پیکر تراشی، هزینه عمل پیکر تراشی، نکات مهم پیکر تراشی، متخصص پیکر تراشی در الهیه، بهترین جراح پیکرتراشی، بهترین متخصص پیکر تراشی - شمال تهران

بهترین عمل پیکر تراشی

بهترین عمل پیکر تراشی معمولا با جلب رضایت بیمار و مراجع، سنجیده میشود.

یک رژیم غذایی مؤثر و داشتن یک روتین ورزشی می‌تواند به حفظ تناسب اندام کمک فراوانی کند؛ اما در این میان هستند افرادی که علی‌رغم انجام ورزش و داشتن رژیم نتوانسته‌اند به اندام ایده‌آل خود دست یابند. از همین‌ رو به فکر انجام فرآیندهای درمانی مانند عمل ابدومینوپلاستی، عمل لیفت شکم یا عمل پیکر تراشی می‌افتند. پزشک جراح درحین انجام این شیوه نوین درمانی، می‌تواند چربی‌های سرسخت و اضافه را از بدن متقاضی خارج نماید و ظاهر متناسبی برای او ایجاد کند. توجه داشته باشید این روش سبب کاهش وزن بیمار نمی‌شود و تنها به خروج سریع‌تر چربی‌ها از بدن او کمک می‌نماید. جراحی‌های زیبایی پلاستیک انواع مختلفی دارد که باتوجه به فاکتورهای مشخصی انتخاب و اجرا می‌گردد.

همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در این مطلب بهترین عمل پیکر تراشی که منجر به ایجاد اندام ایده‌آل و زیبا می‌گردد را برای شما شرح دهند، پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

کدام عمل پیکرتراشی به‌عنوان بهترین عمل شناخته شده است؟

جراحی زیبایی لیپوماتیک بهترین عمل پیکر تراشی به‌حساب می‌آید؛ چراکه لیپوماها یا همان چربی‌های موضعی انباشته شده مانند تومورهای خوش‌خیمی هستند که در زیر سطح پوست قرار می‌گیرند. پزشک جراح با استفاده از ابزار خاصی می‌تواند این سلول‌های چربی را از بدن خارج کند و اندام فرد بیمار را زیباتر نماید. این جراحی که از نوع عمل‌های جراحی غیرتهاجمی و سرپایی به‌حساب می‌آید، بدون بی‌هوشی انجام می‌شود، کمترین عارضه را به‌همراه دارد و بعد از آن پوست بیمار دچار افتادگی یا شل شدگی نمی‌گردد. بعد از انجام این فرآیند درمانی، سایز و فرم بدن بیمار بهبود پیدا می‌کند. در کلینیک ملورین در جلسه اولیه معاینه، پزشکان جراح ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده با بررسی میزان چربی‌های بدن بیمار مشخص می‌نماید که آیا او کاندیدای مناسب عمل لیپوماتیک می‌شود یا خیر.

به‌طورکلی در عمل‌های جراحی تامی تاک، لیفت شکم و پیکر تراشی، در جلسه معاینه اولیه شرایط عمل، آمادگی‌های قبل از عمل، مراقبت‎های بعدی و عوارض عمل لیفت شکم یا ابدومینوپلاستی به بیمار اعلام می‌گردد. باتوجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، عمل لیپوماتیک باتوجه به فاکتورهای مشخصی به‌صورت‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز یکی از انواع تکنیک‌هایی است که پزشک توسط آن چربی‌های انباشته شده را حذف می‌نماید. در این شیوه با استفاده از رشته‌های فیبروتیک اشعه لیزر به زیر پوست نواحی دارای چربی تابیده می‌شود؛ حرارت ایجاد شده سلول‌های چربی را خورد می‌کند و سپس پزشک می‌تواند با استفاده از فشار منفی سلول‌های خورد شده را خارج کند. استفاده از این تکنیک این مزیت را به‌دنبال دارد که سبب ایجاد فیبروز و سفتی در ناحیه مورد نظر می‌گردد و احتمال تجمع چربی مجدد در آن ناحیه کاهش می‌یابد. انجام این تکنیک به بیمارانی پیشنهاد می‌شود که صبر و طاقت بالایی دارند و برای خارج شدن چربی‌ها عجله ندارند؛ چراکه این شیوه در دو مرحله انجام می‌شود درنتیجه مدت زمان بیشتری نسبت به دیگر تکنیک‌ها نیاز دارد.

امواج اولتراسوند

یکی دیگر از شیوه‌های عمل لیپوماتیک استفاده از دستگاه وایزر محسوب می‌شود که دارای امواج اولتراسوند Ultrasound است. این شیوه نیز طی دو مرحله انجام می‌شود که در مرحله اول با استفاده از «پروب ‌های» مخصوصی امواج اولتراسوند به زیر پوست ناحیه مورد نظر تابیده می‌شود و پس از آنکه چربی‌ها را خورد کردند توسط فشار منفی و یک «کانول» سلول‌های چربی خارج می‌شوند. مزیت این شیوه درمانی این است که احتمال افتادگی پوست در آن بسیار کاهش می‌یابد. انجام این شیوه درمانی نیز نسبت به لیپوماتیک مدت زمان بیشتری به خود اختصاص می‌دهد تا جراح بتواند تمام سلول‌های چربی را خارج گرداند.

دستگاه پال

در جراحی لیپوماتیک با استفاده از دستگاه پال، جراح با استفاده از نیروی برق لرزش‌هایی ضعیف در قسمت‌های مورد نظر که باید سلول‌های چربی از آنجا تخلیه شوند ایجاد می‌کند. این ارتعاشات که به‌صورت طولی وارد می‌شوند سبب شکسته شدن سلول‌های چربی می‌شود و خارج نمودن آن‌ها را تسهیل می‌گرداند.

کلام آخر

اگر شاخص توده بدنی شما کمتر از 35 است و در قسمت‌های مختلف بدن خود چربی‌های موضعی دارید، شما بهترین کاندیدا برای انجام عمل لیپوماتیک هستید. چراکه این شیوه درمانی برای شما به‌عنوان بهترین عمل پیکر تراشی محسوب می‌شود. شما در یک عمل سرپایی و بدون بیهوشی توسط یک جراح حرفه‌ای می‌توانید از تمام چربی‌های موضعی خلاص شوید و به اندام زیبا و خوش‌فرمی دست یابید. شما می‌توانید هم‌اکنون با تعیین وقت قبلی از کلینیک ملورین توسط یکی از متخصصین مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده معاینه می‌شوید و سپس در جریان نحوه عمل، هزینه عمل لیپوماتیک، مراقبت‌های بعدی و عوارض عمل لیپوماتیک قرار خواهید گرفت.

عمل لیپوماتیک یکی از کم ‌عارضه‌ترین عمل‌های لاغری به‌حساب می‌آید، حال اگر این تکنیک توسط یک پزشک باتجربه و ماهر ازجمله متخصصین کلینیک ملورین انجام شود شما عملی بدون عارضه درپیش خواهید داشت. همچنین مجموعه ملورین با اعزام پرستار به منزل بعد از عمل جراحی دوران نقاهت آرام‌تری را برای شما فراهم می‌آورند.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *