مراقبت عمل لیفت شکم، هزینه عمل لیپوماتیک، متخصص ابدومینوپلاستی

هزینه عمل لیپوماتیک

هزینه عمل لیپوماتیک است ؟ چه مواردی در عمل مهم است؟

چاقی شکم، پهلو و ران‌ها با عدم رعایت رژیم غذایی و نداشتن تحرک کافی به‌ سرعت ایجاد می‌گردند و تبدیل به معذل بزرگی می‌شوند. اما متأسفانه ازبین بردن چربی‌های به ‌وجود آمده مستلزم تحمل سختی‌های فراوانی است که گاهی بدون نتیجه می‌ماند و فرد را مأیوس و دلسرد می‌کند.

از آنجایی که داشتن اندام زیبا و سایز ایده‌آل هدف همه افراد است، بنابراین هرکدام از ما روش‌های مختلف و رژیم‌های متعددی را برای رسیدن به این هدف امتحان می‌کنیم. در این پروسه برخی افراد موفق می‌شوند و اضافه وزن خود را ازبین می‌برند و برخی دیگر هیچ نتیجه‌ای دریافت نمی‌کنند. راه‌حل‌های درمانی جدید شیوه مؤثری است که به این افراد کمک می‌کند تا به وزن و سایز دلخواه برسند.

یکی از انواع این راه‌حل‌ها انجام عمل لیپوماتیک است که فرآیند مخصوص به خود را دارد. اگر شما هم از اضافه وزن و چاقی خود خسته شده‌اید و به دنبال روشی برای رسیدن به سایز مناسب هستید با ادامه مطلب همراه ما باشید. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند درخصوص هزینه عمل لیپوماتیک و چگونگی انجام آن مطالب مفیدی به شما ارائه دهند.

ابدومینوپلاستی

عمل لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک مانند لیپوساکشن، یک عمل غیرتهاجمی به‌حساب می‌آید که طی آن متخصص چربی‌های تجمع‌یافته در نواحی خاصی از بدن را تخلیه می‎نماید. در پروسه عمل لیپوماتیک که در اصطلاح پزشکی به عمل پیکرتراشی شناخته شده است، علاوه‌بر تخلیه چربی‌های موضعی متخصص می‌تواند پوست نواحی شکم و پهلو را که به حالتی شل و بدفرم درآمده است صاف و زیباتر گرداند. درحقیقت هدف از انجام لیپوماتیک تغییر فرم و سایز بیمار در نواحی مشخصی از بدن است. توجه داشته باشید این فرآیند به کاهش وزن بیمار کمکی نمی‌کند بلکه تنها از حجم چربی‌های انباشته شده می‌کاهد.

عمل لیپوماتیک یک جراحی سرپایی محسوب می‌شود که طی آن متخصص با استفاده از یک لوله، دستگاهی به نام کانولا را از یک سوراخ بسیار کوچک وارد پوست بیمار می‌نماید و در نقطه مورد نظر با انجام یکسری حرکات لرزشی، سلول‌های چربی را خارج می‌نماید و درون محفظه دستگاه ذخیره می‌کند. باتوجه به اینکه سلول‌های چربی خارج شده در این روش تحت هیچ حرارت یا اشعه لیزری قرار نمی‌گیرند، متخصص می‌تواند از آن‌ها برای نواحی مختلفی از بدن مانند باسن یا گونه‌ها که نیاز به تزریق چربی دارند استفاده کند. این روزها عمل لیپوماتیک بسیار مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است، چراکه در طی این عمل سرپایی عفونت بسیار کمی ایجاد می‌شود و از اعصاب و رگ‌های خونی و ماهیچه‌ها نسبت به لیپوساکشن بیشتر محافظت می‌گردد.

اگر شما چاقی بیش‌از اندازه‌ای دارید انجام عمل لیپوماتیک مناسب شما نیست، شما می‌توانید با عمل لیفت شکم یا عمل ابدومینوپلاستی به وزن و سایز دلخواه خود برسید. برای آنکه از نوع درمان خود مطلع شوید باید در یک جلسه توسط متخصص معاینه شوید. شما با تعیین وقت قبلی از کلینیک زیبایی ملورین، توسط یکی از متخصصین ازجمله دکتر افتخارزاده مورد بررسی و معاینه قرار می‌گیرید. در این جلسه متخصص باتوجه به میزان چربی‌های انباشته شده تکنیک مناسب درمانی، مراحل آماده‌سازی قبل از عمل، مراقبت‌های بعد از آن و هزینه عمل لیپوماتیک شما را مطلع می‌نماید.

همچنین به یاد داشته باشید بعد از انجام عمل لیپوماتیک درصورت وجود پوست و شکم شل و افتاده، متخصص با انجام عمل لیفت شکم یا عمل ابدومینوپلاستی هرگونه بدفرمی را ازبین می‌برد و درنهایت شکمی تخت برای شما ایجاد می‌نماید.

پیکرتراشی

انجام عمل لیپوماتیک در نواحی مختلف بدن

عمل لیپوماتیک به‌عنوان یکی از روش‌های درمانی غیرتهاجمی دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد، به‌همین علت این شیوه درمانی برای رفع چربی‌های اضافه بسیاری از نواحی بدن مورد توجه قرار می‌گیرد. بیمارانی که با استفاده از این روش چربی‌های موضعی خود را تخلیه می‌کنند هیچگونه ورم، کبودی و خروج ترشح زیادی را تجربه نخواهند کرد و به سرعت سلامت کامل خود را به‌دست می‌آورند. قسمت‌هایی از بدن که متخصص می‌تواند توسط لیپوماتیک چربی‌های آن‌ نواحی را تخلیه کند عبارتند از:

  • شکم و پهلو: اگر در نواحی شکم و پهلو چربی انباشته شده داشته باشید، با کمک رژیم غذایی نتوانستید این چاقی‌های موضعی را ازبین ببرید و شاخص توده بدنی شما از 30 کمتر است می‌توانید به کمک این شیوه چربی‌های اضافه را تخلیه کنید. بعد از انجام پروسه لیپوماتیک متخصص برای جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست در این نواحی عمل لیفتینگ را برای شما انجام می‌دهد.
  • ران‌ها: اگر شما تحرک کافی نداشته باشید و دائماً یکجا نشسته باشید ممکن است در ناحیه بالای باسن یا کنار ران‌ها دچار تجمع چربی شوید. در این شریط متخصص به کمک عمل لیپوماتیک این چربی‌ها را تخلیه و فرم زیبایی برای این نواحی ایجاد می‌کند. معمولاً قبل از تخلیه چربی ران‌ها، متخصص چهار ناحیه خارجی، داخلی، قدامی و خلفی ران را معاینه می‌نماید، اگر علت تجمع چربی مشکلات آناتومیک یا افزایش حجم عضله باشد این عمل انجام نمی‌شود.
  • بازوها: چربی‌های انباشته شده در بازوها و شل شدن آن‌ها ظاهری بسیار بد و نافرم ایجاد می‌کند، این چربی‌ها که از مقاوم‌ترین چربی‌های بدن هستند توسط رژیم یا ورزش به راحتی ازبین نمی‌روند. عمل لیپوماتیک بهترین راه‌حل برای ازبین بردن این چربی‌ها به‌حساب می‌آید، چراکه در کمترین زمان ممکن و با ایجاد یک برش کوچک به راحتی خارج می‌شوند و بدون بیهوشی تنها با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.
  • ساق پاها: پاهای تراشیده و زیبا یکی از فاکتورهای اندام زیبا به شمار می‌آید؛ اگر انجام ورزش یا رعایت رژیم غذایی سبب خوش‌فرم شدن پاهای شما نشده است، عمل لیپوماتیک گزینه بسیار خوبی است. لوله فلزی باریک در این عمل وارد ساق پا می‌شود، اتصال سلول‌های چربی‌ را می‌شکند و سپس از بدن خارج می‌نماید. پیکرتراشی در ناحیه ساق پا با شل شدن پوست همراه نیست، بنابراین هیچ آسیبی به ظاهر و زیبایی پوست نمی‌زند.  

کلام آخر

اگر در یک سال اخیر وزنتان تغییری نداشته است، از تجمع چربی‌های موضعی خسته شده‌اید و هیچ شیوه غیرتهاجمی مانند ورزش یا رعایت رژیم اثری به ازبین رفتن این چربی‌ها نداشته است می‌توانید به عمل لیپوماتیک بیاندیشید. شما می‌توانید همین حالا از کلینیک زیبایی ملورین درخواست یک وقت قبلی نمایید و توسط یکی از متخصصین مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده مورد معاینه و بررسی قرار گیرید. متخصص در جلسه معاینه محل تجمع چربی‌ها را تعیین می‎نماید و براساس میزان این چربی‌ها و محل آن‌ها ناحیه عمل را نشخص می‌نماید. در این جلسه آمادگی‌های قبل از عمل، مراقبت‌های بعد از آن، نحوه انجام عمل و هزینه عمل لیپوماتیک برای شما مشخص می‌گردد.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *