ابدومینوپلاستی،بهترین جراح ابدومینوپلاستی

هزینه عمل پیکر تراشی در تهران

هزینه عمل پیکر تراشی در تهران چقدر است؟ چه مواردی در این قیمت موثر است؟

این روزها حذف چربی‌های انباشته شده در بدن به شیوه‌های جراحی تهاجمی و غیرتهاجمی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

چراکه با بهره‌مندی از این راه‌کار مؤثر و انجام عمل‌هایی مانند پیکر تراشی، ابدومینوپلاستی یا لیفت شکم، افراد از چربی‌های انباشته خلاص می‌شوند و اندامی زیبا و ایده‌آل به‌دست می‌آورند.

ابدومینوپلاستی،بهترین جراح ابدومینوپلاستی

همانطور که می‌دانید هرکدام از راه‌حل‌های درمانی هزینه‌های مختص به خود را دارند، حال اگر پای جراحی‌های زیبایی به میان آید توجه به میزان هزینه‌ها بیشتر می‌گردد. چراکه این نوع از جراحی‌ها تحت پوشش بیمه نیستند و متقاضی باید تمام هزینه‌ها را خود پرداخت نماید. بنابراین برای هر فرد زیباجو اهمیت دارد که جهت به‌دست آورن یک اندام زیبا و برخورداری از تخصص و مهارت یک پزشک جراح چه مقدار باید پول بپردازد.

اگر شما نیز متقاضی انجام یکی از عمل‌های زیبایی هستند بهتر از تا پایان مطلب همراه ما باشید. همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در این مطلب عوامل تأثیرگذار بر هزینه عمل پیکر تراشی در تهران را کنار شما بررسی نمایند.

در هر مجموعه زیبایی هزینه عمل پیکر تراشی چگونه مشخص می‌گردد؟

همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم، عمل پیکر تراشی به دو شیوه تهاجمی و غیرتهاجمی انجام می‌شود؛ بنابراین نوع تکنیک عمل و خارج نمودن چربی‌های انباشته شده بر هزینه پرداختی بیمار تأثیر می‌گذارد. اغلب متخصصین زیبایی هزینه این عمل زیبایی را در همان جلسه ابتدایی به متقاضی اعلام می‌کنند. در این جلسه پزشک جراح بعد از معاینه دقیق بدن زیباجو و بررسی میزان چربی‌های انباشته شده و نواحی آن‌ها، تکنیک جراحی را به او بیان می‌نماید و سپس نکات مهمی درخصوص آمادگی‌های قبل از عمل، روند جراحی، مراقبت‌های بعدی، عوارض عمل در دوران نقاهت و هزینه جراحی بیان می‌نماید. در کلینیک ملورین نیز به‌عنوان یک مرکز تخصصی پیکر تراشی این اقدام توسط متخصصین مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده انجام می‌گردد.

علاوه‌بر نوع تکنیک جراحی، فاکتورهای مهم دیگری نیز در میزان هزینه پرداختی متقاضی در عمل کانتورینگ وجود دارند که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • بیمارستان یا کلینیک محل انجام جراحی: باتوجه به اینکه شهر تهران به‌عنوان یکی از مهمترین مراکز درمانی کشور شناخته شده است، مسلماً انجام مراحل جراحی در تهران نسبت به شهرستان‌ها هزینه بیشتری دارد.
  • میزان تخصص و مهارت پزشک جراح: هرچه پزشک موفقیت‌های بیشتری در کارنامه کاری خود داشته باشد و نتایج حاصله از عمل‌های قبلی او ایده‌آل‌تر باشد، دستمزد بالاتری دریافت می‌نماید.
  • تجهیزات مورد استفاده در زمان جراحی: در مراکز مجهز و معتبر معمولاً از آخرین تجهیزات و مدرن‌ترین امکانات در انجام عمل‌های زیبایی بهره‎مند می‌گردند. این موضوع سبب می‌شود مرکز مورد نظر هزینه بالاتری نسبت به دیگر مراکز دریافت نماید.
  • تعداد نواحی که باید تحت عمل جراحی قرار گیرند: تکنیک‌های مختلف جراحی براساس میزان چربی‌ها و نواحی انباشته شدن آن‌ها انتخاب می‌گردد. به‌عنوان مثال در عمل لیفت شکم یا ابدومینوپلاستی چربی‌ها تنها از ناحیه شکمی خارج می‌شوند و سپس پوست و عضلات شکم کشیده و فرم می‌گیرند. اما در عمل پیکر تراشی متخصص از قسمت‌های مختلفی مانند شکم، ران‌ها، بازوها، پهلوها، باسن و… که چربی انباشته شده دارند، اقدام به تخلیه سلولیت‌ها می‌نماید.
  • مقدار چربی‌های انباشته شده‌ای که باید خارج شوند: هر ناحیه از بدن به دلیل مسائل خاصی مانند سبک زندگی فرد، ژنتیک، نوع تغذیه، میزان فعالیت او و… مقدار متفاوتی چربی ذخیره شده دارد.
  • آزمایشات قبل از جراحی: هر عمل جراحی نیازمند انجام اقدامات خاص و مشخصی است تا روند درمان و فرآیند جراحی ایمن‌تر طی گردد.
  • هزینه بستری: در برخی مواقع باتوجه به نیاز بیمار و شرایط سلامت او متخصص تشخیص می‌دهد که بیمار 1 الی چند روز بسیتری و تحت نظر باشد.
  • خدمات بعد از عمل: مراقبت‌های بعد از عمل در ایجاد آرامش در دوران نقاهت بسیار اهمیت دارد، بنابراین برخی مراکز درمانی ازجمله کلینیک زیبایی ملورین با اعزام پرستار به منزل سعی دارند دوران نقاهت آرام‌تری برای بیمار فراهم آورند. این دسته از مراقبت‌ها ممکن است هزینه عمل پیکر تراشی را بالا ببرد اما در مقابل از عوارض پیکر تراشی می‌کاهد؛ چراکه بیمار در شرایط مساعدتری دوران نقاهت خود را می‌گذراند.

کلام آخر

انجام کانتورینگ به شیوه‌های جراحی یا غیرجراحی یکی از بهترین راه‌کارهای خلاصی از چربی‌های اضافه شناخته شده است. به‌همین سبب اغلب پزشکان و جراحان زیبایی بیماران خود را به انجام این نوع درمان تشویق می‌نمایند تا ظاهری خوش‌فرم و متناسب به‌دست آورند. همکاران ما در کلینیک ملورین در این مطلب نکا مهم و فاکتورهای اساسی که بر هزینه عمل پیکرتراشی در تهران مؤثر بود را برای شما بیان نمودند. اگر شما نیز از وجود چربی‌های انباشته شده خسته شده‌اید، می‌توانید ازطریق راه‌ ارتباطی مجموعه به شماره تلفن 02191300933 از یکی از بهترین متخصص پیکر تراشی در تهران ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده وقت مشاوره دریافت نمایید. شما در جلسه اولیه در جریان تمام نکات و شرایط عمل قرار خواهید گرفت؛ همچنین شما در همان مراجعه اول می‌توانید درخصوص نحوه پرداخت هزینه جراحی با کادر مجموعه مذاکره کنید. شما می‌توانید جهت مشاهده نتایج عمل پیکر تراشی متخصصین ماهر این مجموعه به وب‌سایت کلینیک ملورین به آدرس wwwclinic-melorin.com مراجعه نمایید. 

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *