جراح لیپوماتیک در تهران، پیکر تراشی شکم و پهلو

پیکر تراشی شکم و پهلو

پیکر تراشی شکم و پهلو در چه شرایطی موثر است ؟ با مشاوره و راهنمایی دکتر افتخارزاده در کلینیک ملورین جواب را خواهید دانست.

حتماً تا به حال با چربی‌های تجمع‌یافته در ناحیه پهلوها و شکم مواجه شده‌اید؛ این چربی‌ها آنقدر به بدن شما وفادار هستند که باید با رعایت رژیم غذایی بسیار دقیق و انجام ورزش‌های سنگین به سختی آن‌ها را ازبین ببرید. اما متأسفانه افرادی هستند که به دلیل مشکلات فیزیکی یا وجود برخی محدودیت‌ها توان انجام ورزش‌های سنگین را ندارند و یا نمی‌توانند رژیم‌های سخت لاغری را ادامه دهند. علم پزشکی با بهره‌مندی از دانش روز و استفاده از تجهیزات جدید توانسته است به کمک این افراد بیاید و آن‌ها را از شر این چربی‌های نازیبا نجات دهد. بهترین راه‌کار پزشکی در این زمینه انجام عمل پیکر تراشی شکم و پهلو محسوب می‌شود؛ در این شیوه نوین درمانی، متخصص باتوجه به محل ذخیره چربی‌ها و حجم آن با انتخاب شیوه جراحی تهاجمی یا غیرتهاجمی اقدام به خارج‌سازی چربی‌ها می‌نماید.

 همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین در این مطلب قصد دارند درخصوص این شیوه درمانی اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهند، پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

عمل پیکر تراشی،

جراحی کانتورینگ شکم و پهلو چگونه انجام می‌شود؟

همانطور که گفتیم داشتن یک برنامه ورزشی منظم و رژیم غذایی اصولی، لازمه رسیدن به اندام ایده‌آل است. بنابراین شما با تغییر سبک زندگی خود می‌توانید عضلات خوش‌فرم را جایگزین اندام نامتناسب و چربی‌های تجمع‌یافته نمایید. اما همه افراد در این مسیر به موفقیت نمی‎رسند، چراکه شرایط بدنی، سلامت عمومی و میزان مقاومت چربی‌های انباشته شده در افراد متفاوت است و عده بسیاری هستند که با رعایت این اصول مهم نمی‌توانند به اندام خوش‌فرم دست‌یابند. اینجا است که متخصصین زیبایی با استفاده از تکنیک‌های مختلف جراحی کانتورینگ به این افراد کمک می‌کنند تا با خارج شده این چربی‌ها، به ظاهری متناسب دست یابند. قدم اول در اندام پیکر تراشی پهلو و شکم، مراجعه به متخصص حاذق و ماهر است. جراح با بررسی اندام بیمار مکان تجمع چربی‌ها را در بدن بیمار مشخص می‎نماید و نوع تکنیک جراحی را برای او شرح می‌دهد.

در مجموعه ملورین این اقدام توسط متخصصین مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده انجام می‌شود. در این جلسه ابتدایی علاوه‌بر مشخص شدن تکنیک جراحی، مراحل آمادگی و مراقبت‌های بعد از عمل و همچنین هزینه پیکر تراشی نیز برای بیمار مشخص می‌گردد. مسئله مهمی که در این جلسه به بیمار توضیح داده می‌شود این است که، عمل پیکر تراشی سبب کاهش وزن آن‌ها نمی‌گردد و تنها با این هدف انجام می‌شود که سلولیت‌های بدفرم در ناحیه پهلوها، شکم، باسن یا ران‌ها حذف گردند و اندام خوش‌تراشی برای بیمار ایجاد شود. پس اگر شما وزن متناسبی دارید اما در این نقاط ذکر شده چربی‌های انباشته شده دارید، کاندیدای مناسبی برای عمل کانتورینگ هستید؛ این جراحی باتوجه به میزان چربی‌های بدن شما توسط متخصصین به روش‌های زیر انجام می‌شود.   

کانتورینگ شکم و پهلو با شیوه لیپوساکشن

اولین متد در جراحی‌های کانتورینگ، روش لیپوساکشن محسوب می‌شود که از گذشته برای نقاط مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گرفت. در این شیوه متخصص با استفاده از دستگاهی به نام «کانولای مکشی» سلول‌های چربی را به خارج از بدن میکشد.

کانتورینگ شکم و پهلو با شیوه لیپوماتیک

در عمل لیپوماتیک، بیمار نه‌تنها چربی‌های موضعی را ازدست می‌دهد بلکه در نواحی شکم یا پهلو پوستی صاف و خوش‌فرم پیدا می‌کند. در این روش متخصص با استفاده از «کانولای لرزشی» سلول‌های چربی را می‌شکند و به‎صورت مایع به خارج از بدن انتقال می‌دهد.

کانتورینگ شکم و پهلو با شیوه ابدومینوپلاستی

معمولاً بیمارانی که در ناحیه شکم، پوست قابل ارتجاعی نداشته باشند، بعد از عمل پیکر تراشی در ناحیه شکم و پهلو پوستی افتاده و شل پیدا می‌کنند. در این موقعیت متخصص با استفاده از انجام جراحی ابدومینوپلاستی بعد از خارج نمودن چربی‌های موضعی، ظاهری زیبا برای پوست شکم و پهلوی بیمار فراهم می‌آورد. به‌این ترتیب پزشک جراح با بریدن پوست اضافه شکم، موقعیت ناف را بالاتر می‌آورد و بافت‌های اضافه را حذف می‌کند.

کلام آخر

چربی‌های موضعی که به نام سلولیت نیز شناخته شده‌اند، چربی‌های مقاومی هستند که ظاهر نازیبایی برای اندام ایجاد می‌نماید. این مسئله در افرادی بیشتر دیده می‌شود که وزن ایده‌آلی دارند اما در قسمت‌هایی مانند شکم، پهلو، ران‌ها یا پهلوها با این چربی‌ها مواجه شده‌اند. اگر شما هم با این مشکل روبه‎رو شده‌اید، دیگر نگران نباشید، شما می‌توانید با مراجعه به یک متخصص باتجربه به راحتی با این چربی‌ها خداحافظی کنید. در کلینیک ملورین متخصصین باتجربه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده با معاینه بالینی شما در جلسه ابتدایی مشاوره میزان چربی‌ها و نوع تکنیک پیکر تراشی اندام را برای شما شرح می‌دهند. شما جهت مشاهده جراحی‌های قبلی این متخصص ماهر می‌توانید به وب‌سایت کلینیک ملورین به آدرس www.clinic-melorin.com  مراجعه نمایید و تصاویر قبل و بعد از عمل مراجعین قبلی را بررسی نمایید.

متخصصین ماهر ملورین تمام تکنیک‎های زیبایی را با کوچکترین عارضه به انجام می‌رسانند، بنابراین شما در عمل کانتورینگ با هیچکدام از عوارض پیکر تراشی روبه‌رو نخواهید شد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا مشخص نمودن وقت ملاقات همین حالا با شماره تلفن 02191300933 تماس گرفته و از همکاران ما وقت قبلی دریافت کنید. مطمئن باشید شما با همراهی و کمک متخصصین ملورین و انجام پیکر تراشی شکم و پهلو به اندام دلخواه خود خواهید رسید و زیبایی خود را صدچندان خواهید کرد.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *