پیکر تراشی، هزینه عمل پیکر تراشی، نکات مهم پیکر تراشی، متخصص پیکر تراشی در الهیه، بهترین جراح پیکرتراشی، بهترین متخصص پیکر تراشی - شمال تهران

متخصص پیکرتراشی نیاوران

متخصص پیکرتراشی نیاوران، در کلینیک زیبایی ملورین، آماده ارائه خدمات تخصصی به بیماران محترم می باشد

پیکرتراشی یا کانتورینگ بدن، یکی از انواع جراحی‌هایی است که با هدف ایجاد اندامی زیبا انجام می‌شود. درحین انجام این شیوه درمانی متخصص، پوست‌های شل و افتاده و چربی‌های اضافه را حذف و برای اندام بیمار فرم زیبایی ایجاد می‌کند. معمولاً متخصص جراحی زیبایی زمانی این فرآیند درمانی را به بیمار خود پیشنهاد می‌دهد که او از راه‌حل‌های دیگر نتیجه‌ای نگرفته است؛ یا بلعکس با انجام تمرین‌های ورزشی شدید و رعایت رژیم غذایی سخت مقدار زیادی از وزن خود را ازدست داده است و هم‌اکنون با حجم بالایی از پوست‌های افتاده و عضلاتی شل مواجه شده باشد. بله! این شیوه درمانی می‌تواند با تکنیک‌های مختلف، بدفرمی‌ها اندام شما را به هر شکل که باشد زیبا و خوش‌فرم نماید، به شرط آنکه جراحی شما را متخصص ماهر و باتجربه‌ای انجام دهد.

همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در این مطلب درخصوص نحوه انجام عمل‌های پیکر تراشی و ویژگی‌های متخصص پیکرتراشی نیاوران مطالب مفیدی به شما ارائه دهند، پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

پیکر تراشی، هزینه عمل پیکر تراشی

 

آیا عمل پیکرتراشی درمانی تهاجمی است؟

انجام عمل پیکر تراشی با دو شیوه تهاجمی و غیرتهاجمی انجام می‌گیرد که هرکدام تکنیک‌های مخصوص به خود را دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. قبل از آن لازم است به شما متقاضیان این راه‌کار درمانی عرض نماییم، شیوه جراحی شما از هر نوع که باشد شما درصورتی با بهترین نتایج روبه‌رو می‌شوید که نزد متخصص ماهر و باتجربه‌ای مراحل جراحی خود را انجام داده باشید. چراکه متخصص ماهر تمام مراحل فرآیند درمان را براساس هدف شما انجام می‌دهد و با اجرای مناسب‌ترین تکنیک، شما را به اندام دلخواهتان می‌رساند. متخصصین کلینیک ملورین ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده به‌عنوان جراحی باتجربه، باتوجه به اندام شما و میزان پوست‌ها یا عضلات شل شده و چربی‌های اندوخته شده، بهترین تکنیک را بری شما اجرا می‌نماید. ‌این متخصصین در زمینه عمل لیفت شکم و عمل ابدومینوپلاستی نیز بالاترین مهارت و تجربه را دارا هستند.

پیکرتراشی غیرتهاجمی (بدون جراحی)

اگر خواهان رسیدن به اندام ایده‌آلی هستید اما تمایلی به انجام عمل جراحی ندارید، پیکر تراشی غیرتهاجمی شیوه مفید و زودبازدهی برای شما محسوب می‌شود. در این روش متخصص با استفاده از دستگاه‌های مخصوصی اشعه‌ را به قسمت‌های مورد نظر وارد می‌نماید و بافت‌ها چربی را ازبین می‌برد. کانتورینگ بدن بدون جراحی دوران نقاهت بسیار کوتاه‌تری دارد و سریع‌تر بیمار را به اهدافش می‌رساند، به‌همین علت متقاضیان بسیاری دارد. به‌طورکلی این راه‌کار درمانی براساس تکنیک‌های زیر انجام می‌شود:

  • لیپوماتیک: در این شیوه متخصص با وارد کردن یک میله به ناحیه تجمع چربی‌ها آن‌ها را خارج می‌نماید.
  • لیپوست: در این شیوه که با نام هیکل تراشی لیپوست هم شناخته شده است، متخصص با استفاده از تکنیک T-A-L و ویبریشن چربی‌ها را از محل تجمع خارج می‌نماید.
  • لیپوساکشن: در این روش متخصص برش کوچکی در ناحیه مورد نظر ایجاد می‌کند و سپس چربی‌ها را به کمک یک لوله که به دستگاه دارای مکش متصل است خارج می‌نماید.
  • لیپولیز: متخصص در این تکنیک برشی کوچک در ناحیه مورد نظر ایجاد می‌کند و سپس مایعی وارد بدن بیمار می‌نماید، بعد از این مرحله چربی‌ها ازطریق کبد از بدن خارج می‌گردند. این شیوه درمانی می‌تواند افتادگی و شلی پوست و عضلات را نیز برطرف نماید.
  • بادی چت: در این شیوه که بسیار کم تهاجم است، متخصص با استفاده از حرکت و فشار آب به سمت چربی‌ها، آن‌ها را ازبین می‌برد.

پیکرتراشی تهاجمی

عمل لیفت شکم و عمل ابدومینوپلاستی، به‌عنوان جراحی تهاجمی پیکر تراشی شناخته شده‌اند؛ در این شیوه‌های مؤثر درمانی متخصص، با انجام برش‌های مشخصی چربی‌های اضافه را تخلیه می‌کند، پوست و عضلات را خوش‌فرم می‌نماید و درنهایت اندامی زیبا ایجاد می‌کند. اگر قصد انجام این راه‌کار درمانی را دارید و به دنبال متخصص پیکرتراشی نیاوران هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به کلینیک زیبایی ملورین مراجعه نمایید. متخصصین این مجموعه براساس اندام شما و میزان چربی‌های اضافه نوع عمل را مشخص می‌کنند و باتوجه به آن، با برش‌های مشخصی چربی‌های اضافه را تخلیه و عضلات و پوست‌های شل را خوش‌فرم می‌نمایند.

از کجا بدانیم چه تکنیکی برای ما مناسب‌تر است؟

برخورداری از سلامتی و داشتن اندامی زیبا یکی از اهدافی است که برای همه ما در زندگی اهمیت دارد؛ به‌همین علت گاهی با انجام تمرین‌های ورزشی شدید یا رعایت رژیم‌های سخت تلاش می‌کنیم تا به این هدف برسیم. اما گاهی تجمع چربی‌ها بسیار زیاد است یا برخی از ما توان انجام تمرین‌های سخت ورزشی و رعایت رژیم غذایی را نداریم، در این شرایط با اجرای یکی از تکنیک‌های پیکر تراشی به اندام زیبا دست ‌می‌یابیم. برای آنکه بدانیم کدام تکنیک به ما در رسیدن به اندام زیبا بهتر کمک می‌کند باید توسط متخصص جراحی زیبایی مورد بررسی و معاینه قرار گیریم.

متخصص باتوجه به آنچه هدف ما است و میزان چربی‌های انباشته شده در نقاط مختلف بدن مانند شکم، ران‌ها، باسن، بازوها و… بهترین و مناسب‌ترین تکنیک را پیشنهاد می‌دهد. شما می‌توانید با تعیین وقت قبلی از کلینیک ملورین در یک جلسه مورد بررسی و معاینه قرارگیرید. متخصصین این مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده در این جلسه تکنیک مناسب جراحی، آمادگی‌های قبل از عمل، مراقبت‌های بعدی و هزینه عمل پیکرتراشی را برای شما مشخص می‌نماید.

ویژگی‌های یک متخصص پیکر تراشی ماهر چیست؟

فرقی ندارد جراحی شما تهاجمی باشد یا غیرتهاجمی ، نتیجه کانتورینگ بدن کاملاً بستگی به تخصص پزشک جراح دارد. بنابراین اگر قصد انجام این جراحی را دارید بهتر است تحقیق کنید و نزد متخصصی مراجعه نمایید که تخصص، تجربه و مهارت کافی را داشته باشد. شما در این شرایط استرس کمتری خواهید داشت و با کمترین عارضه بعد از جراحی مواجه خواهید شد. پس اگر تمایل دارید عملی با کمترین میزان ریسک داشته باشید و امیدوارانه به هدف خود نزدیک شوید، باتوجه به ویژگی‌های زیر متخصص جراحی پیکرتراشی خود را انتخاب کنید:

  • فردی صادق باشد و شما را از فواید و عوارض احتمالی جراحی آگاه نماید و همه مراحل جراحی را برای شما شرح دهد.
  • تنها به منافع مادی خود توجه نکند و سلامت شما را در اولویت قرار دهد.
  • با تمام تکنیک‌های پیکرتراشی آشنا باشد.
  • علاوه‌بر معاینه بالینی بیمار، او را ازلحاظ روحی و روانی نیز حمایت کند و براساس روحیات او تصمیمات لازم را اتخاذ نماید.
  • تمام اقدامات قبل از عمل، هزینه عمل پیکرتراشی و مراقبت‌های بعد از عمل را برای بیمار شرح دهد.
  • شرایطی برای بیمار فراهم آورد تا او بتواند تغییرات را در بیماران قبلی مشاهده کند تا نگرانی‌های خود را کم نماید.
  • مهارت، تجربه و تخصص بالایی داشته باشد.
  • در داخل کلینیک بهترین و مجهزترین تجهیزات روز دنیا را داشته باشد.
  • درباره کلینیک زیبایی ملورین

کلام آخر

عمل پیکرتراشی که این روزها طرفداران بسیاری پیدا نموده است، یکی از انواع تکنیک‌های درمانی است که اندامی زیبا و خوش‌فرم برای متقاضیان فراهم می‌نماید. شما برای بررسی اندام خود و انجام این تکنیک درمانی باید به متخصصین باتجربه‌ای مراجعه نمایید. چراکه هر فرآیند درمانی درصورتی با بهترین نتایج همراه است که شما توسط تیم پزشکی متخصص و تجهیزات روز دنیا مورد معالجعه قرارگیرید. متخصصین کلینیک زیبایی ملورین ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده نه‌تنها بیشترین میزان مهارت و تخصص را در این زمینه دارند، بلکه با داشتن روحیه‌ای انسانی شما را با نتایج عمل آشنا می‌نمایند و هرگونه نگرانی و استرس شما را ازبین می‌برند. این متخصصین بالاترین مهارت را در زمینه جراحی زیبایی بدن دارند و در فرآیندهای درمانی شما را با کمترین میزان عارضه روبه‌رو می‌گرداند. اگر شما نیز به دنبال متخصص پیکرتراشی نیاوران هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از این کلینیک وقت مشاوره دریافت نمایید و اولین قدم را در راه سلامتی و زیبایی خود بردارید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *