ابدومینوپلاستی شکم، کلینیک ملورین

کلینیک لیپوماتیک تهران

کلینیک لیپوماتیک در تهران با پزشک متخصص (دکتر افتخارزاده) و کادر درمان مجرب(کلینیک ملورین)، آماده ارائه خدمات زیبایی اندامی، به بیماران گرامی می باشد.

داشتن بدنی خوش‌فرم و زیبا ورسیدن به تناسب اندام یکی از اهدافی است که همه ما در طول زندگی برای خود تعیین می‌کنیم. برخی از ما می‌توانیم با رعایت رژیم‌های سخت غذایی و انجام تمرینات شدید ورزشی، در این مسیر به نتیجه برسیم و اندام ایده‌آلی به‌دست آوریم. اما همانطور که می‌دانید خصوصیات فردی و مسائل ژنتیکی گاهی مسیر رسیدن به لاغری را با چالش‌هایی روبه‌رو می‌نماید. یکی از مهمترین مشکلاتی که ممکن است در این پروسه ایجاد شود وجود چربی‌هایی است که در نواحی خاص تجمع می‌یابند و به نام سلولیت‌ها شناخته شده‌اند. سلولیت‌ها چربی‌های بدشکلی هستند که با رعایت رژیم و انجام ورزش به سختی و گاهی اصلاً ازبین نمی‌روند. بهترین راه‌حل برای محو این مشکل انجام اقدامات درمانی مانند عمل لیپوماتیک به‌حساب می‌آید. متخصص لیپوماتیک در این شیوه نوین درمانی می‌تواند در عرض مدت کوتاهی این مشکل را برای بیمار حل نماید و اندامی زیبا برای او به وجود آورد.

مسلماً متخصص باتجربه برای رسیدن به بهترین نتایج در فرآیند عمل کانتورینگ، باید در مرکزی مجهز اقدامات درمانی را انجام دهد. بهترین مرکز جراحی زیبایی باید ویژگی‌های مشخصی داشته باشد تا بیمار و پزشک معالج را در رسیدن به اهداف همراهی نماید. اگر شما هم از وجود سلولیت‌ها رنج می‌برید، با ادامه این مطلب همراه همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین باشید تا ویژگی‌های بهترین کیلینیک لیپوماتیک تهران را برای شما شرح دهیم.

ابدومینوپلاستی شکم، کلینیک ملورین

ویژگی‌های بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران

بهترین مرکز لیپوماتیک باید از هر نظر مناسب‌ترین امکانات را برای بیمار فراهم نماید و مراجعین را به صحیح‌ترین شکل ممکن راهنمایی کند. در یک مرکز خوب و ایده‌آل، متخصصین باتجربه و ماهر فرآیندهای درمانی را تنها برای کاندیداهای مناسب آن عمل زیبایی انجام می‌دهند و مراحل درمان مراجع خود را تا بهبودی کامل به بهترین شکل ممکن هدایت می‌کنند. متخصصین و جراحان زیبایی در این مراکز که به آخرین تجهیزات اتاق عمل مجهز است، با حفظ سلامت و ایمنی بیمار عمل جراحی او را انجام می‌دهند. هدف کادر درمان و پرسنل متعهد در بهترین کلینیک لیپوماتیک تهران، ایجاد محیطی آرامش‌بخش است تا رضایت کامل بیمار از فرآیند جراحی و درمان جلب گردد.

این روزها شهر تهران به‌عنوان یکی از قطب‌های اصلی جراحی‌های زیبایی در کشور شناخته شده است، به‌همین علت افراد بسیاری برای گذراندن پروسه درمانی و جراحی زیبایی خود به تهران مراجعه می‌نمایند. در بین این مراکز، کیلینک ملورین، میان مراجعین و زیباجویان با نامی نیک شناخته شده است. چراکه در این مجموعه بهترین متخصص لیپوماتیک ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده با تسلط کامل و با استفاده از جدیدترین تجهیزات اتاق عمل، فرآیند درمانی بیمار را به انجام می‌رسانند. تجربه و مهارت متخصصین مجموعه ملورین در کنار خدمات کامل و دلسوزانه کادر مجموعه سبب شده است زیباجویان بعد از انجام عمل لیپوماتیک در ملورین با کمترین عوارض لیپوماتیک مواجه شوند.

مزیت‌های انجام عمل لیپوماتیک در کلینیک ملورین

در کلینیک زیبایی ملورین اقدامات درمانی از یک جلسه معاینه اولیه شروع می‌گردد، در این جلسه متخصص با بررسی اندام بیمار و معاینه نواحی تجمع چربی، در مرحله اول اجازه انجام یا عدم انجام عمل لیپوماتیک را برای بیمار صادر می‌نماید. کاندیدای مناسب جراحی لیپوماتیک بودن شرایط ویژه‌ای دارد که به نوع چربی‎های انباشته شده بدن بیمار و وضعیت سلامتی او بستگی دارد. در همین جلسه درصورتی که بیمار کاندیدای مناسب عمل لیپوماتیک باشد، نوع تکنیک جراحی، آمادگی‌های قبل از عمل، مراقبت‌های بعدی و هزینه لیپوماتیک به اطلاع بیمار می‌رسد. به‌طورکلی فرآیند بیرون کشیدن سلول‌های چربی از نواحی تجمع‌ یافته با استفاده از میله‌ای به نام «کانولا»، توسط بهترین متخصص لیپوماتیک در مجموعه ملورین مزیت‌های فراوانی به‌همراه دارد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • دوران نقاهت زیباجویان در ملورین بسیار کوتاه است، چراکه متخصصین باتجربه در ایمن‌ترین شرایط پروسه جراحی را انجام می‌دهند.
  • مراحل عمل لیپوماتیک با ایجاد برشی بسیار کوچک در ناحیه تجمع چربی انجام می‌گیرد و بعد از گذشت مدتی به‌صورت کامل بهبود می‌یابد.
  • نواحی جراحی شده هیچ کبودی یا تورمی نخواهند داشت و بیمار بدون هیچگونه عارضه‌ای مانند آمبولی سریعاً سلامتی خود را به‌دست می‌آورد.
  • بیمار بعد از انجام عمل لیپوماتیک توسط پرستاران اعزام شده از کلینیک ملورین می‌تواند دوران نقاهت بسیار آرامی را سپری نماید و به زودی نتایج عمل زیبایی خود را مشاهده نماید.

کلام آخر

سلولیت‌ها چربی‌های بدشکلی هستند که در یک یا چند ناحیه در بدن مانند ران‌ها، پهلوها، باسن، شکم یا بازو تجمع پیدا می‌کنند و شکل و ظاهری بدفرم برای فرد ایجاد می‌نمایند. افرادی که در اندام خود با این چربی‌های نازیبا مواجه می‌گردند با مشکلات متعددی در ظاهر خود روبه‌رو می‌شوند. اما پیشرفت علم و تکنولوژی به کمک این افراد آمده و توانسته اندامی زیبا برای آن‌ها به ارمغان آورد. حذف سلولیت‌ها با انجام عمل لیپوماتیک توسط متخصص باتجربه در برخی مراکز درمانی انجام می‌شود. اگر شما نیز به دنبال بهترین مرکز لیپوماتیک تهران هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به کلینیک زیبایی ملورین از تخصص و مهارت جراحان این مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده بهره‌مند شوید و اندامی ایده‌آل به‌دست آورید.

شما می‌توانید ازطریق شماره تلفن 02191300933 از همکاران ما در کلینیک ملورین یک وقت معاینه اولیه دریافت نمایید. همچنین با مراجعه به صفحه مجازی کلینیک ملورین یا وب‌سایت این مجموعه به آدرس www.clinic-melorin.com می‌توانید تصاویر قبل و بعد از عمل مراجعین قبلی را مشاهده نمایید و نسبت به تخصص جراحان مجموعه اطمینان حاصل نمایید. کادر متعهد و دلسوز ملورین آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان است، پس لطفاً ابهامات و سؤالات خود را با ما درمیان بگذارید و قدم مثبتی جهت رسیدن به سلامتی خود بردارید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *