پیکر تراشی، هزینه عمل پیکر تراشی، نکات مهم پیکر تراشی، متخصص پیکر تراشی در الهیه، بهترین جراح پیکرتراشی، بهترین متخصص پیکر تراشی - شمال تهران

نکات مهم پیکر تراشی

نکات مهم پیکر تراشی برای اغلب بیماران و کسب اطمینان آنها، بسیار اهمیت دارد.

هر عمل زیبایی درصورتی موفقیت‌آمیز است و نتایج مثبتی به‌همراه دارد که متقاضی عمل از اصول مهم آمادگی قبل از عمل و نکات مهم بعد از آن آگاهی داشته باشد. ایجاد آمادگی قبل از عمل کمک می‌کند تا بیمار با ذهنی آگاه و آرام راهی اتاق عمل شود و انجام دقیق مراقبت‌های بعد از آن سبب می‌شود روند جراحی تأثیرات مثبت خود را بروز دهد و بیمار از تغییرات ایجاد شده لذت ببرد. عمل زیبایی پیکرتراشی که به دو صورت تهاجمی و غیرتهاجمی انجام می‌گیرد یا عمل لیفت شکم نیز نیازمند رعایت آمادگی‌های قبل و مراقبت‌های بعد از عمل است تا بیمار بهترین تأثیرات را از عمل جراحی دریافت نماید. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در این مطلب به نکات مهم پیکرتراشی اشاره نمایند تا اگر شما متقاضی انجام این شیوه درمان هستید با روند کار بیشتر آشنا شوید و به اهداف خود دست یابید.

مهمترین نکات قبل از انجام جراحی پیکرتراشی

اولین و اصلی‌ترین نکته‌ای که متقاضیان پیکر تراشی باید به آن توجه داشته باشند، انتخاب جراح ماهر و باتجربه است. اگر شما جهت انجام عمل زیبایی به جراحی غیرحرفه‌ای مراجعه نمایید، حتی اگر تمام نکات مراقبتی قبل و بعد از عمل را به خوبی رعایت کرده باشید، نتیجه مثبت و خوبی از عمل نخواهید گرفت. بنابراین در انتخاب جراح نهایت دقت را داشته باشید؛ ما در کلینیک ملورین به شما پیشنهاد می‌دهیم انجام عمل زیبایی خود را به متخصصین ماهر و باتجربه ما ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده بسپارید. این متخصصین در جلسه ابتدایی و در همان معاینه اولیه نوع تکنیک جراحی، آمادگی‌ها و مراقبت‌های بعد از عمل، نتایج حاصله، عوارض پیکر تراشی و هزینه پیکرتراشی را به شما اعلام می‌نمایند.

این متخصصین جهت انجام عمل پیکرتراشی در نیاوران آمادگی‌های قبل از عمل را به‌ترتیب زیر برای متقاضیان بیان می‌نمایند:

  • داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین، ایبوپروفن و… را از سه هفته قبل از عمل قطع نمایید.
  • دخانیات و الکل را قبل از عمل قطع کرده و تا حدود 2 ماه کنار بگذارید، چراکه روند عمل جراحی پیکر تراشی را با اختلال مواجه می‌کند.
  • حتماً قبل از عمل استحمام کنید و درصورت همراه داشتن زیورالات آن‌ها را از خود جدا کنید.
  • در وسایل مورد نیاز بیمارستان لباس گشاد و راحتی همراه داشته باشید.
  • از چند روز قبل از عمل رژیم غذایی را کنار بگذارید و غذاهای مقوی بیشتر مصرف نمایید؛ همچنین در روز عمل ناشتا باشید و از چند ساعت قبل عمل غذایی نخورید.
  • میزان کافئین مصرفی خود را از سه روز قبل از عمل کاهش دهید.
  • شب قبل از جراحی استراحت خوبی داشته باشید.
  • آزمایش CBC را قبل از جراحی انجام دهید تا پزشک جراح شما مطمئن شود شما به بیماری خاصی مبتلا نیستید.
  • سوابق پزشکی و حساسیت‌های دارویی خود را در اختیار پزشک قرار دهید و هرگونه ناراحتی و استرسی دارید با متخصص درمیان بگذارید.
  • اهداف و انتظارات خود را به متخصص بگویید، از عوارض پیکر تراشی آگاه شوید و اگر درخصوص هزینه پیکر تراشی سؤال مبهمی دارید مطرح کنید.

نکات مهم مراقبت‌های بعد از عمل پیکر تراشی

دوره نقاهت بعد از عمل پیکر تراشی درصورتی آرام و راحت سپری می‌شود که شما از نکات مهم پیکر تراشی آگاه شوید. کلینیک زیبایی ملورین با اعزام پرستار داخل منزل برای بیماران تازه جراحی شده، انجام این مراقبت‌ها را برای بیمار آسان‌تر کرده‌اند و تمام تلاش خود را جهت آرام‌تر سپری شدن این روزها خواهند کرد. متخصصین این مجموعه معتقدند رعایت نکات مهم پیکر تراشی می‌تواند در نتیجه نهایی عمل تأثیر مستقیمی بگذارد. به نکات مهم مراقبی که در ادامه بیان می‌شود دقت کید تا با رعایت آن‌ها جلوی رخ دادن هرگونه مشکل جبران‌ناپذیر گرفته شود:

  • از محل جراحی به‌خوبی مراقبت شود تا هیچگونه باکتری و عفونت در آن محل رشد نیابد.
  • مقداری خونریزی بعد از عمل لیفت شکم یا عمل پیکرتراشی طبیعی است که متخصص جهت کاهش آن دارو تجویز می‌کند. همچنین بیمار برای جلوگیری از خونریزی شدید باید از انجام کارهای سنگین بپرهیزد.
  • مصرف دخانیات و الکل را تا 2 الی 3 ماه به تعویق بیاندازید.
  • در روزهای ابتدایی پس از عمل از آبمیوه طبیعی مانند آب آناناس و آب پرتقال مصرف نمایید، همچنین بهتر است در این روزها از غذاهای نرم بیشتر استفاده کنید.
  • اگر در ساعات ابتدایی بد از عمل دچار لرزش بدن یا عضلات، مورمور شدن، لرزش پا، وزوز گوش، حالت گیجی یا مشکل در تکلم داشتید نگران نشوید؛ تمام این حالت‌ها از عوارض داروی لیدوکائین است که جهت بی‌حسی به شما تزریق شده است.
  • تا دو هفته از آنتی‌بیوتیک تجویز شده توسط متخصص استفاده نمایید.
  • پزشک اجازه استحمام به شما نداده این عمل را انجام ندهید، چراکه ممکن است از محل زخم‌ها آب به داخل بدن نفوذ نماید و سبب ایجاد عفونت شود. همچنین تا یک ماه از رفتن به استخر، جکوزی و سونا یا خوابیدن در وان حمام خودداری نمایید.
  • توجه داشته باشید در روزهای اولیه بعد از جراحی ممکن است از محل عمل پیکر تراشی خونابه ترشح شود، پس با پهن کردن یک ملحفه روی تشک خود از کثیف شدن آن جلوگیری نمایید.
  • به پانسمان محل جراحی دست نزنید، درصورت مشکل از پرستار اعزامی کلینیک ملورین کمک بخواهید و در غیر این صورت اجازه دهید در مراجعه به کلینیک متخصص این کار را برای شما انجام دهد.
  • بعد از دو روز استراحت سعی نمایید روزانه پیاده‌روی کنید تا زخم‌های شما سریع‌تر التیام یابند. در روزهای اول با گام‌های کوتاه این کار را انجام دهید و سپس زمان پیاده‌روی را به مرور افزایش دهید.
  • گن مخصوص بعد از عمل را تا زمانی که متخصص به شما اعلام نموده استفاده کنید تا علاوه‌بر ایجاد فرم زیبا برای اندامتان خونابه‌های ناشی از عمل بهتر خارج شوند.

کلام آخر

عمل لیفت شکم، عمل تامی تاک و پیکر تراشی یکی از بهترین راه‌حل‌ها در ایجاد بدنی خوش‌فرم و اندامی زیبا به‌حساب می‌آید. اگر قصد دارید تحت این عمل جراحی قرار گیرید به نکات مهم پیکرتراشی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد توجه نمایید. دقت داشته باشید شما با مراجعه به متخصص باتجربه و رعایت این نکات، عملی موفقیت‌آمیز خواهید داشت و به هدف نهایی خود خواهید رسید. متخصصین کلینیک زیبایی ملورین ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده با تجربه و مهارت کافی عمل شما را انجام می‌دهند و با آرامشی که قبل از عمل ایجاد می‌کنند روحیه شما را برای انجام یک عمل موفق آماده می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی همین حالا با همکاران ما در این کلینیک تماس حاصل فرمایید. شما در جلسه معاینه اولیه می‌توایند تمام سؤالات خود را با متخصص مطرح نمایید و از نکات مهم پیکر تراشی ازجمله عوارض پیکر تراشی مطلع گردید.

 

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *