ابدومینوپلاستی شکم، بهترین پزشک پیکر تراشی، کلینیک ملورین

بهترین پزشک پیکر تراشی تهران

بهترین پزشک پیکر تراشی یا دکتر متخصص پیکر تراشی در تهران، به همراه کادر درمان مجرب، به کلینیک ملورین میتوانید مراجعه نمایید.

تجمع چربی‌ها در نواحی خاصی از بدن مانند شکم، ران‌ها، پهلوها، باسن و… سبب می‌شود اندام فرد ناموزون و بدفرم به چشم آید. به‌همین علت اغلب افرادی که با این نوع چاقی روبه‌رو هستند درصدد یافتن راه‌حلی برای خلاصی از آن و رسیدن به اندام ایده‌آل هستند. داشتن تمرینات سخت ورزشی و رعایت رژیم‌های شدید لاغری در بیشتر مواقع تأثیر شگفت‌انگیزی بر روی این نوع چربی‌ها نمی‌گذارند. ازهمین رو اغلب افرادی که از وجود سلولیت‌ها و چربی‌های انباشته شده رنج می‌برند به‌دنبال راه‌کار مؤثرتر و مفیدتری هستند. انجام عمل پیکرتراشی یکی از بهترین راه‌حل‌ها جهت خلاصی از این نوع چربی‌ها به‌حساب می‌آید. اما زمانی این راه‌حل فوق‌العاده با نتایج مثبت و فوق‌العاده‌ای همراه است که بیمار توسط متخصص ماهر و باتجربه‌ای مراحل درمان خود را طی نماید.

از آنجایی که شهر تهران به‌عنوان مرکز درمانی تخصصی بین همه مردم شناخته شده است، همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در ادامه این مطلب ویژگی‌های بهترین پزشک پیکر تراشی تهران را خدمت شما بیان نمایند. پس اگر از وجود سلولیت‌ها رنج می‌برید و قصد دارید تحت عمل پیکرتراشی قرار گیرید با ادامه مطلب همراه ما باشید.  

ابدومینوپلاستی شکم، کلینیک ملورین

فرآیند عمل پیکرتراشی چگونه انجام می‌شود؟

عمل کانتورینگ توسط متخصص پیکرتراشی انجام می‌شود و معمولاً در مواقعی که محدوده عمل کوچک باشد از بی‌حسی موضعی و در مواقعی که محدوده بزرگتری تحت عمل قرار گیرد یا پزشک متخصص هم‌زمان با پیکر تراشی عمل دیگری نیز انجام می‌دهد، بیهوشی عمومی پیشنهاد می‌شود. انتخاب نوع فرآیند درمانی در عمل‌های لاغری بستگی به میزان BMI بدن بیمار دارد، به‌این معنی که درصورتی که شاخص توده بدنی بیمار بین 30 تا 35 باشد، متخصص از یکی از راه‌کارهای پیکر تراشی جهت ایجاد اندام ایده‌آل بهره‌ می‌برد و اگر بیمار با پوست شل و افتاده‌ای مواجه باشد یا چربی‌های بالایی در ناحیه شکم داشته باشد توسط یکی از شیوه‌های جراحی لاغری به اندام متناسب دست می‌یابد.

 در کانتورینگ بدون جراحی که به نام «لیپولیز» نیز شناخته شده است، متخصص با استفاده از یکی از شیوه‌های کرایولیپولیز، لیپولیز تزریقی، لیزر لیپولیز و لیپولیز با استفاده از امواج اولتراسوند چربی‌های انباشته را تخلیه و اندامی خوش‌فرم برای بیمار ایجاد می‌نماید. در تکنیک پیکر تراشی ازطریق جراحی متخصص پیکرتراشی با استفاده از تکنیک‌های لیپوساکشن، لیپوماتیک، لیپوست و ابدومینوپلاستی چربی‌های انباشته شده را خارج و پوست و عضلات سفت و خوش‌فرمی بریا بیمار ایجاد می‌کند.  

آیا عمل پیکرتراشی به جلسه معاینه احتیاج دارد؟

بله، تمام عمل‌های زیبایی شکم که به‌صورت تهاجمی یا غیرتهاجمی انجام می‌شوند نیازمند یک جلسه مشاوره اولیه هستند. چراکه توجه به میزان چربی‌های تجمع‎یافته، محل آن‌ها، شرایط بیمار، مشکلات و ناراحتی‌های زمینه‌ای، سن، وزن و بسیاری دیگر از عوامل در انتخاب نوع تکنیک جراحی لاغری بسیار اهمیت دارد. در کلینیک ملورین متخصصین مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده در جلسه مشاوره باتوجه به شرایط جسمی و روحی بیمار و چربی‌های انباشته شده نکنیک عمل پیکرتراشی را مشخص می‌کنند. همچنین در همین جلسه ابتدایی آمادگی‌های قبل از عمل، مراقبت‌های بعدی، هزینه و عوارض پیکر تراشی برای متقاضی مشخص می‌گردد.

ویژگی‌های بهترین دکتر پیکرتراشی

جراحی‌های زیبایی درصورتی موفقیت‌آمیز هستند و نتایج مثبتی به‌همراه دارند که متخصص ماهر و باتجربه‌ مناسب‌ترین تکنیک را انتخاب و با مهارت روند جراحی را پیش‌ ببرد. بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع هر اقدام درمانی از میزان تخصص پزشک خود مطلع گردید و نتایج عمل‌های قبلی او را مشاهده نمایید. شما زیباجویان گرامی با مراجعه به کلینیک ملورین قبل از قرار مشاوره می‌توانید تصاویر قبل و بعد از عمل مراجعین قبلی را مشاهده نمایید. همچنین کادر متعهد و دلسوز مجموعه ما با ایجاد امکان برقراری ارتباط بین شما و مراجعین قبلی، موقعیتی برای شما فراهم می‎آورند تا بتوانید از میزان رضایتمندی آن‎ها از روند جراحی، پزشک معالج و نتایج حاصل از عمل اطلاعات مفیدی به‌دست آورید. به‌طورکلی بهترین پزشک و دکتر متخصص پیکر تراشی تهران باید ویژگی‌های مهمی داشته باشد تا در طی عمل جراحی به نتایج شگفت‌انگیزی دست یابد، مهمترین این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • فرد صادقی باشد و بیمار را از نتایج قابل پیش‌بینی مطلع نماید و تمام مراحل جراحی را برای او توضیح دهد.
  • سلامت بیمار را بر منافع مادی خود ترجیح دهد.
  • باتوجه به آخرین اطلاعات علمی روند عمل پیکرتراشی را هدایت کند.
  • با صحبت‌های دلگرم کننده سعی کند استرس و اضطراب بیمار را کم کند و باتوجه به روحیات بیمار تصمیمات لازم را جهت پیشرفت روند درمانی درنظر بگیرد.
  • قبل از شروع جراحی تمام نکات درخصوص آمادگی‌های قبل از عمل، مراقبت‌های بعدی، روند عمل، هزینه و عوارض پیکرتراشی به بیمار بیان نماید.
  • با تسلط بر آخرین و جدیدترین تجهیزات روز دنیا و با تکیه بر به‌روزترین تکنیک‌های درمانی بتواند جراحی را انجام دهد.

کلام آخر

سلولیت‌ها یا همان چربی‌های موضعی، فرم نازیبا و غیر موزونی برای اندام هر فرد ایجاد می‌کنند، به‌همین علت اغلب افرادی که با این حجم نازیبا مواجه می‌شوند به فکر چاره و راه‌حل‌های مؤثر هستند. انجام عمل پیکر تراشی یکی از همین راه‌حل‌ها به‌حساب می‌آید که این روزها طرفداران زیادی ر ا به خود اختصاص داده است. اما این عمل نیز مانند دیگر عمل‌های زیبایی درصورتی نتایج مثبتی به‌همراه دارد که پزشک متخصص، ماهر و باتجربه باشد. همکاران ما در این مطلب تلاش کردند تا ویژگی‌های بهترین دکتر پیکر تراشی تهران را برای شما شرح دهند. شما نیز اگر قصد انجام یکی از عمل‌های زیبایی را دارید می‌توانید هم‌اکنون ازطریق شماره تلفن 02191300933 با همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین تماس حاصل فرمایید و از یکی از متخصصین مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده وقت مشاوره دریافت نمایید.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت کلینک ملورین به آدرس www.clinin-melorin.com یا به صفحه اینستاگرام مجموعه، تصاویر قبل و بعد از عمل بیماران قبلی را بررسی و نتایج فوق‌العاده عمل زیبایی کانتورینگ را مشاهده نمایید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *