دکتر افتخار زاده

دکتر سید فواد افتخارزاده

دکتر افتخارزاده فارغ‌التحصیل از دانشگاه ایران، جراح و متخصص جراحی‌های زیبایی هستند که در کلینیک ملورین در حوضه جراحی‎های زیبایی مانند پیکرتراشی، ماموپلاستی، لیفت صورت، پروتز سینه و… مشغول به فعالیت هستند. دکتر افتخارزاده با گذراندن جدیدترین دوره‌های پیکرتراشی، جراحی‌های زیبایی سینه، تزریق ژل و بوتاکس بیش از 10000 جراحی موفق را در کارنامه خود ثبت نموده‌اند. همچنین این پزشک متخصص در طول سال‌های فعالیت خود به افتخارات زیر نائل آمده‌اند:

  • اخذ بورد تخصصی جراحی عمومی در سال 1397
  • عضویت در انجمن جراحان ایران
  • کسب رتبه برتر ترجمه کتاب پزشکی در سال 1394
  • کسب رتبه برتر امتحانات پذیرش دکترای فوق حرفه ای در سال 1399

زمینه‌های تخصصی دکتر افتخارزاده

دکتر افتخارزاده در کلینیک ملورین در کنار دیگر متخصصین حاذق و باتجربه تمام فرآیندهای زیبایی پیکرتراشی را به انجام می‌رسانند. این متخصص در جلسه معاینه ابتدایی، بدن مراجع را به صورت دقیق معاینه می‌نمایند و سپس درخصوص نحوه عمل پیکرتراشی باتوجه به میزان چربی‌های انباشته شده، نواحی تجمع چربی و میزان شاخص توده بدنی مراجع بهترین تکنیک را به او پیشنهاد می‌دهد. در این جلسه باتوجه به شرایط بدنی بیمار، درخصوص نحوه انجام عمل ابدومینوپلاستی، عمل لیفت شکم، عمل لیپوماتیک و دیگر تکنیک‌ها به‌صورت کامل توضیح داده می‌شود. دکتر افتخارزاده با کلامی آرامش‌بخش تمام نگرانی‌ها و استرس بیمار را از انجام اینگونه عمل‌های زیبایی به حداقل می‌رسانند.

از دیگر تخصص‌های این پزشک ماهر می‌توان به عمل پروتز سینه و لیفت سینه اشاره نمود. مراجعین محترمی که به دلایل مختلف مانند کوچکی سینه‌ها، سرطان سینه، عدم قرینگی در سینه‌ها، بدفرمی سینه‌ها و… قصد داشته باشند فرم زیبا و سفتی به سینه‌ها بدهند می‌توانند با مراجعه به کلینیک ملورین و معاینه توسط متخصصینی مانند جناب آقای دکتر افتخارزاده، سینه‌هایی قرینه و خوش‌فرم به‌دست آورند. علاوه‌بر عمل‌های زیبایی این پزشک متخصص فرآیندهای درمانی با ساتفاده از تزریق ژل و بوتاکس را نیز با دقت و توجه بالا به انجام می‎رسانند و مراجعین محترم را با نتایج شگفت‌انگیزی روبه‌رو می‌گردانند.

نحوه نوبت‌دهی در کلینیک ملورین

شما زیباجویان گرامی در مرحله اول باید نوع خدمات خود را انتخاب نمایید و سپس ازطریق شماره تلفن‌های 02191300933 و 09120718901 و 09107216822 با همکاران ما در بخش نوبت‎دهی تماس حاصل فرمایید. شما بعد از بیان نوع خدمات مورد نیاز، نوبت مشاوره دریافت می‌نمایید و در طی جلسه مشاوره می‌توانید تمام سؤالات خود درخصوص تکنیک درمانی را از متخصص سؤال فرمایید و سپس نتایج حاصله را در قالب تصاویر قبل و بعداز درمان مراجعین قبلی بررسی کنید.

کلام آخر

اگر به دنبال تغییر اساسی در ظاهر خود هستید، یا از چاقی بیش‌از اندازه خسته شده‌اید همین حالا با تعیین وقت قبلی گامی مهم در این مرحله از زندگی خود بردارید. دکتر افتخارزاده با شماره نظام پزشکی 120302 در کلینیک زیبایی ملورین در کنار دیگر متخصصین حاذق تمام عمل‎ها و اقدامات زیبایی را برای شما به انجام می‌رسانند. شما می‌توانید جهت مشاهده نمونه کارهای این پزشک متخصص در کلینیک ملورین با شماره واتساپ که در قسمت‌های قبلی به آن‌ها اشاره شد یا آیدی اینستاگرام مجموعه به آدرس @Clinicmelorin در ارتباط باشید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *