عوارض لیپوماتیک، بهترین متخصص لیپوماتیک،هزینه لیپوماتیک، متخصص لیپوماتیک در شمال تهران، مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران

عوارض لیپوماتیک

عوارض لیپوماتیک را بیماران باید بدانند تا بعد از آن، دچار مشکل خاصی نشوند.

مشکلات متعددی وجود دارد تا ما نتوانیم موفق شویم حجم بالای چربی‌های شکم، پهلو یا باسن خود را ازبین ببریم. گاهی ما آنقدر تلاش می‌کنیم و رژیم‌های سخت یا تمرین‌های ورزشی شدیدی در برنامه روزانه خود می‌گنجانیم، اما آن نتیجه‌ای که باید به دست نمی‌آوریم. در این شرایط علم نوین پزشکی به کمک ما می‌آید و راه‌های خلاصی از شر این چربی‌ها را به ما معرفی می‌نماید. ازجمله این راه‌حل‌های درمانی عمل لیفت شکم، عمل ابدومینوپلاستی و جراحی پیکرتراشی یا لیپوماتیک است. هرکدام از این تکنیک‌ها در شرایط خاص و باتوجه به میزان حجم چربی بیمار انتخاب و اجرا می‌گردد.

هر عمل جراحی تهاجمی یا غیرتهاجمی ممکن است عوارض و پیامدهایی با خود به‌همراه داشته باشد. عمل زیبایی حذف چربی‌ها هم می‌تواند در برخی شرایط با عوارضی روبه‌رو باشد، بنابراین همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین تصمیم گرفته‌اند در این مطلب از عوارض لیپوماتیک با شما سخن بگویند. پس اگر قصد دارید با استفاده از تکنیک لیپوماتیک چربی‌های بدن خود را حذف نمایید تا پایان مطلب همراه ما باشید.  

 ابدومینوپلاستی

عمل لیپوماتیک ایمن یا پرخطر؟

وجود چربی‌های شکم، پهلوها، ران‌ها و باسن یکی از مشکلاتی است که سبب می‌شود افراد اندام ایده‌آل و خوش‌فرمی نداشته باشند و دائماً از وضع موجود رنج ببرند. اما عمل لیپوماتیک به‌عنوان یک جراحی غیرتهاجمی می‌تواند یکی از روش‌های مطمئنی باشد تا این افراد به اندام زیبا دست‌یابند. در اکثر مواقع این عمل زیبایی نتایج مفید و مثبتی به‌همراه دارد، چراکه در طی این جراحی پزشک متخصص تنها یک سوراخ 2 الی 5 میلیمتری ایجاد می‌کند و از طریق آن با وارد نمودن میله بلند دستگاه لیپوماتیک سلول‌های چربی‌ را خارج می‌نماید. درحقیقت امواج فرابنفش منتشر شده از این میله، پیوند بین سلول‌های چربی را می‌شکند و آن‌ها را تخلیه می‌کند. این عمل جراحی یکی از کم‌ عارضه‌ترین عمل‌های زیبایی به‌شمار می‌آید، بنابراین می‌توان گفت عمل لیپوماتیک یک عمل ایمن محسوب می‌شود. اما بهتر است دلایل بروز برخی عوارض آن مشخص گردند تا شما با خیالی آسوده جهت درمان اقدام کنید.

عوارض عمل لیپوماتیک

همانطور که می‌دانید جراحی لیپوماتیک، به‌عنوان یک جراحی غیرتهاجمی با کمترین میزان عارضه شناخته شده است. اما در برخی موارد ما شاهد مشکلات و عوارضی هستیم که گریبان بیماران را می‎گیرد. از مهمترین دلایلی که این افراد با این مشکلات روبه‌رو می‌شوند عدم مهارت و تخصص پزشک جراح است. درحقیقت مهارت و تجربه پزشک در هر راه‌کار درمانی علاوه‌بر به‌دست آوردن نتایج مثبت از عوارض و خطرات احتمالی آن می‌کاهد. بنابراین اگر قصد دارید برای رسیدن به اندام ایده‌آل از این شیوه لاغری استفاده کنید در انتخاب کلینیک و پزشک خود وسواس زیادی به خرج دهید.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی ملورین ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده با مهارت و تجربه بالا این فرآیند درمانی را بدون کمترین مشکل به انجام می‌رسانند. بنابراین مراحل عمل شما به راحتی انجام می‌گردد و پس از آن شما دوران نقاهت آرام‌تر و به دور از مشکل یا عارضه‌ای سپری خواهید کرد. اما اگر شما توسط پزشک دیگری تحت عمل جراحی قرار گیرید ممکن است این عوارض لیپوماتیک سلامتی شما را تهدید نماید:

  • بروز التهاب یا تورم در ناحیه جراحی شده، به دلیل امواجی که از میله دستگاه لیپوماتیک مرتعش می‌گردد. این مشکل با پوشیدن گن بعد از جراحی به مرور برطرف می‌گردد.
  • ایجاد خونریزی در حین جراحی به دلیل عدم توجه به فاکتورهای مهم آمادگی قبل از عمل. به‌عنوان مثال شما اگر داروی آسپرین یا وارفارین مصرف می‌کنید باید از دو هفته قبل از جراحی آن را قطع نمایید.
  • ایجاد کبودی در ناحیه جراحی شده که به دلیل عدم مهارت پزشک در استفاده از دستگاه لیپوماتیک و وارد آورن ضربات شدید ایجاد می‌گردد.
  • خارج شدن مایع میان بافتی از محل برش و تجمع آن زیر پوست که به علت عدم تجربه و مهارت پزشک رخ می‌دهد.
  • عفونت ناحیه جراحی شده که به دلیل عدم استریل بودن محیط و ابزار جراحی رخ می‌دهد.
  • وارد شدن آسیب به رگ‌های بدن در اثر شوک‌های ارتعاشی، البته بروز این عارضه می‌تواند به دلیل استفاده از دستگاه‌های غیرهوشمند نیز باشد. در کلینیک ملورین متخصصین ما با استفاده از دستگاه هوشمند اقدام به خارج نمودن سلول‌های چربی می‌نمایند. به‌این ترتیب این دستگاه که مجهز به حسگرای حساس است در تماس با رگ‌های خونی، ماهیچه‌ها و دیگر قسمت‌های حساس مانند اعصاب حسی به‌صورت خودکار متوقف می‌گردد. بنابراین اگر شما در این کلینیک و توسط یکی از متخصصین ما تحت عمل لیپوماتیک قرار گیرید احتمال آسیب به بدن شما بسیار کاهش می‌یابد.

آیا بروز آمبولی نیز از عوارض لیپوماتیک است؟

براساس تجارب و یافته‎های پزشکی آمبولی زمانی اتفاق می‌افتد که یک ماده مایع، جامد یا گاز ازطریق سیاهرگ عبور نماید و وارد قسمت‌های دیگر بدن شود و سبب انسداد شریان‌ها گردد. این مشکل منجر به بروز آمبولی و ظهور علائم نارسایی اندام‌ها می‌شود. بروز آمبولی در تخریب و تخلیه چربی‌ها بسیار نادر است، اما اگر شما توسط پزشک کم تجربه تحت عمل زیبایی قرار گیرید ممکن است احتمال بروز آن را افزایش دهید. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از این عارضه خطرناک در انتخاب کلینیک و پزشک جراح خود وسواس زیادی به خرج دهید.

آیا اثرات مثبت عمل لیپوماتیک با گذشت زمان بازمی‌گردد؟

 حذف چربی‌های اضافه می‌تواند یکی از مشکلات و عوارض عمل لیپوماتیک باشد. اما اگر بیمار بعد از جراحی رژیم غذایی خود را رعایت نماید و تمرینات ورزشی را مرتباً انجام دهد خطر برگشت سلول‌های چربی را به حداقل خواهد رساند.

کلام آخر

رسیدن به اندام ایده‎آل یکی از اهدافی است که ممکن است همه ما در طول زندگی برای خود مشخص کرده باشیم. این هدف گاهی با رعایت رژیم غذایی و انجام تمرین‌های ورزشی حاصل می‌گردد و گاهی دست ‌نیافتنی می‌شود. انجام عمل لیفت شکم، عمل ابدومینوپلاستی، عمل لیپوماتیک یا پیکرتراشی یکی از راه‌حل‌هایی است که برخی افراد برای رسیدن به اندام خوش‌فرم انتخاب می‌کنند. ما در این مطلب تلاش کردیم شما را با عوارض لیپوماتیک آشنا کنم، همچنین خدمت شما بیان کردیم این عوارض درصورتی رخ می‌دهند که پزشک جراح شما از تخصص کافی برخوردار نباشد. بنابراین اگر قصد دارید با شیوه لیپوماتیک از شر چربی‌های اضافه خود خلاص شوید حتماً به کلینیک تخصصی و پزشک معتمدی مراجعه کنید تا این عوارض را به صفر برسانید.

شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی ملورین توسط یکی از متخصصین ما ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده تحت عمل قرار گیرید و دوران قاهت آرامی را سپری کنید. چراکه متخصصین ما با مهارت کافی اقدام به خارج نمودن چربی‌های اضافه بدن شما می‌نمایند و شما را با حداقل مشکلی روبه‌رو نخواهند کرد؛ پس برای رسیدن به اندام زیبا همین امروز وقت معاینه خود را از کلینیک دریافت نمایید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *