  • مصرف غذاهای سبک جهت جلوگیری یا کاهش ورم معده.
  • به حداقل رساندن مصرف نمک، چراکه سبب افزایش تورم می‌گردد.
  • استفاده سبزیجات و میوه‌ها جهت جلوگیری از یبوست.
  • عدم مصرف لبنایت، الکل و نوشابه‌های گازدار.
  • عدم مصرف داروهای رقیق‌کننده خون
  • مصرف پروتئین کافی مانند گوشت، مرغ، ماهی، تخم‌مرغ، انواع آجیل برای بهبود و ترمیم بهتر ناحیه جراحی شده.
  • مصرف داروهای تجویز شده مانند آنتی‌بیتیک و مسکن‌ها.
  • مصرف مکمل‌هایی مانند ویتامین‌های A و B و مکمل‌های پروبیوتیک
  • مصرف مواد غذایی حاوی آنتی‌اکسیدان جهت تقوست سیستم ایمنی.

کلام آخر

جراحی زیبایی شکم یکی از شگفت‌انگیزترین اقدامات درمانی است که می‌تواند اندام زیبا و خوش‌فرمی برای متقاضیان ایجاد نماید. این جراحی که به شیوه‌های عمل لیفت شکم، عمل ابدومینوپلاستی و پیکرتراشی انجام می‌شود درصورتی با نتایج فوق‌العاده همراه است که بیمار به نکات مهم ابدومینوپلاستی، آمادگی‌های قبل از عمل و مراقبت‌های بعد از آن توجه داشته باشد. جهت رسیدن به بهترین هدف در این فرآیند درمانی ما به شما پیشنهاد می‌دهیم به کلینیک زیبایی ملورین مراجعه نمایید. در این مجموعه ابتدا شما توسط یکی از متخصصین باتجربه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده معاینه می‌شوید و بعد از مشخص شدن میزان چربی‌های انباشته شده بدن شما، تکنیک مناسب جراحی، هزینه ابدومینوپلاستی، آمادگی‌های قبل عمل و مراقبت‌های بعدی آن برای شما بیان می‌گردد.  

درصورتی که این جراحی توسط متخصصین ماهری انجام شود، شما با کمترین میزان عارضه روبه‌رو خواهید شد، اما می‌توانید با پرسش از متخصص در جلسه ابتدایی درجریان عوارض عمل ابدومینوپلاستی قرار گیرید. جهت رسیدن به اندام زیبا و خوش‌‌فرم می‌توانید همین امروز جهت دریافت نوبت عمل ابدومینوپلاستی نیاوران از کلینیک ملورین اقدام نمایید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *