ابدومینوپلاستی،بهترین جراح ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و لیفت شکم

لیپوماتیک و لیفت شکم در کلینیک ملورین

لیپوماتیک و لیفت شکم در کلینیک ملورین توسط پزشک متخصص زیبایی دکتر افتخارزاده و کادر درمان مجرب انجام میشود.

این روزها انجام جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو به‌عنوان بهترین و مناسب‌ترین شیوه لاغری و رسیدن به تناسب اندام شناخته شده است، چراکه در این شیوه نوین متخصص زیبایی بدون وارد آوردن کوچکترین آسیب به بافت‌های داخلی بدن، چربی‌های اضافه را حذف و اندامی متناسب ایجاد می‌نماید. این جراحی لاغری براساس تکنیک‌های مختلفی انجام می‌شود و سرعت بهبود بالایی دارد. به‌طورکلی متخصص در فرآیند عمل لیپوماتیک می‌تواند باتوجه به میزان چربی‌های انباشته شده در بدن زیباجو، تکنیک مناسب جراحی را انتخاب و اجرا نماید. در بین این تکنیک‌ها عمل لیپوماتیک و لیفت شکم بیشتر مورد توجه متخصصین قرار می‌گیرد، البته لازم به ذکر است شرایط بدنی بیمار در انتخاب نوع تکنیک جراحی اثر مستقیمی دارد.

همکاران ما در کلینیک زیبایی ملورین قصد دارند در این مطلب نکات مهمی درخصوص کاندیدای مناسب این عمل‌های جراحی و نحوه انجام آن‌ها را برای شما شرح دهند، پس اگر هنوز تصمیم خود را مبنی بر عمل زیبایی شکم قطعی نکرده‌اید تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

 

لیپوماتیک و لیفت شکم، کلینیک ملورین

عمل لیپوماتیک چیست؟

جراحی لیپوماتیک شکل اصلاح‌‌شده‌تری از جراحی لیپوساکشن محسوب می‌شود؛ به‌این معنی که متخصص با هدف تخلیه چربی‌های انباشته شده و سفت نمودن اندام و عضلات محل جراحی، پروسه عمل را هدایت می‌نماید. به‌طورکلی در جراحی لیپوماتیک، پزشک متخصص، چربی‌های موضعی که در بخش‌هایی مانند شکم، پهلوها، ران‌ها، بازوها و باسن تجمع پیدا نموده‌اند را خارج می‌نماید و شکل بهتری برای بدن فرد فراهم می‌کند. اگر شما نیز در نواحی خاصی از بدن چربی‌های موضعی دارید و تا به حال رژیم‌های سخت لاغری را رعایت نموده‌اید و تمرینات سنگین ورزشی را در برنامه روزانه خود گنجانده بودید اما به نتیجه دلخواه خود نرسیده‌اید می‌توانید با متخصص لیپوماتیک مشورت نمایید و خود را برای یک جراحی اثربخش آماده کنید.

عمل لیپوماتیک بهترین شیوه برای ازبین بردن این چربی‌های بدشکل هستند، در این فرآیند بدون بیهوشی و تنها با اعمال بی‌حسی موضعی چربی‌ها تخلیه و اندامی ایده‌آل ایجاد می‌گردد.  

شرایط مناسب عمل لیپوماتیک

همانطور که در قسمت قبل گفته شد، عمل لیپوماتیک بدون بیهوشی انجام می‌گردد، بنابراین می‌توان گفت این جراحی به‌نوعی یک جراحی غیرتهاجمی به حساب می‌آید. چراکه متخصص تنها با ایجاد یک سوراخ در ناحیه تجمع چربی‌ها و با استفاده از لوله‌ای به نام «کانولا» سلول‌های چربی را از بدن تخلیه می‌نماید. بنابراین می‌توان گفت عوارض لیپوماتیک نسبت به دیگر جراحی‌های زیبایی بسیار کمتر است. این مسئله درصورتی صحت خواهد داشت و با موفقیت همراه خواهد بود که متخصص زیبایی، تکنیک لیپوماتیک را باتوجه به سلامت بدنی بیمار انتخاب نماید و بیمار شرایط مناسب این عمل را داشته باشد.

در کلینیک ملورین متخصصین باتجربه ازجمله جناب آقای دکتر افتخارزاده در جلسه معاینه اولیه براساس شرایط بدنی بیمار و میزان چاقی موضعی او تکنیک لیپوماتیک یا دیگر جراحی‌های زیبایی را به بیمار توصیه می‌نماید. به‌طورکلی این متخصصین مناسب‌ترین شرایط عمل لیپوماتیک را به شرح ذیل عنوان می‌نمایند:

    • زیباجویانی که تنها در بخش‌هایی از بدن مانند مانند پهلوها، ران‌ها، شکم و باسن چربی‌های انباشته شده دارند و اضافه وزن بالایی ندارند.
    • بیمارانی که به ثبات وزنی رسیده‌اند و برای مدت طولانی دچار نوسانات وزنی (چاقی یا لاغری) نمی‌گردند و در وضعیت کنونی به ثبات رسیده‌اند.
    • افرادی که چاقی موضعی در برخی اندام‌ها دارند و موفق به ازبین بردن آن‌ها نشده‌اند.
    • بیمارانی که با انجام تمرینات ورزشی و رعایت رژیم نتوانسته‌اند چربی‌های موضعی را ازبین ببرند.
    • افرادی که به سایز و وزن مناسب رسیده‌اند اما هنوز در نواحی مانند زیر شکم یا باسن و پهلوها با چربی‌های موضعی روبه‌رو شده‌اند و راهی برای آب کردن آن‌ها پیدا نکرده‌اند.

آمادگی‌های قبل از عمل لیپوماتیک

متخصصین کلینیک ملورین جهت انجام موفق‌تر عمل جراحی لیپوماتیک در جلسه مشاوره توصیه‌های زیر را برای انجام عمل به بیمار ارائه می‌دهند:

    • درصورت مصرف داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین، ایبوپروفن و…، حتماً از سه هفته قبل عمل آن‌ها را قطع نمایند.
    • مصرف دخانیات و نوشیدن الکل را حتماً تا 2 ماه کنار بگذارند چراکه روند عمل زیبایی شکم را با اختلال مواجه می‌کند.
    • از سه روز قبل از عمل مصرف کافئین را کاهش دهند.
    • از چند روز قبل از عمل رژیم غذایی را کنار بگذارند و غذاهای مقوی در برنامه خود بگنجانند.
    • انجام آزمایش CBC را قبل از مراجعه به کلینیک درنظر داشته باشند، تا پزشک از بیماری‌های زمینه‌ای زیباجو مطلع گردد.
    • سوابق پزشکی، حساسیت‌های دارویی، مشکلات قبلی و… را به پزشک اطلاع دهند و استرس‌ها یا نگرانی‌های خود را با کادر متعهد مجموعه درمیان بگذارند.
    • اهداف و انتظارات خود از عمل لیپوماتیک را به متخصص بگویند و از عوارض جراحی مطلع گردند.
    • روز قبل از عمل استحمام کنند و از همراه داشتن زیورآلات خودداری نمایند.
    • لباس گشاد و راحت در وسایل مربوط به بیمارستان به‌همراه داشته باشند.
    • حتماً در روز عمل ناشتا باشند و از چند ساعت قبل عمل غذایی میل نکنند.
    • شب قبل از جراحی به خوبی استراحت نمایند.

بهترین متخصص لیپوماتیک

میزان موفقیت خدمات زیبایی طی انجام فرآیند جراحی بستگی به تخصص جراح و مجموعه تحت نظر او دارد. این مسئله کاملاً مشخص می‌نماید که در جراحی‌های زیبایی بهترین نتایج زمانی میسر خواهد شد که متخصص ماهر و باتجربه در مرکزی تخصصی اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی نماید. بنابراین می‌توان گفت در این صورت زیباجویان تحت نظر جراح حاذق و با حمایت مجموعه‌ای متعهد، جراحی موفقی پشت‌سر خواهند گذاشت و به هدف خود خواهند رسید. در مجموعه ملورین جراحان باتجربه که به‌عنوان بهترین متخصص لیپوماتیک در تهران شناخته شده‌اند، ویژگی‌های مهم زیر را به خود اختصاص داده‌اند:

    • با تسلط کامل از بهترین و جدیدترین تجهیزات بی‌حسی و اتاق عمل استفاده می‌کنند.
    • دارای مدرک معتبر و گواهی تأیید شده از سوی وزارت بهداشت هستند.
    • بهترین خدمات را توسط مرکز، قبل و پس از عمل به بیمار ارائه می‌دهند؛ این خدمات شامل پاسخ به سؤالات و ابهامات فرآیند عمل، رفع نگرنی‌ها و اعزام پرستار به منزل جهت گذراندن دوران نقاهت آرام‌تر می‌شود.
    • نسبت به تمام سؤالات و نگرانی‌های بیمار پاسخگو هستند و با کلامی آرامش‌بخش، زیباجو را برای جراحی آماده می‎سازند.
    • امکان گفتگو و بررسی عکس‌های قبل و بعد از عمل متقاضیان قبلی را فراهم می‌آورند تا متقاضی از میزان تخصص و تجربه متخصص و رضایت مراجعین قبلی آگاه گردد.
    • نسبت به علم روز کاملاً مسلط هستند و با اطلاعات کامل از تکنولوژی جدید در جراحی‌ها استفاده می‌نمایند.

مرکز تخصصی لیپوماتیک

همه ما در انجام فرآیندهای درمانی در قدم اول به دنبال متخصص باتجربه و مرکز درمانی مجهز هستیم؛ چراکه این مراکز توسط بهترین متخصصین اداره می‌گردند و مناسب‌ترین و کامل‌ترین امکانات را به بیمار ارائه می‌دهند. اگر شما قصد انجام عمل لیپوماتیک را دارید، بهتر است از همان ابتدا نسبت به امکانات و تجهیزات مجموعه درمانی اطلاعات کامل به‌دست آورید. مراجعین محترم کلینیک ملورین می‌توانند تمام این اطلاعات را در جلسه حضوری کسب نمایند و همچنین در وب‌سایت مجموعه به آدرس www.clinic-melorin.com به‌صورت کامل مطالعه کنند.

 به‌طورکلی بهترین مرکز تخصصی کلینیک لیپوماتیک باید در زمینه‌های مختلف بهترین و مهمترین امکانات را در اختیار مراجعین قرار دهد، اصلی‌ترین این امکانات عبارتند از:

    • مجهز به آخرین و به‌روزترین تجهیزات جهت بی‌حسی یا بیهوشی در اتاق عمل باشند.
    • در لیست پزشکان جراح مجموعه، ماهرترین و باتجربه‌ترین جراحان مشاهده گردند.
    • جراحان و متخصصین مجموعه تمام مراحل جراحی را با تسلط بر علم روز و توانایی استفاده از آخرین تجهیزات اتاق عمل هدایت نمایند و روند عمل را با مهارت کنترل کنند.
    • مرکز جراحی از کادری متعهد و دلسوز تشکیل شده باشد تا به تمام سؤالات و ابهامات بیمار از روز ابتدا تا پایان دوران نقاهت به بهترین و کاملترین شکل پاسخ دهند.
    • خدمات ارائه شده توسط مرکز در طول دوران درمان از زمان عمل تا پایان دوران نقاهت برای زیباجو به خوبی واضح و روشن باشد.
    • امکان گفتگو و تحقیق در بین مراجعین قبلی و اطلاع از میزان رضایت آن‌ها از عمل لیپوماتیک فراهم است. در همین راستا زیباجویان قبل از هر تصمیمی می‌توانند تصاویر قبل و بعد از عمل بیماران مجموعه را مشاهده نمایند.
    • امکان اعزام پرستار به منزل بعد از انجام جراحی جهت طی شدن هرچه بهتر دوران نقاهت، برای بیماران فراهم است.

 

عمل پیکر تراشی،لیپوماتیک و لیفت شکم

هزینه لیپوماتیک

در تمام عمل‌های زیبایی، نوع تکنیک جراحی اولین اصل در مشخص شدن هزینه عمل محسوب می‌شود؛ عمل لیپوماتیک نیز از این قاعده مستثنی نیست. اغلب متخصصین زیبایی، در جلسه معاینه اولیه بعد از مشخص شدن تکنیک جراحی، هزینه عمل و دیگر هزینه‌های جانبی مرکز را به بیمار اعلام می‎نمایند. چراکه علاوه‌بر دستمزد جراح، عوامل دیگری نیز در پرداخت نهایی بیمار نقش دارند. به‌طورکلی مهم‌ترین پارامترها و عواملی که بر میزان هزینه عمل لیپوماتیک تأثیر دارند عبارتند از:

  • بیمارستان یا کلینیک محل انجام جراحی، مسلماً جراحی در شهر تهران به‌عنوان مهمترین قطب درمانی ایران می‌تواند هزینه‌های بیشتری نسبت به جراحی در شهرهای دیگر برای بیمار به همراه داشته باشد.  
  • میزان تخصص و مهارت پزشک جراح، به‌عبارت دیگر می‌توان گفت، موفقیت‌های بیشتر در کارنامه کاری جراح سبب خواهد شد هزینه عمل بیمار بالاتر رود.
  • استفاده از تجهیزات مدرن در اتاق عمل، هزینه پرداختی بیمار را بالاتر خواهد برد.
  • در عمل لیپوماتیک باتوجه به محل انباشته شدن چربی‌ها، هرچه تعداد نواحی تخلیه چربی بیشتر باشد هزینه پرداختی بیمار بالاتر می‌رود.
  • میزان چربی‌های خارج شده از نواحی تجمع‌یافته می‌تواند متفاوت باشد، بنابراین هرچه چربی‌های ذخیره شده در نواحی تحت عمل بیشتر باشد، هزینه جراحی بالاتر خواهد بود.
  • هر عمل جراحی نیازمند انجام اقدامات مشخصی است تا روند درمان و فرآیند جراحی ایمن‌تر طی گردد، بنابراین تمام مراحل آماده‌سازی بیمار اعم از انجام آزمایشات قبل از عمل در فاکتور پرداختی زیباجو محاسبه خواهد شد.
  • عمل لیپوماتیک یک عمل غیرتهاجمی و سرپایی به‌حساب می‌آید، اما در برخی مواقع باتوجه به شرایط سلامتی بیمار، متخصص تشخیص می‌دهد که بیمار 1 الی چند روز بستری و تحت نظر باشد. بنابراین مراقبت‌های بعدی در مرکز درمانی هزینه پرداختی بیمار را بالاتر می‌برد.
  • اعزام پرستار به منزل بعد از انجام جراحی یکی از خدمات مهمی است که در کلینیک ملورین به بیماران ارائه می‌گردد. بنابراین دریافت این خدمات می‌تواند برای بیمار هزینه‌هایی به‌همراه داشته باشد. ناگفته نماند حضور پرستاران دلسوز ملورین می‌تواند شرایط مساعدتری در دوران نقاهت برای بیمار ایجاد کند.

عوارض لیپوماتیک

مسلماً هر عمل جراحی ممکن است عوارض شدید یا خفیفی به‌همراه داشته باشد که عمل لیپوماتیک نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته لازم به ذکر است، میزان بروز عوارض عمل‌های زیبایی به میزان تخصص جراح و نوع خدمات کلینیک محل جراحی وابسته است؛ به این معنی که هرچه پزشک در کار خود مهارت داشته باشد و خدمات ارائه شده در محل انجام جراحی کامل‌تر و مناسب‌تر باشد، درصد عوارض عمل‌های زیبایی به‌طرز قابل توجهی کاهش می‌یابد. متخصصین کلینیک ملورین ازجمله جناب آقای دکتر فواد افتخارزاده، در جلسه معاینه اولیه بعد از مشخص نمودن تکنیک جراحی عوارض آن را نیز به بیمار بیان می‌نمایند. انجام جراحی لیپوماتیک در کلینیک ملورین و تحت نظر این متخصص حاذق با کمترین عارضه همراه است. با این حال بهتر است برخی از مهمترین عوارض عمل لیپوماتیک برای متقاضیان روشن گردد تا درصورت مراجعه به متخصصین دیگر با آن‌ها آشنا باشند:

  • ایجاد تورم یا التهاب در ناحیه جراحی شده که به دلیل وارد کردن امواج مرتعش توسط «کانولا» رخ می‌دهد، این عارضه با پوشیدن گن بعد از جراحی به مرور برطرف می‌گردد.
  • درصورت عدم رعایت قطع مصرف داروهای ضدانعقاد خون 2 هفته قبل از جراحی، ممکن است بیمار در جریان عمل دچار خونریزی گردد.
  • ایجاد کبودی در ناحیه جراحی شده که به دلیل عدم مهارت پزشک در استفاده از «کانولا» و وارد آورن ضربات شدید ایجاد می‌شود.
  • امکان خارج شدن مایع میان بافتی از محل برش و تجمع‌یافتن آن زیر پوست که به دلیل عدم تجربه و مهارت جراح رخ می‌دهد.
  • بروز عفونت در ناحیه جراحی شده که ممکن است به دلیل عدم استریل بودن اتاق عمل و تجهیزات رخ ‌دهد.
  • استفاده از دستگاه‌های غیر هوشمند و وارد شدن آسیب به رگ‌های بدن در اثر شوک‌های ارتعاشی.

در کلینیک ملورین متخصصین باتجربه ازجمله دکتر افتخارزاده، با استفاده از دستگاه هوشمند اقدام به خارج نمودن سلول‌های چربی می‌نمایند. به‌این ترتیب این دستگاه که مجهز به حسگرهای حساس است در تماس با رگ‌های خونی، ماهیچه‌ها و دیگر قسمت‌های حساس مانند اعصاب حسی به‌صورت خودکار متوقف می‌گردد. بنابراین اگر شما در این کلینیک و توسط یکی از متخصصین ما تحت عمل لیپوماتیک قرار گیرید احتمال آسیب به بدن شما بسیار کاهش می‌یابد.

عمل لیفت شکم چیست؟

در یک بررسی کلی به این مطلب مهم دست می‌یابیم که برخی افراد بعد از زایمان یا به دلیل اضافه وزن بالا در  داخل بدن و در اطراف اندام احشایی با حجم بالایی از چربی مواجه می‌گردند. این موضوع سبب می‌شود قسمت‌هایی مانند شکم بزرگ‌تر دیده شود و حالت آویزان پیدا کند که حتی با رعایت رژیم‌های سخت لاغری و انجام تمرینات دشوار ورزشی این حالت برطرف نمی‌گردد. چراکه رسوب چربی‌ها در ناحیه شکم پوست را شل و عضلات را بد فرم می‌نماید. همچنین در بسیاری افراد دیده شده است، بعد از کاهش وزن شدید، شکم نتوانسته‌ است خود را جمع نماید و به شکل آویزان و شل باقی مانده است. عمل لیفت شکم به‌عنوان یک راه‌کار مؤثر پزشکی به کمک این افراد آمده است تا آن‌ها را به سایز و اندام ایده‌آل برساند. متخصص در این فرآیند جراحی، بعد از خارج نمودن چربی‌های انباشته شده در شکم، عضلات و پوست شکم را در این نواحی لیفت می‌کند و فرمی زیبا به این اندام می‌بخشد.  

بهترین متخصص لیفت شکم

انجام عمل لیفت شکم برای افرادی که شکم بزرگ و پر از چربی دارند، راه‌حل مناسب و امیدوارکننده‌ای به‌شمار می‌آید. اما این فرآیند درمانی درصورتی به موفقیت می‌رسد که بیمار به بهترین و حاذق‌ترین جراح مراجعه نماید. باتوجه به اینکه عمل لیفت شکم به‌عنوان یک جراحی‌ تهاجمی شناخته شده‌ است و با اعمال بیهوشی و ایجاد برش همراه است، بنابراین مهم است که زیباجویان به چه متخصصی مراجعه کنند. در کلینیک ملورین انجام عمل لیفت شکم توسط تیم جراحی حاذق و باتجربه‌ای‌ انجام می‌گردد، هرکدام از جراحان این تیم ازلحاظ تخصص در نوع خود کم‌نظیر هستند و پروسه جراحی را با آرامش و در سلامت کامل به انجام می‌رسانند. به‌طورکلی بهترین متخصص لیفت شکم باید ویژگی‌های مشخصی داشته باشد تا بیمار با خیالی آسوده زیر تیغ جراحی رود.

این ویژگی‌ها که از خصوصیات برجسته متخصصین مجموعه ملورین محسوب می‌شود و سبب رضایت زیباجویان شده است عبارتند از:

    • با بررسی سن بیمار، تعداد بارداری‌ها او، میزان کاهش وزن، وزن کنونی و مقدار چربی‌های انباشته شده در شکم بیمار ریسک و خطر جراحی را کاهش می‌دهند.
    • با تسلط کامل نسبت به آخرین اطلاعات پزشکی و با استفاده از به‌روزترین تجهیزات اتاق عمل روند جراحی را کنترل می‌کنند.
    • در جلسه مشاوره درخصوص نحوه جراحی، عوارض لیفت شکم، چگونگی شرایط دوران نقاهت با بیمار صحبت می‌نمایند و استرس او را کاهش می‌دهند.
    • در جریان جراحی شرایط بدنی بیمار و حجم چربی‌های انباشته شده را درنظر دارند و مناسب‌ترین تکنیک جراحی را انتخاب و اجرا می‌کنند.
    • نسبت به جدیدترین معیارهای زیبایی آشنا هستند و باتوجه به آن‌ها فرآیند جراحی لیفت شکم را هدایت می‌نماید.
    • صادقانه و به دور از هرگونه رؤیاپردازی بیمار را از نتایج عمل لیفت آگاه می‌نماید.

مزیت پیکر تراشی، لیپوماتیک و لیفت شکم

مرکز تخصصی لیفت شکم

برای لیپوماتیک و لیفت شکم  در مرکز ملورین متخصصین مجموعه ازجمله جناب آقای دکتر فواد افتخارزاده در جلسه مشاوره، تمام ابهامات بیمار درخصوص نحوه جراحی را برطرف می‌سازند و با کلامی صادقانه استرس او را ازبین می‌برند. متخصصین و کادر متعهد این مجموعه با ایجاد انگیزه برای بیمار او را با روحیه‌ای پرانرژی راهی اتاق عمل می‌گردانند. به‌این ترتیب که پرسنل ملورین از روز پذیرش بیمار تا پایان دوران نقاهت، به‌صورت تلفنی یا حضوری تمام سؤالات، ابهامات و نگرانی‌های بیمار را ازبین می‌برند و او را آرام می‌نمایند. بنابراین می‌توان گفت جراحی در کلینیک ملورین و زیر نظر بهترین متخصص لیفت شکم می‌تواند تجربه شرینی برای بیماران ایجاد نماید، چراکه آن‌ها در کمال آرامش و با بالاترین روحیه مراحل درمان خود را تکمیل می‎نمایند و با انرژی مضاعف به هدف خود دست‌می‌یابند.

در این مجموعه جهت رفاه حال بیمار و ایجاد آرامش برای او بعد از جراحی در دوران نقاهت ازسوی کلینیک پرستار تمام وقت اعزام می‌شود. چراکه بعد از عمل لیفت شکم بیمار به دلیل داشتن بخیه و ایجاد برش‌هایی در بدن، درد شدیدی تجربه می‌کند و احتیاج به مراقبت بالایی دارد. ازطرفی ممکن است باتوجه به نوع تکنیک جراحی، پزشک بین 5 تا 7 روز جهت تخلیه مایعات بدن و خونابه‌ها از «درن» استفاده کند. بنابراین مراقبت از درن بسیار اهمیت دارد، چراکه خونابه‌های درون بدن باید به‌صورت کامل تخلیه گردند تا مشکلی برای بیمار ایجاد نکنند.

بعد از عمل لیفت شکم متخصص در زمان مناسب «درن» را خارج می‌نماید و بخیه‌ها را می‌کشد. این فرآیند در مجموعه ملورین با بی‎حسی انجام می‌گردد، بنابراین بیمار در زمان خارج شدن درن و کشیدن بخیه‎ها هیچ درد و ناراحتی احساس نمی‌نماید. بعد از گذراندن این مراحل باتوجه به شرایط بیمار و روند بهبودی او، پزشک متخصص با تجویز پمادهای آنتی اسکار و جلسات لیزر برای بیمار، به او کمک می‌کند تا به مرور زمان جای برش‌ها و بخیه‌ها از روی بدن بیمار محو گردند. لازم به ذکر است در عمل لیفت شکم متخصصین مجموعه ملورین با اجرای تکنیک بخیه زنی لیزری کمترین اثر را از جای بخیه روی بدن بیمار به‌جا می‌گذارند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت کادر درمان در مجموعه ملورین با ارائه بهترین و کامل‌ترین خدمات، عوارض لیفت شکم را به کمترین میزان خود می‌رسانند.

عوارض لیفت شکم

عمل جراحی لیفت شکم یک عمل تهاجمی به‌شمار می‌آید که درصورت مهارت متخصص و ایمنی مجموعه تحت درمان این عوارض بروز نمی‌یابد یا به شدت کاهش می‌یابد. به‌عنوان مثال گاهی در مرکز ملورین بعد از عمل جراحی عوارض کوتاه‌مدتی مانند درد در ناحیه تحت عمل، عوارض داروی بی‌هوشی مانند سردرد یا استفراغ، تورم یا التهاب، خونریزی اندک و کبودی مشاهده می‌شود که به مرور زمان و با کمی استراحت برطرف می‌گردند. اما متأسفانه به دلیل عدم مهارت جراح و سوء استفاده برخی از پزشکان، در برخی موارد این جراحی برای بیماران عوارض خطرناکی به‌همراه دارد. این عوارض خطرناک می‌توان شامل موارد زیر باشد:

    • واکنش شدید به داروی بیهوشی که همراه با سرگیجه، عفونت ریه، سکته مغزی، حملات قلبی و مرگ است.
    • خونریزی شدید و غیر قابل کنترل
    • عفونت در محل تحت درمان که به دلیل عدم استریل بودن تجهیزات اتاق عمل رخ می‌دهد.
    • تجمع مایع زیر پوست یا سروما
    • آسیب به بافت بدن
    • ایجاد تغییرات در حس لامسه پوست

هزینه لیفت شکم

در عمل جراحی لیفت شکم که عملی سنگین و تهاجمی به‌حساب می‌آید، متخصص علاوه‌بر خارج نمودن چربی‌ها، پوست‌های اضافه را حذف می‌کند و پوست و عضلات را کشیده و حالتی خوش‌فرم برای شکم بیمار ایجاد می‌کند. بنابراین هزینه لیفت شکم به شرایط بدن بیمار، میزان چربی‌ها و پوست‌های شل شده بستگی دارد. هزینه این فرآیند درمانی که در جلسه معاینه اولیه به بیمار اعلام می‌شود شامل عوامل مهم زیر می‌شود:

    • نوع تکنیک جراحی و تعداد برش‌ها که بستگی به میزان چربی‌های انباشته شده دارد.
    • میزان چربی‌های تجمع ‌یافته در زیر پوست.
    • مدت زمان انجام جراحی، وجود شکم بزرگ در بیمار، افتادگی شدیدتر در ناحیه شکم و عضلات بدفرم‌تر سبب می‌شود مدت زمان عمل طولانی‌تر شود و بیمار مجبور به پرداخت هزینه بیشتری می‌شود.
    • هزینه‌های جانبی عمل، میزان مصرف مسکن‌ها درحین جراحی و بعد از آن، آزمایشات قبل از عمل، داروهای تجویز شده، لباس، گن طبی، داروهای بیهوشی و… ازجمله هزینه‌های جانبی به‌شمار می‌آیند که در پرداخت نهایی بیمار تأثیر دارد.

کلام آخر

اندام زیبا و متناسب تأثیر بسزایی در زیبایی و استایل هر فرد دارد، بنابراین همه ما در تلاش هستیم تا با به‌دست آوردن اندام موزون به این زیبایی دست یابیم. این روزها به مدد پیشرفت علم و تکنولوژی رسیدن به اندام زیبا و خوش‌فرم کار چندان دشواری نیست، به شرط آنکه شما کار را به متخصص ماهر و کادر مجرب بسپارید. اگر شما نیز متقاضی انجام  لیپوماتیک و عمل لیفت شکم هستید می‌توانید همین حالا ازطریق شماره تلفن 02191300933 وقت معاینه خود با یکی از متخصصین کلینیک زیبایی ملورین را مشخص نمایید. شما می‌توانید در تماس تلفنی سؤالات خود در زمینه جراحی زیبایی را با همکاران ما مطرح نمایید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه رسمی کلینیک در فضای مجازی یا وب‌سایت مجموعه به آدرس www.clinic-melorin.com نتایج قبل و بعد زیباجویان را مشاهده نمایید و تصمیم نهایی را بگیرید. متخصصین مجموعه ملورین و کادر متعهد این مرکز تمام تلاش خود را جهت رسیدن شما به هدفتان ارائه خواهند داد.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *