هزینه عمل ابدومینوپلاستی، عمل mini ابدوپلاستی، عمل لیفت شکم در نیاوران، بهترین متخصص ابدومینوپلاستی،مرکز تخصصی ابدومینوپلاستی، مرکز تخصصی لیفت شکم - شمال تهران،متخصص ابدومینوپلاستی تهران

هزینه عمل ابدومینوپلاستی

هزینه عمل ابدومینوپلاستی، یکی از فاکتور های انتخاب کلینیک، برای بیماران است.

عمل تامی تاک یا ابدومینوپلاستی یکی از شیوه‌های مؤثری است که برخی از افراد برای به‌دست آوردن اندامی زیبا انتخاب می‌کنند. معمولاً افرادی که کاندیدای این عمل زیبایی می‌شوند، از رعایت رژیم‌های سخت لاغری و ورزش‌های سنگین نتیجه‌ای نگرفته‌اند، به‌همین خاطر این راه‌کار مفید را جهت رسیدن به شکمی تخت انتخاب می‌کنند. عمل ابدومینوپلاستی نیز مانند دیگر عمل‌های جراحی شرایط خاص و هزینه‌های مشخصی دارد، آنچه هزینه‌های این جراحی را مشخص می‌نماید عوامل مختلفی است که قصد داریم در این مطلب به آن‌ها اشاره کنیم.

بنابراین اگر قصد دارید چربی‌های ناحیه شکم خود را به تیغ جراحی بسپارید و از هزینه عمل ابدومینوپلاستی مطلع شوید با این مطلب که توسط کلینیک زیبایی ملورین ارائه شده است همراه باشید.

ابدومینوپلاستی، هزینه عمل لیفت شکم، هزینه عمل ابدومینوپلاستی

 

عوامل تعیین‌کننده هزینه‌های عمل ابدومینوپلاستی

همانطور که می‌دانید پروسه جراحی ابدومینوپلاستی تقریباً مانند عمل لیفت شکم انجام می‌شود؛ در این جراحی پزشک متخصص با هدف ایجاد شکمی سفت و تخت، چربی‌های اضافه ناحیه شکم را تخلیه و پوست‌های اضافه و شل شده را جمع می‌نماید. تجمع چربی‌های اضافه، زایمان‌های متعدد، افزایش وزن بیش‌ازحد و… از عواملی هستند که سبب تجمع چربی زیاد در ناحیه شکم و افتادگی آن می‌گردند. به‌این ترتیب پزشک متخصص زیبایی، با انجام جراحی تامی تاک چربی‌ها را تخلیه و اندامی زیبا خلق می‌کند. اغلب بیمارانی که قصد دارند تحت این عمل جراحی قرارگیرند، بعد از اطلاع از شرایط عمل از هزینه این جراحی نیز سؤالاتی مطرح می‌نمایند.

هزینه‌های جراحی تامی تاک به عوامل مختلفی بستگی دارد و هر پزشک متخصص باتوجه به این عوامل و شرایط بیمار هزینه مشخصی بابت جراحی دریافت می‌نماید. در ادامه به مهمترین عوامل تعیین‌کننده هزینه عمل ابدومینوپلاستی اشاره خواهیم کرد.

نوع جراحی

عمل ابدومینوپلاستی انواع مختلفی دارد و پزشک متخصص باتوجه به میزان چربی‌های تجمع ‌یافته در ناحیه شکم، از عمل تامی تاک کامل یا مینی ابدومینوپلاستی استفاده می‌کند. بنابراین نوع عمل جراحی در هزینه نهایی آن مؤثر است.

میزان چربی‌های تجمع ‌یافته در زیر پوست

همه کاندیداهای عمل تامی تاک به یک اندازه چربی شکمی ندارند؛ برخی از آن‌ها چربی‌های کمتر و میزان شلی پوست کمتری دارند. اما در برخی بیماران به دلیل بالا رفتن سن و انباشته شدن چربی، پزشک متخصص با حجم بالایی از چربی و پوست بسیار شل‌تری مواجه می‌شود؛ بنابراین باتوجه به میزان چربی تکنیک‌ جراحی ابدومینوپلاستی و همچنین تعداد برش‌های ایجاد شده متفاوت خواهد بود و درنهایت هزینه این عمل نیز برای هر فرد متغییر خواهد شد. توجه داشته باشید اگر بیماری با حجم بالای چربی مراجعه نماید، پروسه جراحی ابدومینوپلاستی با ساکشن چربی‌ها توسط دستگاه لیپوساکشن همراه می‌شود. به‌این ترتیب با تخلیه بهتر و بیشتر چربی‌های شکم و پهلو بیمار هزینه بیشتری باید بپردازد.

در جراحی لیفت شکم نیز میزان چربی‌های تجمع‌ یافته بر هزینه عمل لیفت شکم تأثر می‌گذارد؛ بنابراین اگر قصد انجام هرکدام از این جراحی‌ها را داشته باشید باید در ابتدا تحت معاینه و بررسی قرار گیرید تا نحوه انجام عمل و هزینه‌های آن برای شما مشخص گردد.

مدت زمان انجام جراحی

هرچه شکم بیمار بزرگتر باشد و بافت ناحیه شکمی میزان افتادگی بیشتری داشته باشد، زمان عمل تامی تاک طولانی‌تر است، بنابراین پزشک متخصص برای انجام اینگونه جراحی‌ها باید زمان بیشتری صرف نماید. ازطرفی تخلیه شکم‌های بزرگ انباشته شده از چربی، علاوه‌بر مدت زمان بالای انجام جراحی شامل هزینه بالاتر هم خواهد بود. بنابراین اگر شما شکم بزرگ و انباشته از چربی زیادی دارید، هزینه نهایی بالاتری باید جهت عمل پرداخت کنید.  

هزینه‌های جانبی عمل ابدومینوپلاستی

هرکدام از عمل‌های جراحی علاوه‌بر هزینه عمل و دست‌مزد متخصص، با هزینه‌های جانبی دیگری نیز همراه است. در عمل لیفت شکم و جراحی تامی تاک نیز هزینه‌های جانبی مانند داروهای بیهوشی، مسکن‌ها، آزمایشات قبل عمل، داروهای تجویز شده، لباس و گن‌ طبی فشرده سازی ازجمله هزینه‌های جانب محسوب می‌شوند. برای به‌دست آوردن هزینه دقیق جراحی تامی تاک باید تمام هزینه‌های جانبی را با هزینه عمل و دستمزد متخصص جمع نمایید تا برآورد کلی هزینه‌ها را به‌دست آورید.

آیا هزینه جراحی ابدومینوپلاستی شامل بیمه می‌شود؟

هزینه هیچکدام از جراحی‌های زیبایی را بیمه پوشش نمی‌دهد، باتوجه به اینکه عمل ابدومینوپلاستی مانند عمل لیفت شکم جراحی زیبایی به‌شمار می‌آیند، بیمار تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد و باید تمام هزینه‌های عمل را خود بپردازد. برخی از شرکت‌های بیمه در تعهدات پزشکی خود ممکن است بخشی از هزینه‌های جراحی را پوشش دهند، شما می‌توانید از بیمه تحت پوشش خود در همین خصوص تحقیق نمایید تا درنهاین هزینه عمل برای شما مشخص گردد. همچنین در شرایطی که پزشک معالج انجام عمل تامی تاک را برای بیمار و حفظ سلامت او ضروری بداند، ممکن است بیمه بخش قابل‌توجهی از هزینه‌ها را پوشش دهد. شما قبل از هر اقدامی با شرکت بیمه خود تماس بگیرید و جزئیات پوشش بیمه را بررسی نمایید.

ابدومینوپلاستی، لیفت شکم، عوارض عمل لیفت شکم، هزینه عمل لیفت شکم

کلام آخر

این روزها داشتن اندام زیبا و شکم تخت یکی از ملاک‌های زیبایی به‌شمار می‌آید، به‌همین علت اغلب افراد از راه‌حل‌های مختلفی جهت دست‌ یافتن به این هدف استفاده می‌کنند. انجام ورزش‌های شدید و رعایت رژیم‌های سخت گاهی اوقات کمکی به تعدادی از این افراد نمی‌کند؛ به‌همین خاطر آن‌ها به ناچار گزینه‌های جراحی را مورد بررسی قرار می‌دهند. جراحی لیفت شکم و عمل ابدومینوپلاستی یکی از انواع جراحی‌های تهاجمی است که فرد بیمار را به آرزویش می‌رسانند و اندامی زیبا برای او ایجاد می‌کنند. هر جراحی شرایط عمل، مراقبت‌ها و هزینه‌های مشخصی دارد که عمل تامی تاک نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما در کلینیک زیبایی ملورین توسط متخصصین باتجربه مانند جناب دکتر فواد افتخارزاده انواع روش‌های جراحی لیفت شکم و ابدومینوپلاستی را انجام می‌دهیم.

اگر قصد دارید به اندام زیبایی برسید و از چربی‌های شکم و پهلوی خود رها شوید، تنها کافی است با مجموعه ما تماس بگیرید و با تعیین وقت مشاوره اولین قدم را در جهت سلامت خود بردارید. متخصصین کلینیک ملورین با بررسی میزان چربی شکم و پهلوی شما و میزان شل و افتادگی پوست این ناحیه، نوع عمل، شرایط آن و هزینه عمل ابدومینوپلاستی را برای شما مشخص می‌کنند. 

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *