ابدومینوپلاستی شکم، کلینیک ملورین، مزیت پیکر تراشی

ابدومینوپلاستی شکم

ابدومینوپلاستی شکم در کلینیک ملورین، توسط پزشک متخصص زیبایی انجام میشود.

به مدد پیشرفت علم و تکنولوژی، بهبود شکل وساختار بدن با انجام عمل تامی تاک یا ابدومینوپلاستی توسط متخصصین این رشته انجام می‌گردد. در این شیوه مؤثر درمانی پزشک جراح چربی‌های اضافه را حذف می‌نماید و با کشیدن پوست شکم، اندامی زیبا و عضلاتی سفت برای بیمار ایجاد می‌نماید. معمولاً افرادی که بعد از بارداری دچار افتادگی شکم شده‌اند یا وزن بالایی را ازدست داده‌اند و شکمی شل و بدفرم دارند بهترین کاندیدا برای عمل ابدومینوپلاستی هستند. در این فرآیند درمانی جراح و متخصص کمک می‌کند تا بیمار اندام ایده‌آل و خوش‌فرمی به‌دست آورد و اعتمادبه‌نفس ازدست رفته خود را بازیابی نماید.

اگر شما هم از شکم افتاده رنج می‌برید و انجام تمرین‌های ورزشی نتوانسته است اندامتان را زیبا گرداند، با ادامه مطلب همراه ما باشید. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند درخصوص ابدومینوپلاستی شکم اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهند تا شما بتوانید بهترین تصمیم زندگیتان را عملی نمایید.

ابدومینوپلاستی شکم

چه کسانی کاندیدای مناسب ابدومینوپلاستی هستند؟

همانطور که می‌دانید جراحی تامی تاک با هدف خلاصی از چربی‌ها و شکل گرفتن عضلات و پوست شکم انجام می‌گیرد و درنهایت بیمار بعد از گذراندن دوران نقاهت شکمی تخت و خوش‌فرم به‌دست می‌آورد. همچنین شکم‌های چروک خورده در اثر بارداری‌های متعدد، افزایش سن یا ازدست دادن وزن بالا با کمک جراحی ابدومینوپلاستی ازبین می‌روند وظاهری صاف و یک‌دست پیدا می‌کنند. براساس عقیده متخصصین این رشته، افراد مشخصی کاندیدای انجام این عمل زیبایی هستند. اگر شما هم قصد انجام این جراحی را دارید بهتر است به ادامه مطلب توجه نمایید تا بدانید آیا کاندیدای مناسبی برای ابدومینوپلاستی شکم هستید یا خیر.

  • خانم‌هایی که زایمان‌های متعددی داشته‌اند و شکمی بزرگ، آویزان و پوستی شل دارند که با رژیم غذایی و انجام ورزش نتوانسته‌اند آن‌ها را ازبین ببرند و لاغر شوند.
  • عزیزانی که به دلیل زایمان‌های پی‌درپی پوستی کشیده شده پیدا کرده‌اند و عضلات شکمی آن‌ها از حالت عادی خارج شده‌ است.
  • افرادی که چاقی بیش‌از اندازه داشته‌اند و در قسمت‌های مختلف بدن به تناسب رسیده‌اند اما پوست شکمشان حالت الاستیکی خود را ازدست داده است.

اگر شما در بین کاندیداهای این عمل زیبایی هستید بهتر است به متخصص جراحی زیبایی مراجعه نمایید تا به‌صورت دقیق مورد معاینه و ارزیابی قرار گیرید. در کلینیک ملورین متخصصین مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده در جلسه معاینه اولیه میزان افتادگی و چربی‎های شکمی شما را ارزیابی می‌نماید و سپس درصورتی که کاندیدای مناسب این عمل باشید نوع تکنیک جراحی، آمادگی‌های قبل از عمل و مراقبت‌های بعدی را  برای شما بیان می‌نماید. شما می‌توانید در این جلسه تمام انتظارات خود را به متخصص ابدومینوپلاستی بیان نمایید، پزشکان مجموعه توضیحات کاملی در همین زمینه به شما ارائه می‌دهند و سپس خاطر شما را از عوارض ابدومینوپلاستی و نگرانی‌های فرآیند جراحی آسوده می‌نمایند.

مراقبت‌های بعد از عمل ابدومینوپلاستی

نوع تکنیک عمل تامی تاک براساس میزان چربی‌های شکمی و عضلات شل شده شکم انتخاب می‌گردد. هرکدام از تکنیک‌های این فرآیند درمانی تعداد برش‌های مشخصی دارد که پزشک متخصص باتوجه به شرایط بیمار انجام می‌دهد. بنابراین این عمل جراحی تحت بیهوشی انجام می‌شود و به‌عنوان یک عمل تهاجمی نیازمند مراقبت‌های خاصی است. ممکن است بیمار بعد از به هوش آمدن دچار سرگیجه و حالت تهوع شود، اما بهتر است بدانید این حالت‌ها بعد از چند ساعت ازبین می‌رود. در روز دوم عمل بیمار می‌تواند کمی بایستد و در حالت نیمه خمیده کمی راه رود. همچنین بهتر است بیمار بعد از عمل در حالت نیمه خوابیده قرار گیرید و پاهای خود را کمی به سمت بالا نگهدارد، در این حالت پوست شکم کمتر کشیده می‌شود.

دقت داشته باشید فشار وارد کردن به شکم می‌تواند دردی در عضلات شکم ایجاد کند که با مصرف مسکن تجویز شده توسط پزشک کاهش می‌یابد. همچنین بیمار باید آنتی‌بوتیک‌های تجویز شده توسط پزشک را حتماً سر ساعت و دقیق مصرف کند تا بعد از 4 الی 5 روز علائم بهبودی در وی آشکار گردد. همکاران متعهد و دلسوز کلینیک ملورین با اعزام پرستار به منزل تلاش می‌کنند تا بیمار در روزهای پس از عمل آرامش بیشتری را تجربه نماید.

ابدومینوپلاستی شکم، کلینیک ملورین

کلام آخر

 داشتن اندام زیبا و شکمی تخت یکی از اهدافی است که همه ما برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را نشان می‌دهیم. اما گاهی این تلاش‌ها بی‌نتیجه می‌ماند، اینجاست که متخصصین و جراحان زیبایی با انجام فرآیندهای درمانی مانند ابدومینوپلاستی شکم یا عمل لیفت شکم این آرزو را برای ما محقق می‌نمایند. متخصصین مجموعه ملورین ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده با بررسی اندام متقاضیان بهترین تکنیک را در مناسب‌ترین شرایط و با استفاده از آخرین تجهیزات به انجام می‌رسانند. اگر نمی‌دانید شما کاندیدای مناسبی برای این عمل جراحی هستید یا خیر همین حالا ازطریق شماره تلفن 02191300933 از همکاران ما در مجموعه وقت مشاوره دریافت نمایید. همچنین شما می‌توایند با مراجعه به وب‌سایت مجموعه ملورین یا صفحه اینستاگرام کلینیک نتایج عمل تامی تاک و لیفت شکم مراجعین قبلی را مشاهده نمایید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *