بلت ابدومینوپلاستی

هزینه بلت ابدومینوپلاستی

هزینه بلت ابدومینوپلاستی مانند کیفیت عمل، برای بیماران بسیار مهم است.

همه ما می‌دانیم رفع چربی‌های اضافه در ناحیه شکم یا باسن با رعایت رژیم غذایی یا انجام تمرین‎های مداوم ورزشی کار بسیار سخت و دشواری است.

همچنین ایجاد بدن تراشیده و ایده‌آل با برداشتن افتادگی‌های شکم و سفت کردن عضلات دیواره شکم، تنها با انجام تمرینات ورزشی شدید و حرفه‌ای قابل دست‌ یافتن است. از همین رو متخصصین جراحی زیبایی با انجام عمل بلت ابدومینوپلاستی تلاش می‌کنند تا چربی‌های این نواحی را حذف و اندامی تراشیده برای بیمار ایجاد نمایند. اگر به دلایل مختلف دچار چربی انباشته شده در ناحیه شکم یا باسن شده‌اید یا ازطریق فرآیندهای درمانی مانند جراحی پلیکاسیون معده یا حلقه معده دچار شلی پوست و افتادگی عضلات شکم شده‌اید با ادامه مطلب همراه ما باشید. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند شما را با فرآیند این درمان آشنا کنند و فاکتورهای مهم در مشخص شدن هزینه عمل بلت ابدومینوپلاستی را بیان نمایند.

  

عمل Belt ابدومینوپلاستی چگونه انجام می‌شود؟

تا به امروز در مطالب مختلفی درخصوص عمل لیفت شکم، عمل ابدومینوپلاستی، عمل بلت کلینیک زیبایی ملورین و پیکرتراشی توضیحات جامعی توسط همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین منتشر شده است. در ادامه ما در این مطلب قصد داریم درخصوص نحوه انجام عمل belt ابدومینوپلاستی و نحوه انجام آن مطالب مفیدی به شما ارائه دهیم. اگر تا به حال هیچکدام از تکنیک‌های جراحی لاغری را امتحان نکرده باشید، مطمئناً اطلاعات کاملی درخصوص این فرآیندهای لاغری در دست ندارید. جراحی بلت ابدومینوپلاستی یکی از انواع تکنیک‌های ابدومینوپلاستی به‌حساب می‌آید، با این تفاوت که در این جراحی با ایجاد یک برش 360 درجه چربی‌های اضافه شکم و باسن تخلیه و پوست‌های شل و افتاده جمع می‌شوند.

بنابراین اگر یک دوره چاقی شدید را پشت سر گذاشته‌اید و وزن بالایی را کم کرده‌اید و پوست شل و افتاده‌ای پیدا کرده‌اید یا اگر در ناحیه شکم و باسن چربی‌های انباشته شده‌ای دارید شما کاندیدای مناسبی برای این جراحی هستید. شما می‌توانید برای بررسی دقیق‌تر اندام خود و مشخص شدن نوع تکنیک جراحی در قدم اول از کلینیک ملورین وقت معاینه دریافت نمایید. متخصصین این مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده در جلسه ابتدایی با بررسی اندام شما تکنیک جراحی، شرایط آمادگی قبل از عمل، مراقبت‌های بعد از آن و هزینه بلت ابدومینوپلاستی را به شما بیان می‌کنند.

انواع تکنیک‌های عمل ابدومینوپلاستی

معمولاً بعد از بررسی‌ها و معاینه اولیه تکنیک عمل ابدومینوپلاستی مشخص می‌گردد؛ این فرآیند درمانی در اندازه‌های مختلف وبراساس نظر پزشک جراح و فرم بدن بیمار به شیوه‌های گوناگونی انجام می‌شود. در ادامه تکنیک‌های مختلفی که متخصصین جهت انجام این عمل جراحی انجام می‌دهند و شرایط بدنی بیماران را بررسی می‌نماییم:

  • ابدومینوپلاستی کامل: این تکنیک جراحی رایج‎ترین عمل جراحی زیبایی شکم است که پزشک برشی از یک سر لگن تا لگن دیگر ایجاد می‌کند. بیمارانی که تحت این عمل جراحی قرار می‌گیرند، پوست شل شده قابل توجهی در ناحیه شکم دارند و عضلات جداشده‌ای پیدا کرده‌اند. این جراحی تحت بیهوشی کامل انجام می‌شود و تنها یک شب نیاز است تا بیمار بستری ‌شود و درصورت شرایط بالینی مناسب روز بعد مرخص خواهد شد.
  • مینی ابدومینوپلاستی: برش‌هایی که متخصص در این تکنیک انجام می‌دهند در بالای ناحیه تناسلی قرار دارد و به‌طورکلی این تکنیک نسبت به ابدومینوپلاستی کامل برش‌های کمتری دارد. اگر وزن مناسبی دارید و تنها در ناحیه شکم کمی چربی انباشته شده یا پوست شل و افتاده‌ای دارید، این تکنیک مناسب اندام شما است. به دلیل برش‌های کمتر در این عمل بیمار دوران نقاهت کوتاه‌تری دارد و زودتر از بستر برمی‌خیزد.
  • بلت ابدومینوپلاستی: این تکنیک جراحی با برشی 360 درجه انجام می‌شود و هم‌زمان متخصص بعد از خارج نمودن چربی‌های شکم و باسن پوست این نواحی را جمع می‌نماید و عضلات را لیفت می‌نماید.
  • ابدومینوپلاستی شناور: این تکنیک که با نام FAB شناخته شده است با برش‌هایی در اطراف ناف انجام می‌شود و به دلیل اتصال ناف به پوست اطراف خود با نام شناور معرفی شده است.
  • ابدومینوپلاستی معکوس: در این تکنیک، جراح برش‌هایی در زیر سینه ایجاد می‌کند و پوست‌های شل را به سمت بالا می‌کشد.
  • ابدومینوپلاستی گسترش یافته: این تکنیک با برش‌هایی بزرگ‌تر در قسمت پهلوها، باسن و ران‌ها انجام می‌شود.

اقدامات قبل از عمل بلت ابدومینوپلاستی

هر عمل جراحی نیازمند انجام اقدامات مشخصی است تا روند درمان راحت‌تر پیش رود و بیمار دوران نقاهت آرام‌تری را سپری نمایند. اگر قصد دارید با کمک یکی از این تکنیک‌ها به اندام زیبایی دست‌یابید در قدم اول باید توسط متخصص تحت معاینه قرار گیرید؛ بعد از مشخص شدن تکنیک جراحی، بهتر است توصیه‌های زیر را جدی بگیرید:

  • ارائه نمودن لیستی از داروهای مصرفی خود به متخصص
  • بیان تمام حساسیت‌های دارویی، غذایی و سوابق بیماری خود به متخصص
  • خرید گن جهت استفاده بعد از عمل بلت ابدومینوپلاستی
  • درصورت داشتن بیماری‌هایی نظیر بیماری قلبی، دیابت، فشار خون و… پزشک خود را مطلع نمایید.
  • قبل از عمل حتماً استحمام کنید، چراکه تا چند روز بعد از عمل اجازه حمام رفتن نخواهید داشت.
  • چکاپ‌های قبل از عمل مانند انجام آزمایشات خون و چکاپ قلب را انجام دهید.
  • مصرف دخانیات از 2 هفته قبل از عمل تا 2 ماه بعد از آن کنار گذاشته شود.

چه فاکتورهایی در میزان هزینه عمل بلت ابدومینوپلاستی تأثیر دارد؟

یکی از مهمترین سؤالاتی که بیماران در جلسه معاینه با متخصص مطرح می‌کنند، هزینه بلت ابدومینوپلاستی است. فاکتورها و عوامل مختلفی در پرداخت نهایی بیمار پس از عمل دخیل هستند که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • میزان تخصص و تجربه پزشک جراح: هرچه مهارت و تجربه پزشک جراح بیشتر باشد، هزینه نهایی عمل بیشتر خواهد بود. متخصصین باتجربه کلینیک ملورین به متقاضیان محترم پیشنهاد می‌دهند جهت انجام عمل لیفت شکم، عمل ابدومینوپلاستی، عمل بلت ابدومینوپلاستی و پیکرتراشی حتماً پزشک باتجربه و ماهر را انتخاب کنند. چراکه هرچه سابقه جراح بیشتر باشد عملکرد و نتیجه بهتری پس از جراحی به‌دست خواهد آمد.
  • هزینه کلینیک: معمولاً انجام جراحی در کلینیک یا بیمارستان خصوصی بیشتر از مرکز دولتی خواهد شد.
  • مدت جراحی: هرچه میزان چربی انباشته شده در بدن بیمار بیشتر باشد، جراح باید مدت زمان بیشتری را صرف خارج نمودن آن‌ها نماید؛ به‌این ترتیب هرچه مدت جراحی بیشتر باشد بیمار باید هزینه بالاتری بابت تخلیه چربی‌ها بپردازد.
  • هزینه‌های جانبی: هر عمل جراحی هزینه‌های جانبی به‌همراه دارد، این هزینه‌ها شامل آزمایشات انجام شده، داروهای تجویزی، لباس، وسایل استفاده شده در اتاق عمل، گن بعد از جراحی و… می‌شود.
  • نوع تکنیک جراحی: تکنیک‌های مختلف جراحی برش‌های متفاوتی دارد، بنابراین متخصص براساس تکنیک جراحی هزینه نهایی را به بیمار اعلام می‌نماید. در کلینیک ملورین بهترین جراحان پلاستیک به همراه تیم تخصصی فرآیند جراحی را انجام می‌دهند و شرایط را برای ایجاد بهترین نتیجه برای بیمار فراهم می‌آورند.
  • خدمات کیلینک محل درمان: کلینیک ملورین بعد از انجام عمل جراحی خدمات مناسبی به بیماران ارائه می‌دهد تا بتوانند دوران نقاهت آرام‌تری را طی نمایند. به‌عنوان مثال همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین با ارسال پرستار داخل منزل به‌همراه دستگاه‌های ماساژ و لیزر به بیمار کمک می‌کنند تا نتایج عمل به‌بهترین شکل ممکن ظاهر گردد.

کلام آخر

این روزها خارج نمودن چربی‌ها و رسیدن به اندام زیبا و ایده‌آل دیگر یک آرزوی محال نیست، چراکه به مدد پیشرفت علم و تکنولوژی شیوه‌های مختلف جراحی ابداع شده است. بنابراین اگر از چربی‌های اضافه شکم و پهلوها خسته شده‌اید یا بعد از یک چاقی بیش‌از اندازه به وزن دلخواه رسیده‌اید اما پوست و عضلاتی شل دارید می‌توانید به انجام عمل بلت ابدومینوپلاستی بیاندیشید. جهت انجام این پروسه درمانی شما در ابتدا باید از کلینیک زیبایی ملورین وقت معاینه بگیرید. در این جلسه متخصصین مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده براساس چربی‌های بدن شما، نوع تکنیک عمل را مشخص می‌نمایند. همچنین در این جلسه شرایط آمادگی قبل از جراحی، مراقبت‌های بعد از آن و هزینه بلت ابدومینوپلاستی مشخص می‌گردد. بنابراین شما با اطلاعاتی که در جلسه ابتدایی دریافت می‌نمایید با آگاهی کامل راهی اتاق عمل می‌شوید و با کمک مهارت متخصصین کلینیک ملورین درنهایت به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *