عوارض لیپوماتیک، بهترین متخصص لیپوماتیک،هزینه لیپوماتیک، متخصص لیپوماتیک در شمال تهران، مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران

هزینه لیپوماتیک چقدر است؟

هزینه لیپوماتیک چقدر است؟ چه گزینه هایی در هزینه لیپوماتیک تاثیر دارد؟

یکی از مهمترین سؤالاتی که بیماران متقاضی جراحی لیپوماتیک در جلسه مشاوره اولیه از متخصص دارند، میزان هزینه لیپوماتیک به‌حساب می‌آید. چراکه عمل‌های زیبایی تحت پوشش بیمه نیستند، بنابراین برای بیمار اهمیت دارد که بابت رسیدن به تناسب اندام چه مقدار هزینه باید پرداخت کند. در ابتدای مطلب بهتر است بدانید، متخصص لیپوماتیک در شمال تهران – الهیه باتوجه به فاکتورهای مشخصی میزان هزینه جراحی شما را برآورد می‌نماید. بنابراین قبل از هرگونه اقدامی فاکتورهای مهم هزینه جراحی را بررسی نمایید و هیچگاه تخصص را فدای هزینه کم‌تر نکنید. به‌این معنی که در انجام جراحی‌های زیبایی براساس فاکتورهای یک متخصص ماهر، جراح خود را انتخاب کنید نه هزینه دریافتی.

همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در این مطلب به مهمترین سؤال بیماران متقاضی جراحی زیبایی یعنی سؤال «هزینه لیپوماتیک چقدر است؟» به‌صورت دقیق پاسخ دهند، پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.   

جراحی لیپوماتیک برای چه نواحی از بدن کاربرد دارد؟

همه بیمارانی که از چاقی یا عدم تناسب اندام رنج می‌برند، چربی‌های انباشته یکسان و مشابهی ندارند. برخی افراد در ناحیه شکم با حجم بالایی از چربی و افتادگی روبه‌رو هستند و برخی دیگر تنها در نقاطی مانند باسن، ران‌ها، شکم، پهلو یا بازوها تجمعی از چربی‌ها را مشاهده می‌کنند. بنابراین شیوه تخلیه هرکدام از این ناهماهنگی‌ها با دیگری متفاوت است. بیمارانی که اضافه وزن بالایی دارند و شکمی انباشته از چربی به‌همراه پوست و عضلات شل شده دارند باید به متخصص ابدومینوپلاستی مراجعه نمایند و با انجام عمل ابدومینوپلاستی به تناسب اندام برسند. این عمل جراحی نوعی جراحی تهاجمی محسوب می‌شود که درصورت عدم تخصصص پزشک ممکن است بیمار با عوارض ابدومینوپلاستی روبه‌رو گردد و دوران نقاهت سختی را تجربه نماید.

اما اگر بیماری تنها در نقاط مشخصی با سلولیت‌ها یا همان چربی‌های موضعی روبه‌رو باشد، متخصص لیپوماتیک با انجام یک جراحی غیرتهاجمی چربی‌ها را تخلیه و اندامی زیبا برای بیمار ایجاد می‌نماید. بنابراین اگر شما دارای سلولیت‌های بدشکل در قسمت بالای ران، باسن، شکم یا پهلوهای خود هستید، کاندیدای مناسبی برای انجام عمل لیپوماتیک هستید. اندام شما با حضور در جلسه ابتدایی معاینه توسط متخصص بررسی می‌گردد و سپس نوع چربی‌ها و تکنیک مناسب جراحی برای شما مشخص می‌شود. درصورتی که فرآیند جراحی شما را پزشک ماهر و باتجربه‌ای انجام دهد شما با کمترین میزان عوارض لیپوماتیک روبه‌رو خواهید شد.

 

 

ابدومینوپلاستی، بهترین متخصص لیپوماتیک

چه عواملی بر هزینه عمل لیپوماتیک تأثیرگذار است؟

در هر عمل جراحی باتوجه به فاکتورهای مشخصی هزینه جراحی و دستمزد متخصص مشخص می‌گردد. در فرآیند درمانی لیپوماتیک نیز معمولاً متخصص باتوجه به نکات مشخصی دستمزد خود را تعیین و سپس هزینه پرداختی بیمار را اعلام می‎نماید. باتوجه به اینکه همه بیماران در جلسه مشاوره درخصوص هزینه لیپوماتیک پرسش خواهند داشت، در ادامه این قسمت فاکتورهای مؤثر بر این هزینه پرداختی را بیان خواهیم کرد:

  • میزان چربی‌های انباشته شده: محل تجمع چربی‌ها در بدن افراد متفاوت است؛ مشخص شدن این نواحی در جلسه معاینه اولیه تعیین می‌گردد. در کلینیک ملورین متخصصین باتجربه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده با معاینه دقیق بدن بیمار این نقاط را مشخص می‌نماید.
  • نوع تکنیک جراحی: باتوجه به میزان و محل تجمع چربی‌ها تکنیک جراحی مشخص می‌گردد. به‌عنوان مثال بیمارانی که با حجم بالایی از چربی در ناحیه شکمی مواجه هستند باید تحت عمل ابدومینوپلاستی قرار گیرند و بیماران دارای سلولیت تحت عمل لیوماتیک.
  • نوع برند و تجهیزات استفاده شده در اتاق عمل: موفقیت هر عمل جراحی در گرو به‌کارگیری از تجهیزات مدرن در کنار بهره‌مندی از علم روز دنیا است. در کلینیک ملورین، متخصصین به آخرین نکات علمی دنیا مسلط هستند و براساس دانش روز و با استفاده از تجهیزات مدرن عمل‌های جراحی زیبایی را انجام می‌دهند.
  • میزان چاقی و چربی‌های انباشته شده در بدن: برخی بیماران که کاندیدای مناسبی برای جراحی لیپوماتیک هستند، تنها در یک ناحیه چربی‌های انباشته دارند و برخی در چند نقطه از بدن دچار سلولیت شده‌اند. بنابراین هرچه تعداد نواحی تخلیه چربی بیشتر باشد، دستمزد متخصص بیشتر است.
  • ویزیت و دستمزد جراح: تخصص و مهارت پزشک معالج میزان دستمزد او را مشخص می‌کند، به این معنی که هرچه متخصص باتجربه‌تر باشد دستمزد او بیشتر خواهد بود.
  • انجام آزمایشات قبل از جراحی: هر فرآیند درمانی در ابتدا با انجام برخی آزمایشات آغاز می‌گردد. در عمل لیپوماتیک در تهران (شمال تهران – الهیه)نیز قبل از شروع جراحی در داخل بیمارستان یا کلینیک آزمایشاتی از بیمار گرفته می‌شود که بر روی هزینه نهایی پرداختی بیمار تأثیر می‌گذارد.
  • هزینه داروها و گن طبی: علاوه‌بر تمام هزینه‌های بیان شده درنهایت هزینه داروهای تجویزی و گن طبی نیز به آن‌ها اضافه می‌گردد.

کلام آخر

اگر از چاقی بیش‌از اندازه رنج می‌برید یا در برخی قسمت‌های بدن دچار چربی‌های بدفرم شده‌اید بهتر است تردید را کنار بگذارید و برای رسیدن به اندام زیبا مهم‌ترین قدم زندگی خود را بردارید. از انجام عمل زیبایی واهمه نداشته باشید، شما با مراجعه به کلینیک زیبایی ملورینکلینیک زیبایی ملورین و مشاوره با متخصصینی از جمله جناب آقای دکتر افتخارزاده می‌توانید با خیالی آسوده راهی اتاق عمل شوید. این متخصصین از بهترین و باتجربه‌ترین جراحانی هستند که عمل لیپوماتیک در تهران -(شمال تهران) را انجام می‌دهند. بنابراین حتی اگر تحت عمل تهاجمی تامی تاک نیز قرار گیرید با کمترین عوارض ابدومینوپلاستی روبه‌رو خواهید شد.

ما در این مطلب تلاش کردیم تا به‌صورت دقیق به سؤال «هزینه لیپوماتیک چقدر است؟» پاسخ دهیم؛ در ادامه یادآوری می‌کنیم، کادر متعهد و دلسوز کلینیک ملورین در فرآیند عمل در کنار شما هستند، قبل و بعد از عمل به تمام سؤالات شما به خوبی پاسخ می‌دهند و بعد از جراحی با اعزام پرستار به منزل دوران نقاهت آرامی برای شما فراهم می‌آورند. بنابراین همین امروز وقت مشاوره خود را تعیین کنید و در جهت کسب سلامت خود قدم بزرگی بردارید.  

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *