عمل لیفت شکم، کلینیک ملورین، مراقبت‌ بعد از عمل ابدومینوپلاستی، نکات مهم ابدومینوپلاستی، بهترین متخصص لیفت شکم،متخصص لیفت شکم در الهیه تهران

عوارض عمل ابدومینوپلاستی

عوارض عمل ابدومینوپلاستی باید برای بیماران بسیار مشخص و شفاف باشد.

عمل ابدومینوپلاستی یا تامی تاک یکی از بهترین شیوه‌های درمانی است که می‌تواند شکمی تخت و اندامی زیبا برای افرادی که از افتادگی یا بزرگی شکم رنج می‌برند ایجاد نماید. این عمل جراحی مانند دیگر فرآیندهای جراحی نیازمند مقدمات خاصی است و در برخی موارد با مشکلات و عوارضی همراه می‌شود.

اما درصورتی که بیماران مراحل انجام این جراحی یا عمل لیفت شکم را توسط متخصص جراحی باتجربه و ماهر انجام دهند، میزان این مشکلات و نگرانی‌ها به‌شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد. ازبین تمام بیمارانی که تحت جراحی زیبایی شکم قرار می‌گیرند تنها 4 درصد با مشکلات و عوارض بعد از عمل روبه‌ور می‌شوند. اغلب متقاضیان این جراحی در جلسه مشاوره و معاینه از چگونگی عمل، عوارض آن و هزینه عمل ابدومینوپلاستی مطلع می‌شوند.

در همین راستا و باتوجه به نگرانی‌هایی که متقاضیان این عمل از عوارض آن دارند، همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در این مطلب از عوارض عمل ابدومینوپلاستی برای شما سخن بگویند. بنابراین اگر قصد انجام این عمل جراحی را دارید بهتر است تا پایان مطلب ما را همراهی نمایید.

 

ابدومینوپلاستی، هزینه عمل لیفت شکم، هزینه عمل ابدومینوپلاستی

خطرات و عوارض عمل ابدومینوپلاستی چه مواردی می‌تواند باشد؟

ازبین بردن چربی‌های شکمی و ایجاد یک اندام زیبا آرزوی اغلب افراد بر روی کره زمین است؛ اما این آرزو گاهی برای برخی محال و دست‌نیافتنی می‎‌شود. چراکه با رعایت رژیم‌های سخت و انجام تمرین‌های ورزشی سنگین نمی‌توانند به اندام زیبا و بدون نقص دست‌پیدا کنند. اما عمل تامی تاک یا جراحی لیفت شکم راه‌حل مفید و مؤثری برای این افراد شناخته شده است.

در این شیوه نوین درمانی جراح متخصص با ایجاد یک برش عرضی چربی‌های اضافه شکم را تخلیه و عضلات شکم و پوست آن را به‌ فرم زیبایی درمی‌آورد. این جراحی به‌عنوان یک عمل تهاجمی شناخته شده است، اما اگر متقاضیان در مجموعه‌ای مطمئن و زیر نظر جراح متخصص ماهری این عمل را انجام دهند با حداقل‌ترین عوارض روبه‌رو خواهند شد.

متخصصین جراحی زیبایی در کلینیک زیبایی ملورین، ازجمله جناب آقای دکتر فواد افتخارزاده، این فرآیند جراحی را با کمترین میزان آسیب و خطر انجام می‌دهند؛ به‌نحوی که بیمار بعد از پروسه جراحی سلامتی خود را سریعاً به‌دست می‌آورد و دوران نقاهت آرام‎تری را می‌گذراند. باتوجه به اینکه ممکن است برخی بیماران بعد از عمل با عوارضی روبه‌رو گردند، در ادامه به بیان مهمترین عوارض عمل ابدومینوپلاستی خواهیم پرداخت.

ایجاد حساسیت و بروز خطراتی مربوط به داروهای بیهوشی

خونریزی در ناحیه جراحی شده

عفونت یا ایجاد لخته خون

تجمع آب در بافت‌های بدن

ایجاد بی‌حسی یا تغییر در میزان حساسیت در ناحیه جراحی شده یا در دیگر اندام‌ها.

تغییر رنگ پوست و ایجاد تورم غیر طبیعی

دردهای پایدار و آزاردهنده

روند کند بهبودی زخم‌ها و اسکارهایی که در اثر جراحی ایجاد شده‌اند.

ایجاد عدم تقارن در شکم

ایجاد آمبولی ریوی و بالا رفتن خطر حمله قلبی یا مغزی

احتمال ایجاد تنگی ناف

ایجاد نکروز پوستی، این عارضه که روند بهبودی را به تأخیر می‌اندازد تنها با انجام یک جراحی دیگر و پیوند پوست جدید قابل درمان است.

بروز سروما، که در اثر عدم رعایت مراقبت‌های بعد از عمل ایجاد می‌گردد و منجر به نچسبیدن پوست شکم به عضله‌های شکمی می‌شود. این عارضه یک فضای خالی میان پوست و عضلات شکم ایجاد می‌کند، متخصص با تجویز گن طبی به بیمار کمک می‌کند تا از بروز این عارضه جلوگیری نماید.

متقاضیان جراحی تامی تاک، اگر در مرکزی معتبر و دارای امکانات کافی یا در بیمارستانی با تجهیزات مناسب جراحی کنند، ریسک بروز این عوارض را به شدت کم خواهند کرد. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین با ارسال پرستار اختصاصی‌ داخل منزل و سایر تمهیداتی که انجام داده‌اند احتمال بروز این عوارض رو به کمترین میزان ممکن رسانده‌اند.

فواید جراحی ابدومینوپلاستی

چاقی بیش‌از اندازه و عدم توازن و زیبایی ظراهری اعتمادبه‌نفس همه ما را پایین می‌آورد، بنابراین داشتن اندام زیبا سبب بالارفتن اعتمادبه‌نفس و تقویت ارتباطات اجتماعی می‌گردد. ازبین بردن چاقی مفرط و تخت شدن اندام‌های شکمی گاهی با رعایت رژیم‌های سخت و انجام تمرین‌های شدید ورزشی میسر نمی‌گردد؛ درنتیجه متخصصین زیبایی انجام عمل لیفت شکم یا جراح ابدومینوپلاستی را به بیماران خود توصیه می‌نمایند. این شیوه نوین درمانی علاوه‌بر ایجاد اندام زیبا و بالا رفتن اعتمادب‌نفس فواید مهم دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • بهبود وضعیت بدن، چراکه ازبین رفتن چربی‌های شکمی سبب ایجاد یک استایل بهتر می‌گردد و نحوه ایستادن و نشستن فرد را بهبود می‌بخشد.
  • سفت و قوی شدن ماهیچه‌ها و عضلات شکمی و تقویت ستون مهره‌ها.
  • ازبین رفتن پوست و ماهیچه‌های افتاده بعد از بارداری‌های متعدد و بازگشت شکم به حالت مطلوب.
  • ازبین رفتن چربی‌های شکمی و غیرقابل بازگشت بودن آن‌ها، چراکه بعد از جراحی با رعایت رژیم غذایی افراد می‎توانند اندام زیبای خود را حفظ نمایند و از تجمع مجدد چربی در ناحیه شکم جلوگیری نمایند.

مراقبت‌ بعد از عمل ابدومینوپلاستی

کلام آخر

این روزها داشتن اندام زیبا و رسیدن به تناسب ظاهری دیگر آرزو نیست، اگر از رعایت رژیم‌های سخت غذایی خسته شده‌اید یا از انجام ورزش‌های شدید هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌اید اصلاً ناامید نشوید.

شما با انجام عمل ابدومینوپلاستی یا جراحی لیفت شکم می‌توانید زیبایی اندام خود را به‌دست آورید. این عمل‌‌های جراحی توسط متخصصین زیبایی و در تکنیک‌های مختلفی انجام می‌گیرد؛ اگر می‌خواهید از نوع تکنیک و نحوه انجام عمل مطلع شوید کافی است یک‌بار توسط متخصص مورد معاینه قرار گیرید. شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی ملورین توسط متخصصین مجموعه مانند جناب آقای دکتر فواد افتخارزاده مورد معاینه قرار گیرید و از نحوه انجام عمل و هزینه عمل ابدومینوپلاستی مطلع گردید. همچنین شما در جلسه مشاوره می‌توانید سؤالات خود درخصوص عوارض عمل ابدومینوپلاستی را با متخصص مطرح نمایید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *