بلت ابدومینوپلاستی

ویژگی بهترین متخصص ابدومینوپلاستی

ویژگی بهترین متخصص ابدومینوپلاستی چیست؟ که بین مخاطبان و بیماران او را بهترین بدانند؟

در انجام عمل‌های زیبایی، همه متقاضیان به دنبال بهترین و ماهرترین جراح هستند، چراکه این فرآیندهای درمانی درصورتی اثربخش هستند که توسط متخصصین باتجربه انجام شوند. ازطرفی تمام عمل‌های زیبایی هزینه قابل توجهی به‌همراه دارند، بنابراین برای هر فرد متقاضی اهمیت دارد که باتوجه به تخصص جراح چه مبلغی پرداخت می‌کند و آیا با پرداخت این مبلغ به هدفش خواهد رسید یا خیر. متأسفانه این روزها با بالارفتن تعداد کاندیداهای عمل پیکر تراشی، فرصت برای افراد سودجو فراهم شده است تا با هیچ تخصصی هزینه‌های بالایی دریافت نمایند و جان بیمار را به خطر اندازند. بنابراین برای آنکه به دام این افراد فرصت‌ طلب گرفتار نشویم باید از ویژگی‌های یک متخصص ماهر در زمینه پیکر تراشی اطلاع داشته باشیم.

همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در ادامه این مطلب از ویژگی‌ بهترین متخصص ابدومینوپلاستی برای شما سخن بگویند، تا شما بتوانید در این مسیر انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید.

ابدومینوپلاستی، هزینه عمل لیفت شکم، هزینه عمل ابدومینوپلاستی، عوارض عمل ابدومینوپلاستی، بهترین متخصص ابدومینوپلاستی

چرا باید در انجام عمل ابدومینوپلاستی به بهترین متخصص مراجعه کرد؟

این روزها عمل جراحی ابدومینوپلاستی یا لیفت شکم به‌عنوان بهترین عمل زیبایی شناخته شده است که طی آن متخصص ابدومینوپلاستی می‌تواند اندامی ایده‌آل و زیبا برای فرد متقاضی ایجاد کند. کاندیداهای عمل تامی تاک افرادی هستند که شکم بزرگی دارند و از اضافه وزن خود خسته شده‌اند، این افراد با رعایت رژیم‌های سخت غذایی و انجام تمرینات شدید ورزشی نتوانسته‌اند به وزن و اندام زیبا دست یابند؛ بنابراین نیازمند انجام عمل زیبایی ابدومینوپلاستی یا لیفت شکم هستند. ازطرفی برخی افراد به دلیل از دست دادن وزن بسیار بالا دچار شلی و افتادگی در ناحیه شکم و عضلات آن شده‌اند، این افراد نیز می‌توانند با انجام عمل زیبایی، شکمی تخت و اندامی خوش‌فرم به‌دست آورند.

همانطور که می‌دانید عمل ابدومینوپلاستی براساس تکنیک‌های مختلفی مانند مینی ابدومینوپلاستی، ابدومینوپلاستی کامل و بلت ابدومینوپلاستی انجام می‌شود. متخصص در جلسه دیدار اولیه با بررسی و معاینه بدن بیمار می‌تواند براساس میزان چربی‌های انباشته شده، تکنیک مناسب بیمار را برای او توضیح دهد. تشخیص نوع چربی‌های انباشته شده و انتخاب تکنیک جراحی در این مرحله بسیار اهمیت دارد؛ چراکه انتخاب اشتباه نه‌تنها ممکن است جان بیمار را به خطر اندازد، بلکه ممکن است فرآیند جراحی نتایج رضایت‌بخش و دلگرم‌کننده‌ای برای او نداشته باشد. بنابراین مراجعه به متخصص باتجربه‌ای که از ویژگی‌‌ بهترین متخصص ابدومینوپلاستی برخوردار باشد بسیار اهمیت دارد. در کلینیک ملورین بهترین متخصص ابدومینوپلاستی در شمال تهران ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده در همان جلسه معاینه اولیه باتوجه به اندام متقاضی زیباجو، مناسب‌ترین تکنیکی که اثرات مثبتی به‌همراه دارد را به بیمار پیشنهاد می‌دهد.

عواقب انجام جراحی‌های زیبایی با افراد غیر متخصص

متخصصین ماهر جراحی پلاستیک در همان معاینه اولیه و تشخیص نوع چربی‌ها، مؤثرترین فرآیند جراحی را برای بیمار روشن می‎نمایند. گاهی ممکن است بیمار به دلیل داشتن چربی‌های انباشته شده در نقاط خاصی از بدن با انجام عمل لیپوماتیک به هدفش برسد و نیازی به جراحی تهاجمی ابدومینوپلاستی نداشته باشد. اما متخصص غیر ماهر در این شرایط بیمار را به انجام عمل ابدومینوپلاستی تشویق می‌کند، بنابراین بیمار نه‌تنها ناچار به پرداخت هزینه بالاتری است، بلکه باید درد شدیدی را تحمل نماید و مراقبت‌های جدی‌تری را در دوران نقاهت درنظر داشته باشد.

ازطرفی انجام عمل ابدومینوپلاستی اگر نزد فرد غیر متخصص در یک مجموعه غیر بهداشتی انجام شود می‌تواند مشکلاتی مانند عفونت، نکروز بافت پوست، آسیب به بافت‌های مجاور، خونریزی شدید حین عمل و… را به‌همراه داشته باشد. بنابراین اینجا است که انجام عمل زیبایی نزد متخصص ماهر و باتجربه اهمیت خود را نشان می‌دهد. شما با مراجعه به مجموعه‌های تخصصی مانند کلینیک ملورین می‌توانید در شرایط کاملاً استریل و کنترل شده عمل زیبایی بدون مشکلی را به انجام برسانید. در این مجموعه تخصصی جراحی‌های زیبایی تحت نظر متخصص ماهر انجام می‌شود، درنتیجه عوارض ابدومینوپلاستی به حداقل‌ترین میزان خود خواهد رسید.

ویژگی بهترین متخصص ابدومینوپلاستی در تهران

لازم است بدانید تمام جراحان فرآیندهای زیبایی باید عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران باشند؛ بنابراین اولین و مهمترین ویژگی بهترین متخصص عمل‌های زیبایی این موضوع محسوب می‌شود. همچنین یک متخصص پلاستیک باید ویژگی‌های مشخص دیگری نیز داشته باشد تا فرآیند جراحی را از مرحله تشخیص و انتخاب تکنیک تا مرحله پایان جراحی به بهترین شکل هدایت نماید. به‌طورکلی مهمترین ویژگی‌های بهترین متخصص ابدومینوپلاستی عبارتند از:

  • دارای تخصص و گواهی معتبر باشد: تخصص بالا و تأیید شده ازسوی وزارت بهداشت اولین و مهمترین ویژگی جراح است. در کلینیک زیبایی ملورین تمام جراحی‌های زیبایی به‌صورت تیمی انجام می‌شود و تمامی متخصصین ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده دارای گواهی معتبر و بالاترین تخصص در این زمینه هستند.
  • داشتن تجربه کافی: تجربه و مهارت بالا در هر فرآیند درمانی می‌تواند درصد رضایت نتایج درمان را بالا ببرد.
  • بهترین مرکز جراحی: حضور متخصص ماهر در بهترین مرکز جراحی که کادری متعهد و دلسوز دارد، می‎تواند دلگرمی و اطمینان بسیاری برای بیمار ایجاد نماید. در یک مجموعه تخصصی، پرسنل وظیفه‌شناس به تمام سؤالات مراجعین با صبوری پاسخ می‌دهند و نگرانی‌های آن‌ها را برطرف می‌سازند.
  • ارتباط خوب جراح و بیمار: معمولاً عمل‌های جراحی استرس و نگرانی‌هایی به‌همراه دارد، در بهترین مرکز تخصصی ابدومینوپلاستی، متخصصین با پاسخ صحیح به بیمار تمام نگرای‌های او را برطرف می‌نمایند و سعی می‌نمایند با ایجاد روحیه برای بیمار انرژی او را بالا ببرند و استرس او را کاهش دهند.
  • مشاهده نتایج جراحی: یکی از بهترین فاکتورها در اثبات تخصص و مهارت جراح مشاهده نتایج جراحی‎ها و صحبت با مراجعین قبلی به‌حساب می‌آید. چراکه به‌این ترتیب بیمار در جریان میزان تجربه و مهارت جراح قرار می‌گیرد.
  • دقت متخصص: دقت در ایجاد برش‌های صحیح و ظرافت در زدن بخیه‌ها نیز از مهمترین فاکتورهای بهترین متخصص محسوب می‌شود. چراکه مهم است بیمار پس از طی مدتی اثری از برش‌ها و بخیه‌ها روی بدن خود مشاهده نکند. در کلینیک ملورین با زدن بخیه‌های لیزری و استفاده از پمادهای ضداسکار بعد از جراحی به مرور زمان اثری از بخیه‌ها روی بدن بیمار باقی نمی‌ماند.
  • تعهد متخصص: متخصص باوجدان و متعهد در جلسه ابتدایی با تشخیص صحیح می‌تواند روند جراحی را برای بیمار شرح دهد و او را نسبت به آمادگی‌های قبل از عمل، مراقبت‌های بعدی و هزینه ابدومینوپلاستی آگاه نماید.

کلام آخر

این روزها انجام عمل‌های زیبایی می‌تواند راه‌کار اساسی و نتیجه‌بخشی برای رسیدن به اندام متناسب باشد، به‌ شرطی که متقاضیان به متخصص ماهر و باتجربه‌ای مراجعه نمایند. همکاران ما در کلینیک ملورین در این مطلب تلاش کردند ویژگی بهترین متخصص ابدومینوپلاستی را برای شما شرح دهند و اطلاعات کاملی از این ویژگی‌ها به شما ارائه دهند. اگر متقاضی انجام این جراحی هستید و تمایل دارید به متخصصین ماهر و باتجربه‎ای مراجعه کنید، همین حالا با شماره تلفن 02191300933 تماس حاصل فرمایید و از همکاران ما درخواست دریافت جلسه معاینه نمایید؛ سلامتی و زیبایی شما هدف متخصصین و کادر مجرب مجموعه ملورین است.  

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *